16+!
___________________________
Je lag op bed met je vriendje Harry. Het was zaterdagavond, dus een vrije dag voor jullie beiden. Hij was gisteravond teruggekomen van Amerika, je had hem heel erg gemist. Je was blij voor hem dat hij zo beroemd is, maar soms kon je er niks aan doen en was je een beetje jaloers, want je wilde wat tijd alleen met hem, en nu had je eindelijk die tijd.
Je keek naar hem terwijl hij sliep, zelfs in zijn slaap zag hij er goed uit! Een grijns kwam op je gezicht, want je wist precies hoe je hem wakker kon maken. Je ging langzaam met je hand naar zijn boxer en begon over zijn kruis te wrijven. Je voelde hem harder worden onder je hand, maar hij werd nog niet wakker. Je ging met je hand in zijn boxer en wreef nog eens. Hij begon te kreunen, en je kon er niks aan doen maar je voelde je trots omdat je wist dat jij de reden ervan was. Je pakte zijn lid in je hand en begon sneller te wrijven.
'Uhm (Y/N)?'
Je keek naar hem, hij was eindelijk wakker.
'Wat doe je?'
Je gaf hem een snelle grijns voordat je kusjes gaf op zijn lid.
'Fuck (Y/N), alsjeblieft babe.'
Je stopte en keek naar hem.
'Ja?'
'Pest me niet zo?'
Je lachte en ging terug naar zijn lid en likte het topje.
'Babe, ik denk dat ik-..'
Voordat hij zijn zin af kon maken trok je je terug.
Hij draaide jullie om zodat hij nu bovenop lag. Hij zoende je passievol terwijl hij je t-shirt en bh uittrok. Hij begon je borsten te masseren en zijn mond verliet de jouwe, en hij begon je tepel te zuigen.
'H-Harry, alsjeblieft.'
'Ja?' zei hij tegen je huid aan, waardoor zijn warme adem je kippenvel gaf.
'Don't be a fucking tease.'
Hij lachte, en voor je het wist, trok hij je broek en slipje uit en plaatste hij twee vingers in je. Je bewoog je heupen tegen zijn vingers aan, om zoveel plezier te krijgen als mogelijk was. Je voelde het bekende gevoel in je buik, en dat was waar hij stopte.
Hij lachte voordat hij in je ging. Fuck, hij was groter dan je je herinnerde.
'Fuck (Y/N), you're so tight!' zei hij, terwijl hij stootte. Hij raakte je G-Spot keer op keer. Je kreunen werden nu gillen.
Je begon je duizelig te voelen door het plezier dat hij je gaf, je beet op je lip, het voelde alsof je zou komen.
'Harry, fuck!'
Je voelde het gevoel weer in je buik toen je je climax bereikte.
'(Y/N)!' riep hij, terwijl ook hij kwam en je zijn goedje in je voelde. Hij ging weer uit je en zei:
'Ik weet zeker dat je buren onze namen nu weten.' Hij grijnsde.
Je keek naar hem en glimlachte.
Jullie gingen naast elkaar in bed liggen, en hij sloeg zijn sterke armen om je heen. Zo vielen jullie in slaap.
___________________________
{a/n} Hoofdstuk 1 en meteen 16+ oeps. We hopen dat jullie het leuk vonden! Lees, stem reageer en heb plezier met lezen! Lees ook ons andere boek 'Kindapped by an angel'.
X Verena&Isabelle
JE LEEST
One Direction One Shots
FanfictionHeey, naast ons boek 'kidnapped by an angel' maken we ook dit one shots boek. One shots zijn korte verhaaltjes van 1 hoofdstuk lang over 1/5. In dit one shots boek komen ze alle 5 voor, dus iedereen heeft wel een verhaal met zijn/haar fav! Sommigen...