Første skoledag

109 5 1
                                    

Jeg vågnede ved den mest irriterende lyd, nogensinde. Et vækkeur, mine damer og herre. Hvem helvede har opfundet det?! Personen burde blive straffet.. Jeg stod op, og fandt noget tøj. Jeg tog det med ud på badeværelset, gik i bad, tørrede og og tog det på. Det var en sort t-shirt hvor der stod not ur babe på og et par ripped jeans. Jeg tog min halskæde der sad stramt om halsen på. Mit cover blev pink og mef skriften babe på. Jeg satte mit hår i 2 fletninger og tog solbriller i håret. (Kig på billedet øverst oppe). Jeg gik nedenunder og tog en banan. Leo kom. "Vi følges med nabo drengene, Marcus og Martinus, i skole" sagde han. "K" sagde jeg bare. Nabo drengene kom, og gav mig elevator blikket. Jeg rullede bare med øjnene, og gik forbi. "Vi skal i skole, kom nu" sagde jeg. I skolen gik vi ind i klassen og alle kiggede på os. Jeg løftede et øjenbryn. "Superstjernene har fået kærester! Og en af dem er enda bøsse" blev der råbt af en dreng. Alle grinede. Udover Leo, mig , marcus og martinus. "Eller også er du bare et lille, jaloux svin, der siger ting for at være sej og sjov, og ikke miste sin plads som en af de populære" sagde jeg spydigt. Drengen kiggede forbavset på mig, mens folk bare sagde "Ohhhh" "Uhhh" "DU BLEV LIGE DISSET FOR VILDT" osv mens de grinte. Drengen så underlig ud i ansiget. Jeg vente mig om, og så Leo flad af grin imens Marcus og Martinus kiggede forbavsede på mig. Jeg gik hen til Isabella, Fie og Mille. "Du dissede ham for sygt" grinede Isabella, mens de andre var døde af grin om lidt. Jeg grinede bare. Læren kom og jeg fik lov at sidde ved pigerne. Vi hyggede os helt vildt.

Martinus synsvinkel:
Wow.. Hun er både lækker og vildt god til at disse. Jeg var forbavset. Hun satte sig ved Isabella, Fie og Mille. De har jo også mødt hinanden. Hun fik lov at sidde der ovre. Jeg sad lige bagved med mine drenge og Leo. Mine drenge var: Marcus, Anthon og Bastian. Og nu også Leo. Anthon havde altid haft et crush på Fie. Selvom vi var skolens playere. Anthon er blond og grønne øjne. Nok den klogeste af os. Bastian havde sort hår, og blå øjne. Nok den sjoveste af os. Marcus var nok den underligste af os, og mig den pæneste. Leo vil nok blive den smarteste.. Klokken ringede. Jeg vil gå efter Anaya..

Anayas synsvinkel
Klokken ringede, og mig og pigerne gik ned i kantinen. Jeg fik tacos. Min livret. Sammen med pizza.. vi snakkede da Mille sagde "Duuu ehh.. Anaya, du ved godt at Marcus OG Martinus tjekker dig ud, ikk?". Jeg kiggede bagud, og ganske rigtigt sad de og stirrede på mig. Omigod altså. Jeg lavede et tegn med hånden om at det var ligemeget. Pigerne grinede bare af mig..

Who Should I Chose? -Marcus Og Martinus (PAUSE)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ