V. Alba (Part 2)

246 15 0
                                    

Semblava que el que acavava de passar no tenia res a veure amb la Maite. Estava allà asseguda com si res. A mi sincerament m'havia deixat una miqueta descolocada. I ella tan tranquil•la com si res. Aquesta noia no estava gens bé... Era hetero. Confirmada. Què acavaba de passar?

Entre una cosa i l'altra ja haviem acabat el treball. I segurament ens posarien mala nota perquè havia estat tot el rato despistada i pensant en altres coses.
En la Maite.
I en lo rara que estava.
Des de quan jo em plantejava tant les coses?
Havia digut un "apropament de llavis".
Bé, no s'havien ni apropat.
Dèu, quin embolic tenia dins.

- Ei!!! Alba, que em sents? -va dir posant-se un altre cop prop meu- ui, al final hem tornat a quedar així.... -i se'm va apropar més. Merda, havia de fer algo per sortir d'aquesta situació. Merda, que s'apropa més! Va Alba, mou-te d'una vegada!
- Molt bé noia, veig que no estàs molt activa avui -i va riure- serà millor que m'envagi, que he d'anar a preparar el sopar dels meus germans.
I em va donar dos petons i va sortir. I jo allà, plantada com una pedra.
- No cal que m'acompanyis, ja conec la sortida -i encara amb un somriure a la cara va sortir per la porta de l'habitació.

Què acabava de passar?

--------------------
Holaaaa!! Ja he acabat el capítol 5...😩 espero que us agradi, i perdó per haver tardat tant🙏 Us dedico aquest capitol noies😘😘❤️ BertaSagrera aanjimenez Azaharaa23

L'infern on ens cremem nosaltres duesWhere stories live. Discover now