Anaya Swan

188 7 1
                                    

Anaya Swan. Det mit navn. Det er det mine forældre døbte mig. Og det jeg hedder idag. Jeg er på vej til Norge, med min player tvillinger bror Leo, og mine forældre. Mine forældre har ret mange penge, men de er næsten heller aldrig hjemme. Kun om aftnen, og det er ikke engang sikkert. Nu vil jeg fortælle lidt om mig og min familie. Jeg har langt, brunt hår, og blågrønne øjne. Nogen siger de er mest blå, og andre at de er mest grønne. Men de er ihvertfald grimme. Jeg har fregner, og er tynd, selvom jeg spiser okay meget. Jeg spiser mere end man tror. Jeg bruger ikk så meget makeup, kun til fester. Jeg har en lidt blandet tøjstil. Jeg kan godt lide at gå i farver, men også i helt sort tøj. Jeg kan godt lide at gå i croptop, men også almindelige bluser. Jeg har svært ved at åbne op for folk, og stoler ikk rigtig på så mange, men er stadig meget direkte. Min bror, Leo, han er player. Og uheldigvis min tvilling. Han er meget imødekommende og flirtende, hvor jeg derimod ikke er så god til at gå over til folk, og slår dem hvis de flirter med mig, medmindre det er min kæreste. Leo han har brunt hår, og blå øjne. Han går meget i tøj så man fornemmer hans mavemuskler. Min mor hedder Lena, og er advokat. Hun går i noget afslappet tøj, når hun ikke er på arbejde og vi ikke har gæster. Min far hedder Anders, og han er.. Ja,  hvad er han egentlig? Idk. Men han går bare i løse hængerøvsbukser, som for det meste er sandfarvede eller sorte, og hvid trøje, medmindre han er på arbejde. Men vi er som sagt på vej til norge. Trofors faktisk.

*Fire timer senere*

Endelig var vi her. Jeg kiggede op på huset. Det var jo grande?! "Wow" sagde mig og Leo i kor. Inden jeg kiggede på ham og råbte "Helle for det største værelse" og løb hen til mor og far der var på vej ind. "Hell no" sagde Leo og løb. Han løb direkte forbi mor og far, og op til døren, hvor jeg derimod var klog og tage nøglerne. Jeg gjorde mig langsom med vilje. "Upsi" sagde jeg da jeg 'tabte' nøglerne. Jeg låste op, løb op på 2 sal og kiggede den ene side værelser igennem. Jeg fandt et stort et med altan OG et vindue man kunne side i. "DET HER ER MIT VÆRELSEE" råbte jeg. 2 sekunder efter sagde Leo det samme med værelset overfor. Vi kiggede på hinanden værelser og grinede. De var fuldstændig ens. Udover at han kunne kigge ind til en anden😂👍 "Duuu eh.. Leo? Du ved godt at du kan kigge ind til en, ikk?😂" sagde jeg og grinede. "Det kan du også" grinede han. Hvad?!  Jeg løb ind, og så på vinduet. Ganske rigtigt kunne jeg se ind til en anden. Og det var enda en dreng. Jeg kunne se ham, og hans drengede værelse.. Hell no.. Nåh, men vi kiggede resten af huset igennem. Vi fik et Walk-in-closet vær, da der var for mange rum. På 2 sal var der værelserne, et toilet og 2 gæsteværelser. På 1 sal var der stue, køkken, spisestue, gamerrum, et til værelse, et toilet og et kontor, som blev delt op i 2. I kælderen var der mega stor pool, toilet, danserum og festrum. I haven havde vi legeplads. Ved ikk hvorfor? Og en fodboldbane. Selvfølgelig ikke sådan en stor fodboldbane man plejer at spille fodbold på, men stadig stor. Og 1 til pool, med liggestole. Flyttebilen kom, og vi pakkede ud. Bagefter gik vi på stranden for at møde nye mennesker. Da vi kom derned snakkede mor og far hurtigt med to andre. Jeg havde min hvide bikini på, og gik ud i vandet. Og svømmede lidt. Leo snakkede med 2 drenge. Pludselig kom tre piger hen til mig. "Hej. Er du ny her i byen? For vi har ikke set dig før" Smiler en smuk, blond pige. Jeg smiler. "Ja. Jeg er Anaya. Anaya swan. Hvad med jer?" Siger jeg. "Jeg er Isabella Liolé. Og det her er mine veninder Fie" siger hun og peger på en sorthåret pige, med de klareste blå øjne. "Og Mille" afslutter hun og peger på en blond pige med fregner. Vi snakkede og havde det sjovt. Da vi skulle til at hjem fik jeg deres numre. "Nye veninder søs?" Siger Leo. "De virkelig pæne" tilføjer han. "Leo!!" Siger jeg irriteret. Da vi kom hjem går jeg direkte op på mit værelse, skifter til mit nattøj, som forresten er med is, og lægger mig til at sove. Skal jo starte på den nye skole imorgen...

Who Should I Chose? -Marcus Og Martinus (PAUSE)Where stories live. Discover now