Rozdział II

120 3 0
                                    

Zaprowadzono nas na targ gdzie staliśmy tam przez kilka godzin. Nagle podszedł do nas jakiś człowiek. Był dziwnie ubrany, miał dziwną długą suknię jak dla kobiet tylko​ dla mężczyzn. Na głowie miał dziwny turban i kolczyki w uszach. Podszedł do handlarza i zaczął znim gadać.

- Witaj Umar Aga. Czego szukasz.

- To co zwykle. Co masz?                        

- Dopiero co przybył towar z Włoch.

 - Biorę tą - powiedział ​wskazując na mnie - tą blondynkę  i brunetkę . Ile za nie chcesz?

- 300 akce.  

- Dobra masz. Idziemy!- Krzyknął do nas.

Poszłyśmy z moją siostrą i jakąś inną dziewczyną za nim

- Hej jestem Anna a to jest moja siostra Cylia a ty ? 

- Hej jestem Nadia .       

-------------------------------                                                                  

Zaprowadził nas do pięknego pałacu w którym mieszkał podobno Sułtan Orhan , weszliśmy do środka. Znaleźliśmy się w dużej sali gdzie znajdowały się łóżka oraz stoły przy których siedziały na poduszkach jakieś kobiety. Podszedł do jakiejś kobiety stojącej w drzwiach.

-Witaj Umar Aga co to za dziewczyny? 

- Z Włoch. Zabierz je do hammamu.

- Jestem Elvin kalfa chodźcie teraz za mną.

Poszłyśmy za nią i weszliśmy do pomieszczenia zwanego hamamem.

-Pospieszcie się, myjcie się zaraz przyjdzie medyczka żeby was zbadać.

- A gdzie jest wanna ?

-Ach, Włoszki nie ma tu wanny musicie poradzić sobie bez!

Umyłyśmy się i zaraz przyszła jakaś kobieta która zaczęła wykonywać nam jakieś nie przyjemne badanie.

- Czyste.

- Dobra ubierzcie i idziemy.

Poszłyśmy z powrotem do sali i zaczęłyśmy gadać. W pewnym momencie zachciało mi się pić i poszłam poszukać kuchni. Niestety zgubiłam się po drodze i nie wiedziałam gdzie jestem . W pewnym momencie wpadłam na jakiegoś mężczyzne...

**********************

Witajcie​!

Sorry że tak urywkami ale koleżanka wcisnęła aby opublikować i później musiałam zapisywać za każdym razem gdy wychodziłam z wattpada. Dziękuję za wszystkie komentarze, głosy i za wasze porady.

Sułtanka Meleki /Ukochana Sułtana OrhanaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz