Hospitalet?

114 3 2
                                    

"Er hun okay?". Mille. "Ja. Hun burde vågne i dag eller i morgen." "Pyyha. Godt". Isabella. "Kom nu Anaya" mumlede Fie lidt efter. "Må jeg lige være alene med Anaya herinde?" Spurgte Bastian. "Ja, ofc" sagde pigerne. Tror de gik ud, for det var en dør der åbnede og lukkede. "Anaya, hvis du kan høre mig skal du bare vide at.. at jeg tror jeg har følelser for dig. Men tror også at Marcus og Martinus har. Syntes bare du skulle vide det, hvis du kan høre mig. Så hvis du kan, så gør et eller andet så jeg ved det." Jeg prøvede alt. At klemme hans hånd, og bevæge mig. Men kun 1 ting virkede. Jeg bevægede min lillefinger. Han kyssede mig. "Hvad har du gang i?!" En vred Martinus kom ind. Gætter jeg på. Bastian trak sig hurtigt. "Hvorfor vil du vide det?! Har du følelser for hende?!" Svarede en vred Bastian. Tror Martinus gik. For en dør smækkede. Jeg åbnede brat øjnene. Jeg kunne se ham. Han kiggede hen mod døren. "B-Bastian?" Sagde jeg. Han kiggede på mig. "Anaya! Du vågen" sagde han glad. De andre kom ind. "ANAYA!" De løb over til mig og gav mig et kram. Jeg krammede selvfølgelug igen. "H-hvor Martinus?!" Spurgte jeg. Bastian kiggede trist i gulvet. "Han, øhmm.. Han gik" sagde Fie. Jeg nikkede.

5 rimer efter*

Jeg var endelig kommet hjem. Bastian og mig er stadig kun venner. Jeg sagde til ham, at jeg ikk var klar endnu, og ikk vidste hvad jeg følte for ham. Han var forstående, og vi er bedste venner istedet. Det vil sige at han er min bedste DRENGE ven. Og jeg er hans bedste PIGE ven. Jeg har stadig ikk set Martinus. Jeg gik en tur i parken. Jeg gik om til søen, men så noget jeg ikk ville se. Martinus og Meleanie, de rå snavede, og lavede du-ved-hvad (sex). Jeg vendte mig om og løb hjem.

Martinus synsvinkel.
Jeg blev så sur og såret at jeg løb ned i parken. Jeg gik i mine egne tanker da Meleanie kom. Yearh. Lige hvad jeg havde brug for. Hun er ALTID klar til det værste. Hun er endda en ad vores dansere, så det er dejligt at hvis jeg er trist, så kommer hun og wupti. Så ligger vi i sengen. "Vil du ikk med hen og være lidt alene?" Spurgte hun sexet i mit øre. "Jo, hellere end gerne" sagde jeg sexet. Vi gik om til søen.

ADVARSEL:  DE KOMMER TIL AT HAVE SEX NU
Hun knappede min skjorte op. Jeg tog hende med ned i søen og tog hendes crop top af. Jeg knappede stille hendes BH op,  imens vi rå snavede.  Vi lagde os på jorden, og jeg tog hendes bukser af. Hun tog mine af, og jeg kyssede hende ned langs halsen. Ved krave benet lavede jeg et sugemærke. Hun stønnede højt.  Jeg kyssede hende ned til hendes trussekant hvor jeg tog hendes trusser af med tænderne. Hun tog mine boxers af og gav mig Blowjob. Jeg stønnede. Jeg gav hende finger. Hun slikkede min mave.  Hun suttede min pik, imens jeg slikkede hendes fisse. Jeg trak hende med ned i vandet. Jg gik ind i hende. Vi stønnede begge.  Vi havde sex. Jeg masserede hende kæmpe patter imens. Vi stønnede lidt. Jeg tog hende op på land igen, hvor vi lavede dogstyle. Efter det tog jeg mig ud af hende. Men hun vendte sig hurtigt om, og rå snavede mig. Jeg gik ind i hende igen, uden at bryde 'kysset'. Vi havde sex i 15 min mere.

De er færdige nu, så i kan godt læse  resten 

Jeg lå forpustet ved siden af Meleanie. Jeg tog mit kondom af. "Kan vi ikke snart gøre det, uden kondom?" Spurgte hun. "Nej Meleanie. Det vil jeg kun med min fremtidige kæreste, når hun er klar." Sagde jeg. Jeg tænkte på en bestemt. Hun sukkede. "Ok. Men vi kan stadig godt have sex, når du ikke har en kæreste, ikk?" Spurgte hun. "Jo" svarede jeg bare.

~~**~~**~~**~~**~~**~~**~~**~~**~~
UNDSKYLD UNDSKYLD UNDSKYLD UNDSKYLD JEG IKK HAR OPDATERET I LANG TID!😭💚
Har bare ikk haft tid, har en masse blandede tanker, og skal tage store beslutninger! Håber det er okay?

Love
Marcus-girl💚

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Who Should I Chose? -Marcus Og Martinus (PAUSE)Where stories live. Discover now