VIII. Maite

243 12 0
                                    

Em vaig despertar amb el soroll del móbil sonant. Vaig incormorar-me per agafar-lo i vaig despenjar:
- Hola guapa! Sóc en Manel, te'n recordes de mi?
- Si, clar, en Manel del institut Montserrat, oi? - uhg, la meva veu sonava molt pastosa - Que hi ha de tu? Fa molt de temps que no ens veiem! - per a ser exactes, potser des de l'estiu, quan vaig tenir un rotllo d'una nit amb ell... Ja li veia les intencions d'aquesta trucada...
- Em preguntava si tenies res a fer, i si voldries passar el matí amb mi, i ja saps... Potser si vols, podriem anar a casa meva.
- Em sembla un pla perfecte! A quina hora pots estar al parc de davant de casa?
- Cap a les dotze. Et va bé?
- Si, aqui t'espero guapo!

I ja està. Aixi és, nois i noies, com es consegueix un rotllo d'un dia! Però aquest dia seria molt llarg, i jo no ho sabia...

~

Em trobava caminant pel parc de davant de casa meva, quan em vaig començar a impacientar. Es que en Manel no podia ser mai puntual?! Al final, un quart d'hora més tard va apareixre.
- Home, noi! Ja creia que no vindries mai... - vaig dir-li posant mala cara
- Maite, enserio que m'has de creure... Ja sé que sonarà extrany, però és la veritat...
- Digam-ho d'un cop!
- la meva àvia viu am nosaltres, s'ha cagat i he hagut d'ajudar als meus pares a netejar-la... -va dir mirant al terra, avergonyit.
Vale. Alló era molt extrany. I graciós alhora. Pobre, potser l'havia criticat sense saber el què havia passat.

Vam estar parlant i posant-nos al dia de les nostres vides, fins que se'm va apropar més i em va posar la mà sobre una cama.
Estàvem aseguts en un banc, al parc, davant de tothom. No m'ho esperava.

Va anar apropant-se més, fins que la seva mà estava posada en la meva cuixa
I la seva cara a uns vint centímetres de la meva.

Llavora vaig fer el que havia vingut a fer.
Li vaig plantar un petó als llavis amb llengua i tota la pesca.
Però no se sentia com els altres petons que m'havia donat amb ell.

Ho notava diferent.

No m'agradava aquella sensació.

Sentia que no me l'havia d'estar donant amb ell aquest petó.

Si no amb una altra persona.

Amb l'Alba.

Però vaig voler apartar aquest pensament del cap, i decidida a olblidar-me d'allò, li vaig dir:
- I si anem a casa teva i ho acabem?

I ell no va dubtat. No em malinterpreteu, però 'acabar això' és liar-nos més i posar-nos una mica calents. Però ell no ho va entendre així.

~

Vam entrar a casa seva, que per sort, estava buida, i em va dur a la seva habitació.
- Vinga, acabem-ho - va dir seient-se al llit i indicant-me que em seiés sobre seu.

Vam començar a fer-nos petons, primer dolços i llargs i després ràpids i salvatjes. Veia que ell volia més, però de veritat es pensava que jo volia tenir sexe amb ell? Ni somiar-ho.
De moment tenia controlada la situació. Però per poc temps.
Mentre amb una mà m'acaronava l'esquena, amb l'altre em tocava els pits. No volia fer-ho. No en aquest moment ni amb ell. Vaig intentar separar-me, però va ser inútil, ja que tenia més força que jo. No separava els seus llavis dels meus, i per lo tant, tampoc em deixaba parlar o queixar-me.
I llavors va començar a treure'm els pantalons. No volia. No m'agradava el que em feia. Volia que parès.
Quan ens vam separar, jo encara amb els pantalons posats, li vaig donar una empenta, tumbant-lo completament al llit i jo quedant-me dreta.
- Què passa? Que la nena te por? O es que ets tan puta que vols que et pagui per fert-ho?
- No m'agradava el que m'estaves fent. I si tants de problemes et suposo, millor que marxi... Perquè serà el millor per a tots dos.
-No, tu no marxes a cap lloc, zorra de merda. Què et pensaves? Que amb disset anys que tenim només ens fariem petonets i abraçades? Madura una mica, vols?
- Para, me'n vaig.
- Tu no t'envas enlloc.

I em vadonar una bofetada. M'acavava de picar. Perquè no ho havia volgut fer amb ell.

Vaig començar a plorar, i vaig marxar corrents d'allà, mentre em sentia la noia més miserable de tot el món.

-----------------
Aiii personetes! aqui acabem de veure una escena HOT+18+35-7.... For U BertaSagrera 😂😂😂

L'infern on ens cremem nosaltres duesTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon