Proszę piszcie jeśli coś wam się nie podoba to postaram się to zmienić. To moje pierwsze opowiadanie, więc potrzebuję waszej pomocy. Komentuje również i dawajcie gwiazdki, żebym wiedziała, że ktoś to w ogóle czyta.
******************************
Spędzałam właśnie czas w ogrodzie z moją młodszą siostrą Cylią, bo niedługo miałyśmy się rozstać na długi czas każda z nas miała wyjść jutro za mąż i wyjechać w dalekie zakątki naszego pięknego kraju. Niestety ślub bierzemy z przymusu, a nie z miłości. Tylko po to, aby zawrzeć układy z innymi rodami. Już nigdy nie poznam prawdziwej miłości.
-------------------
Dziś wyjeżdżam z moją siostrą do naszych mężów, aby ich poznać przed ślubem. Wsiadamy do powozu i jedziemy nagle powóz staje. Zaczynamy stukać by dowiedzieć co się stało zaraz potem otwierają się drzwi i wchodzą Tatarzy i siłą wyciągają nas z powozu. Zaczynamy się wyrywać niestety są oni silniejsi po chwili moją siostra daje za wygraną, a ja nadal się szarpie nagle czuję jak coś uderza mnie w tył głowy. Czuję duży ból głowy z tyłu pochwili mam mroczki przed oczami i mdleję. Ostatnie co słyszę to krzyk mojej siostry.
-----------------------
Kiedy z powrotem się budzę czuję przeszywający ból czaszki rozglądam się, żeby zobaczyć, gdzie jestem. Znajduję się na jakimś statku. Zaczynam się rozglądać za moją siostrą. Siedzi niedaleko mnie i co chwilę na mnie nerwowo spogląda. Jest cała brudna w podartych ubraniach, a na policzkach widać zaschnięte łzy.
- Nie płacz już po wszystkim.
- Myślałam że się nie obudzisz i zostanę sama .
- Nigdy bym cię nie opóściła spokojnie. Po tych słowach podeszłam do niej i ją mocno przytuliłam. Nagle do pomieszczenia ktoś wszedł i zaczął się drzeć
- Wstawajcie dopłyneliśmy.
-Niby gdzie?
-Yh co za nieomylnośc z twojej strony hatum jesteśmy w Stambule.
- Co wy teraz z nami niby zrobicie?!
- Traficie na targ niewolników a tym co się poszczęści trafią z tamdąd do haremu sułtana
CZYTASZ
Sułtanka Meleki /Ukochana Sułtana Orhana
FanfictionBen Signora Anna Beffo Ben córka Stefana Beffo i Cecylia Beffo Ben niegdyś Signora we Włoszech a teraz zwykła nałożnica w Imperium Osmanskim Ben Anioł Sułtana Orhana Ben Ukochana jego i żona Ben kwiat i serce tego świata Ben pracowita żona Sułtan...