Pigerne og jeg skulle holde fest idag. Der var låst til der folk ikke måtte være. Vi havde ansat en bartender, som, sjovt nok, stod i baren i festrummet. Vi havde gjort alt klar. Sodavand, alkohol, chips, slik, vand, alt. Der var også pyntet lidt op. Ligenu var der 2 timer til festen, så vi skulle til at igang med at gøre os klar. Vi gik i bad, en efter en, og tog selfølgelig tøj på derude. "Jeg syntes at Anaya skal starte. Bastian kommer jo😉" sagde Fie. Jeg fik røde kinder, og pigerne grinede bare ad mig.
"Hvor er i træls" mumler jeg.
"Vi elsker også dig" siger Isabella.
Jeg tager mit tøj og går i bad. Det vare i ca 10 min. Bagefter tørrede jeg mig selvfølgelig, og så tog jeg mit tøj på. Jeg gik ud, og Isabella gik ind. Jeg satte mig til at lave min makeup og tage smykker på. Isabella kom ud efter 10 min, og gjorde det samme. Fie gik ind. Jeg satte mit hår i en rodet knold. Det tog ca 10 min og Fie kom ud, og mille gik ind. Fie begyndte på sin makeup og sine smykker, og Isabella satte sit hår. Sådan gik det indtil vi alle var færdige. Folk kunne komme når som helst. Selvom der var 15 min endnu.
Anayas look:
Milles Look:Fies Look:
(Fie brugte ikk så meget makeup)Isabellas Look:
Vi tog et selfie på alle vores mobiler, og jeg gjorde det til min låseskærm.
*1 time senere*
Vi var godt fulde, alle sammen. Vi sad og flækkede af grin, da Meleanie kom. Skolen bitch.
Meleanies look:(Bare gult øjenskygge istedet for grønt)
"Hvad vil du?!".sagde jeg
"Hold dig væk fra Martinus, Leo og Bastian. Ellers" sagde hun troende. "Ellers hvad, barbie?" Sagde jeg. "Det får du at se" siger hun og vender om. Lidt efter kommer Martinus og dem. Martinus satte sig ved siden af mig og Isabella. Marcus ved siden af mig på den anden side. Leo ved siden af mille og Anthon ved Fie."Martinus, du har taget Bastians plads" siger Fie. Både mig og Bastian bliver røde i hovedet. Martinus kigger surt på Bastian. "Næh. Han kan komme an hvis han vil have den her plads." Sagde martinus. Jeg kiggede underligt på ham. Wtf?! "Jeg vil da med glæde tæske dig, Martinus" siger Bastian. De kommer op og slås. "Din fucking lille foræder" siger Martinus. "Det sq da ikk min skyld du bliver forelsket i Anaya, som er min bedste veninde" sagde Bastian.Wow. Okay. Marcus, Anthon og Leo kommer op at stoppe dem, men det virker ikk. "STOP SÅ!!" Råber jeg. De stopper og kigger på mig. "Det magter jeg ikk" sagde jeg og gik. Jeg gik udenfor. Væk fra huset. Væk fra festen. Væk fra alt jeg kendte. Jeg var ude i en skov. Vidste ikke helt hvor jeg var. Jeg brød sammen. Jeg ved egentlig ikke helt hvorfor? Men det endte vist med at jeg faldt i søvn, for jeg vågnede ved at der var nogen der kaldte på mig. "Anaya?" "Anaya?!" "Anaya, det er ikk sjovt!?" Jeg prøvede at råbe. Men kunne ikk? "Hjælp" hviskede jeg. Så kunne jeg ikk sige mere. Jeg kunne knap nok bevæge mig. Jeg prøvede at rykke på ting så de så mig. Det virkede, for Bastian kiggede her hen. Han gik hurtigt herover, og da han så mig, så han skræmt ud. Jeg kiggede ned ad mig selv. Jeg havde ikke tøj på. Fuck. Var jeg blevet voldtaget?! Han tog mig op, og jeg kunne ikke holde mine øjne åbne mere. "Omg, Anaya!" Jeg kunne genkende stemmen. Leo. "E-er hun okay?" Græd Mille. Jeg kunne høre at Isabella og Fie også græd. "Ja. Hun var vågen ligefør, og hendes hjerte banker." Sagde Bastian. "Men ring til hospitalet. Tror det bedst hun kommer derover. Og jeg tager med i ambulancen hvis den kommer" tilføjede han. "I er så søde sammen" Hørte jeg Isabella sige, før jeg forsvandt. Jeg prøvede at kæmpe mig tilbage. KOM NU?! Var det her min død?!
YOU ARE READING
Who Should I Chose? -Marcus Og Martinus (PAUSE)
Fanfiction"Eller måske skulle du lytte til mig, jeg kan redde din røv! " sagde jeg irriteret. "Hvordan?! Anaya, det kan du ikk! Du er bare en naiv, lille pige! Du kan ikk engang lave mad! " sagde han hårdt. Mine øjne fyldtes med vand. "DU VED DET IKK, F...