Arkadaşlar,1. bolumun sonlarinda klavyem kötü oldu yazım hatalari varsa beni duzeltebilirsiniz.Begendiyseniz teşekkür ederim begenmediysenizde caniniz sagolsun.Iyi okumalar canlar.
Sabah kalktığımda başım dönüyordu ve ateşim vardı sanırım dün soğuk almıştım.Gidip duşa girdim,kendimi iyi hissedince formalarimi uzerime gecirip asagiya indim,annemle babam kahvaltı yapıyorlardı gunaydinlaştik falan derken bende biraz atistirip dışarıya çıktım,babama da acele etmesine gerek olmadığını bekleyebilecegimi soylemistim.Bir kaç dakika sonra babam geldi ve birlikte arabaya binip okula dogru yol aldık.Okula yurudugumde 15 dakikalik bir yolculuk yapiyordum arabayla ise 5 dakikaydi arabadaki sessizligi babam bozunca disariya daliyormusum gibi baktım"Ilk gunden bir kaç arkadaş edindimi benim küçük prensesim "dedi bende hafif gülüp"belki bir kaç tane "dedim zaten okula gelmistik indim ve okula yürüdüm.Başım dönüyordu ve hiç hoşuma gitmemisti bu durum son dersdeydik ve dayanabilirim diye dusunuyordum.Hocadan izin alıp lavaboya gittim ve elimi yüzümü yikadim ben ciktigimda zil çaldı,sinifa ilerlerken cogu kişi bana carpiyordu.Sinifa girdigimde biraz şaşırmıştım çünkü eymenle bir kız opusuyordu birazda bozulmuş olabilirdim böyle cocuklarin böyle kizlara harcanması hic sempatik gelmiyordu,eymen kızı itip bir küfür savurunca kizin onu optugunu anlamıştım.Eymen kıza karşı biraz kaba davranmısti ama belliki kız hak etmişti eymen bana doğru bi bakış atinca esyalarimi toplamaya devam ettim ve cantami kaptigim gibi siniftan cikiyordum ki bir cocuga carptim o başımın donmesindeki sinirle mi bilmem bağırdım eymen yanımdan cikarken bana galiba bağırdım diye gulmustu cocuk eymene kötü bir bakış atıp "kusura bakma"diyip yoluna gitmişti.Okuldan çıktığımda başım donmeye başlamıştı kendimi kötü hissedince biraz asagida yolun kenarindaki sahile gidip oturdum.Yuzumu ellerimin arasına aldım cok atesim vardı eve gidince ilk işim duş alip kendimi direk yataga atmak olacakti.Iki uc kere derin nefesler alıp verdim yanimda haraketlilik olunca ellerimi yüzümden cektim ve baktım.Harika.Kahvesini doktugum kız.Bana biraz baktı ,inceledi sonra biraz kısık sesle "merhaba"dedi,şaşırmıştım "merhaba"dedim bende konusmaktan zarar gelmezdi"o gün cok sinirliydim ve sana patladim kusura bakma"bu sefer sasirmamistim cunku bende boyleydim"onemli değil"dedim.Elini uzattı"Adım beren"bende elimi uzattım "ada"dedim ve gulumsedim.Biraz sohbet ettik derken kendimi eve attım.Duş aldım pandalı pijamalarimi giyip yattım.Akşam saat 7ye geldiginde uyanmıştım biraz ders calismam gerektigi dogruydu.1 saat odev ders falan derken asagidan seslendiler yemek için annemlerle fazla muhattap olmak isdemiyordum çünkü hasta olduğumu anlayabilirlerdi ve bu hic iyi olmazdı.Babam daha gelmemisti bizde aksam yemegimizi yiyip dagilmistik.Odama gittim telefonumu elime aldım biraz oyun oynadim ne tuhaf insanim bilmem ama araba oyunlarini seviyorum sove sove yarış yapıyordum gülme sesi gelince o tarafa baktım babam kapının dibinde beni videoya cekerken bir yandan da gülüyordu dayanamadim ve bende gulmeye başladım.Biraz sohbet ettikten sonra uyudum.Birkaç gün böyle normal geçti cuma günü okula gidiyordum babamin erken çıkması gerekiyordu o yüzden ben yürümek istemiştim.Okula ilerlerken eymenle aynı anda yürümeye başladık,benim anlamadigim bende bu bolgede oturuyordum ama eymeni hic görmemiştim dışarı cikmamamdan sanırım herneyse.Sanırım biraz siniri bozuktu soğuk bir şekilde bana bakınca urktum "ne bakiyosun öyle öcü gibi"ilk bi sinir olası geldi ama sonra güldü bende ters ters baktım cidden öldürecek gibi bakmıştı"merak etme yemem vejetaryenim"sasirmislıgım yuzume de vurmuş olacakki kahkaha attı,hemen toparladım kendimi"aman ne komik"hala bana gülüyordu dayanamayıp "seni doverim sus"demistim dalga gecer gibi ellerini yanlara doğru açtı"bekliyorum bakalım ne kadar guclusun"dedi dayanamadim gecirdim bi tane koluna sert bi yumruk gecirmistim ve beni oldure bilirdi hemen kostum arkama bakinca onunda gulerek kostugunu görünce gulmeye başladım cunku hızlı kosabilirdim iyiydim o konuda eski atletizim şeyleri falan isde merdivenlerden ben tek tek zor cikarken arkamdan uç beş atlayip yetismisti bana herkes sinifa girmişti ve biz fark etmemistik gec kalmistik sinifin kapisini nefessiz ve gulerek acarken arkamdan eymende aynı şekilde durunca ona baktım,baktığımı görünce dislerini gosdererek gulmustu cok guzeldi sınıftaki herkes şaşırmıştı çünkü eymen bu kadar iyi birisi degildi en azından ben öyle duymuştum cok tehlikeli oldugunu ciddi tavrı cogunlukla oldugunu ve biri ona zarar verirse karşılığı büyük olurmuş okuldada hakimiyeti uzerindeymis zaten daha bir sürü şey hoca bir bize birde sinifta fisildasanlara bakıp sessiz olmaları icin masaya vurdu bizi azarlayip iceri aldı.Uc ders böyle gecince zil calmak uzereyken önüme kağıt atıldı kimden geldigine bakmak icin arkami döndüm.Esra.Cakma sarı yelloz kağıdı açıp okudugumda stoklarimi geçirdim çünkü aynı şöyle yazıyordu 'Bak kızım eymenden uzak duracaksin o benim aksi halde beni dinlemezsen bedeli büyük olur DİKKATLİ OL'son iki cumleyi bilerek büyük yazmıştı hem bu kadar seviyesiz olduguna hemde beni tehdit ettigine şaşırmıştım eymen bana ve elimdeki kagida bakınca burusturdum top haline getirdim o sırada zil çalınca hemen kağıdı çöpe atip dışarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adalar Prensesi
Teen FictionBirbirine benzeyen iki insan.Kızın yeni bir hayatı olacak,ailesi şımarık olduğunu sanar fakat kızın kendi kişiliği bu değildir iyi ailenin iyi tek kızı oldugu halde olgundur ve bircok şey daha onu olgunlaştirmaya yetecektir .Erkek yaşanmışlıklarında...