O3 ~ Liam

1.8K 30 0
                                    

16+!

___________________________

'(Y/N), ik ben thuis!', hoorde ik Liam roepen vanaf de hal van het appartement dat we samen hebben. Ik gaapte en wreef door mijn ogen.

'Was je aan het slapen? Sorry babe, ik hoorde dat de tv aanstond dus ik dacht-'

Ik schudde mijn hoofd en stond op van de bank..

'Het is 3 uur 's nachts Liam, natuurlijk sliep ik. Je komt altijd zo laat thuis, als je al thuis komt. Ik zie je bijna nooit meer en we wonen in hetzelfde appartement!', zei ik, terwijl ik hem met een boze blik aankeek. Hij fronste.

'Het is voor mijn werk, (Y/N). Het is niet dat ik een keus heb.', zei hij. Hij klonk alsof hij boos aan het worden was, maar dat boeide me niet.

'Dus, het is je werk om te gaan feesten? Ik snap dat je je gezicht moet laten zien buiten maar je kan me er niet van overtuigen dat ze je vragen om tot zo laat te blijven. En waar ben je als je tot 8 uur 's ochtends niet thuis komt? Bij een ander meisje?' Ik schreeuwde nu. Ik maakte me elke nacht zorgen als hij niet thuis kwam. Soms liet het idee dat hem misschien iets was overkomen of dat hij met een ander meisje was me huilen, maar dat zal ik nooit aan hem toegeven.

'Wil je weten waarom ik niet thuis kom? Omdat ik weet dat je zeker een half uur zou zeuren over hoe laat het is! En denk je echt dat ik met andere meisjes slaap? God, je moet echt wat meer zelfvertrouwen krijgen!' Hij was ook begonnen met schreeuwen. Ik haatte het om ruzie met hem te hebben maar ik was nou eenmaal begonnen en ik kon niet stoppen.

'Ik zou wat meer zelfvertrouwen hebben als je voor één keer zou laten zien dat je om me geeft!' Ik zuchtte en haalde een hand door mijn haar. 'Ik weet niet of ik dit nog kan.' Mijn stem klonk zoveel zachter dan van te voren. Zijn kaak spande aan en zijn ogen zochten de mijne om te zien of ik serieus was. Ik was serieus. Ik had genoeg van constant ruzie te maken. De woede in zijn ogen bedaarde toen hij zag dat ik geen grap maakte.

In minder dan een seconde stond hij voor me, terwijl hij met zijn handen mijn bovenarmen vastpakte.

'Dat meen je niet, je weet dat ik om je geef. Ja, we hebben onze problemen en ik weet dat het moeilijk is. We hebben ruzie en onze relatie is niet perfect maar dat is geen enkele relatie. Daarom moeten we eraan werken. We moeten er elke dag aan werken en het zal niet makkelijk worden maar ik wil het nog steeds... Ik wil jou nog steeds.'

Ik kon zien dat hij nog steeds gefrustreerd was. Zijn handen hadden mijn armen nog steeds stevig vast en de manier dat hij zijn lichaam tegen het mijne aanhield zei alles. Zijn woorden maakten me sprakeloos maar ik hoefde niks te zeggen want zijn lippen waren al op de mijne, warm en wanhopig.

'Je ruikt naar bier en sigaretten.' Ik snoof mijn neus. 'Laten we dan een douche nemen', zijn stem klonk nog hees. Hij pakte me bij mijn heupen en tilde me op zodat ik gedwongen was om mijn benen rond zijn middel te slaan.

Hij tilde me naar de badkamer en zette me neer op de grond. De tegels voelden koud onder mijn blote voeten. Liam verspilde geen tijd aan het uitscheuren van mijn shirt.

'Liam! Dat was een van mijn favorieten!', schold ik. 'Boeit me niet, ik zal je wel een nieuw kopen.'

Ik zuchtte en wilde iets terugzeggen, maar hij wist me snel af te leiden door mijn pyjamashorts uit te trekken. 'You dirty girl, je draagt niet eens ondergoed onder je pyjama.', zei hij. Hij trok snel zijn eigen kleren uit en zette de douche aan. Ik duwde hem er verder in. Eerst was het water koud, maar daarna werd het lekker warm.

De ruzie die we net hadden zat hem nog steeds duidelijk dwars, want hij was niet zo voorzichtig als hij normaal gesproken was. Het maakte me niet uit eigenlijk, ik hield ervan als hij wat ruwer was. Hij was niet de enige bij wie de woede nog niet helemaal bedaard was. Beten en kusjes gingen vanaf zijn nek helemaal naar zijn v-line. Hij trok me hard omhoog aan mijn haar en draaide ons om, zodat ik degene was die tegen de muur stond.

'Ik ga het goed maken met je, babe.', zei hij voordat hij een kus op mijn mond plaatste en op zijn knieën ging zitten.

Hij nam mijn been en legde het over zijn schouder heen. Mijn ogen gingen verder open toen ik me realiseerde wat hij zou gaan doen. Oh ja. Zijn tong ging rond mijn klit, wat me zachtjes liet kreunen.

Ik greep zijn haar vast en sloot mijn ogen. Zijn tong begon in en uit me te gaan op een snel tempo en het was moeilijk voor me om in balans te blijven. Gelukkig ondersteunde Liam's hand me terwijl de ander met mijn klit speelde. 'Oh, stop niet, ga door!', kreunde ik. De hete stoom van de douche en Liam's tong in me maakten me ademloos.

'Ik kom, ik kom! Oh Liam!'

Het orgasme dat volgde was waarschijnlijk één van de besten die ik ooit heb gehad. Mijn grip om zijn haar verstevigde toen hij me met zijn vingers uit mijn orgasme hielp te komen. Hij haalde mijn been van zijn schouder af en zette me terug op mijn voeten zodat hij me kon zoenen.

Onze tongen draaiden rondjes om elkaar heen terwijl ik hem aftrok. 'Ik wil het met je doen', kreunde hij.

'Waar wacht je op?', vroeg ik. Ik liet zijn lid los en sprong. Ik sloeg mijn benen om zijn middel en mijn armen om zijn nek zodat ik niet zou vallen. Hij kwam met een harde stoot binnen, dat me zijn naam liet kreunen. 'Je bent zo hot', kreunde hij.

Hij masseerde mijn borsten, ik gaf kusjes in zijn nek en zette mijn nagels in zijn schouders.

Hij stootte harder dan ooit van te voren. Liam was het voorzichtige type en daarom hield ik van hem maar soms wou ik dat hij wat ruwer was zoals nu. Ik hield ervan als hij ruw was.

'(Y/N)', oh fuck!', kreunde hij en verstopte zijn gezicht in mijn nek.

Hij hoefde me niet te vertellen of hij bijna kwam, ik kende zijn lichaam.

'Kom samen met me', beval ik hem zachtjes, nauwelijks genoeg adem hebbende. Hij liet een laatste, luide kreun uit voordat hij in me klaarkwam.

'Liam, oh Liam!', kreunde ik terwijl ook ik kwam. Liam ging door mijn haar en zette de douche uit.

'Het spijt me dat ik er niet vaak ben, ik ga het management bellen dat ik wat vrije tijd neem om mijn hele weekend met jou door te brengen.', zei hij. Ik glimlachte en gaf hem een kusje op zijn lippen.

'Als dit is wat er uit ontstaat, zal ik je vaker moeten irriteren.', zei hij. Ik lachte. Een grote grijns kwam op zijn gezicht. 'Waag het niet', zei ik. Hij lachte; 'We zullen zien...'

___________________________

{a/n}

Heeey, hoofdstuk 3! We posten omstebeurt cute en 16+ imagines. We hopen dat jullie het leuk vonden :) lees, stem, reageer en lees ons andere boek 'kidnapped by an angel'!

X Verena&Isabelle

One Direction One ShotsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu