O2 ~ Louis

1.8K 31 0
                                    

Het is Valentijnsdag vandaag en je irriteerde je. Je was single en al je vriendinnen gingen vandaag met iemand op date dus er was niemand met wie je deze domme dag kon doorbrengen.

Je besloot om je klaar te maken en naar je beste vriend Louis te gaan, en te kijken of hij iets gepland heeft voor vandaag. Louis kennende zal hij waarschijnlijk de hele dag in de studio zijn. Je zucht en je pakt je sleutels om weg te gaan, naar Louis' huis.

Je klopte op de deur, een keer, twee keer, maar niemand maakt open. Je zucht, hij is waarschijnlijk niet eens thuis.

Net als je naar huis wilt gaan, gaat de deur open. Voor je staat Louis in zijn boxer terwijl hij in zijn ogen wrijft.

'(Y/N)' vraagt hij.

Je kan zijn ochtendstem horen en je realiseert je dat hij sliep en dat je hem wakker hebt gemaakt.

'Sorry, ik wist niet dat je sliep, ik zal wel gaan, nogmaals sorry', zei je, klaar om te gaan.

Net als je je om wilt draaien roept Louis je naam.

'Whats up Lou?', vraag je.

'Wil je me alsjeblieft ontbijt maken?', vraagt hij smekend. Je lacht en knikt terwijl je zijn huis binnengaat. Je maakt spek met ei voor hem en wat pannenkoeken.

Toen hij het op had, gingen jullie naar de woonkamer 'Valentines Day' kijken. Als de film is afgelopen, zucht je.

'Is alles oké sweetie?' vraagt Louis.

Je knikt.

'Ja.. Het is gewoon.. Ik wil dit ook', zeg je. Louis kijkt je niet-begrijpend aan. 'Wil je een vriendje dat cheat?' vraagt hij. Je lacht hard en schud je hoofd.

'Nee gekkie, ik wil dat mijn beste vriend al deze moeite voor me doet en dat we daarna gelukkig samen zijn.'

Louis kijkt een tijdje naar zijn schoenen en staat dan op.

'Wat doe je?', vraag je.

'Dansen', antwoordt hij.

'Alleen?', vraag je hem.

'Nee, met jou'

Je kijkt hem raar aan maar staat toch op. Louis loopt naar de radio en zet het liedje op waarvan je al jaren droomt om je eerste dans op te hebben: Can i have this dance? van Zac Efron en Vanessa Hudgens.

Als Louis het liedje opzet, lacht hij naar je. Je lacht terug en begint mee te zingen.

Nadat het liedje is afgelopen, laat Louis je niet los. Jullie blijven slowen zonder dat er muziek opstaat.

'Alsjeblieft, maak me de gelukkigste man op aarde door mijn valentijn en vriendinnetje te zijn?' vraagt hij zenuwachtig. Je lacht en knikt.

Dan komt Louis dichterbij en geeft je een kus op je lippen.

Valentijn is zo slecht nog niet, denk je.

___________________________

{ a/n }

Heey, we hopen dat jullie het een leuk verhaal vonden! Lees, stem, reageer en lees ook ons andere boek 'kidnapped by an angel'!

X Verena&Isabelle

One Direction One ShotsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu