Ikk Det Sværeste Når I Griner

98 5 2
                                    

Vi havde weekend, og mig og tøzzerne skulle være sammen HELE weekenden. De skulle være hjemme hos mig. Jeg tog 4 madrasser, da jeg også skulle sove på gulvet. Jeg lagde puder og tæpper rundt omkring i min seng, så vi kunne bruge den som sofa. Jeg tog min macbook, gik på netflix, og stalte den skævt på midten af min seng. Jeg hentede en masse snacks og satte dem på mine natborde. Jeg hentede også mange sodavande og satte dem på et bord jeg havde. Jeg tændte mine lyskæder og slukkede 'Det store lys'. Aka lampen i loftet. Leo skulle være sammen med sine venner, og mor og far var ikke hjemme. Jeg gik rundt og tændte nogle mindre lys i stedet for dem i loftet. Det ringede på, og jeg løb hen til døren. "Ayyyy, guurls" sagde jeg. Vi flækkede af grin, over min underlige måde at sige hej på. "Hey" sagde de så. Jeg trådte til side. "Kom ind, kom ind, de damer" sagde jeg. Vi grinede igen og løb op på midt væelse. "Netflix and chill?" Spurgte jeg, da jeg jo ligesom havde gjort klar til det. "Yup" svarede de. Vi så Pretty Little Liars (PLL). Midt i filmen hørte jeg noget nedenunder. Jeg satte den på pause og kiggede på de andre, som også kiggede rundt. "Hørte i det?" Hviskede jeg. De nikkede. Jeg tog en lommelygte og gik nedenunder, med pigerne bag mig. Vi havde nattøj på. Jeg hørte noget i køkkenet, så jeg gik derud. "Anaya, er det en god idé?" Surgte Mille. Jeg trak på skuldrene. Jeg kunne ikke se noget, men gik hen til skuffen og tog en skarp kniv. Jeg hørte Mille skrige. Jeg kiggede bag mig, og så hun ikke var der mere. "Fuck. Hvem end du er, så hvis dig frem, eller kæmp." Sagde jeg. Men man kunne ikke høre det første. Jeg hørte latter. Drenge latter. OMFG. Jeg kiggede på pigerne, der også havde regnet den ud. "Drenge, i bitches, vi ved det er jer, kom så frem, og giv os Mille, eller jeg stikker jer ned" sagde jeg. "Easy tiger. Hvordan vidste i det?" Sagde Martinus, og gik frem først. Leo skubbede Mille her hen. Hun løb over til os og vi krammede hende, alle sammen. Det vil så sige alle pigerne. "Hallo?! Fik ikke svar på mit spørgsmål" sagde Martinus. "Ikk det sværeste når i griner" svare jeg koldt. Han mumler et eller andet. "Skal vi ikke lege Kys, Knald eller Konsekvens?" Spurgte han så. Jeg kiggede på pigerne. "K" sagde jeg så. Vi sætter os i stuen. "Okay jeg starter. Mille kys, knald eller konsekvens?" Siger Leo. "Hmmm.. Kys" siger Nille. "Kys mig, Kys min pik, eller kys ens røv" sagde Leo. "Leo, dit lortekræ, hvor du klam" sagde jeg. "Bitch" mumler han. Jeg kravler over og slår ham hårdt i hovedet. "AV FORFANDEN" siger han. Jeg kravler tilbage. De andre griner. "Søskende kærlighed. Kender det. Mig og Fie er søskende" griner Bastian. Jeg griner. Vi 'leger' videre, og mig og Bastian bliver gode venner? Han er klart den sødeste af playerne indtil videre. Jeg fik også han nummer. Jeg navngivede ham som "Bastian Den Grimme😂❤". Drengene var gået overtil Marcus og Martinus. "Sååååeehh.. dig og Bastian?" Sagde pigerne drillende. Jeg grinede og blev rød i hovedet. "Vi bare venner" sagde jeg, rød som en tomat. "Jaerh, right" grinede de, men lod den ligge. Vi så videre på PLL, og gik derefter i seng.

Bastians Synsvinkel

Da vi gik ud af Leo og Anayas hus, og døren lukkede, var Leo og Anthon hurtige. "Hvaa'? Dig og Anaya?" Sagde de. Jeg grinte, og blev lidt rød i hovedet. Drengene grinede bare. Udover Marcus og Martinus? De plejer at grine? Især Martinus? "Vi er altså bare venner" siger jeg grinende - stadig rød i hovedet. "Jaja, vil jeg også sige" sagde Anthon. Martinus rullede med øjnene og sagde "Kan det ikke være ligemeget!?" Wow. Ehm.. Okay? Det var nyt? Var han jaloux? "Oh. My. Gosh. DU JALOUX?!"sagde jeg. Drengene kiggede med store øjne på Martinus, som bare rullede øjne. Jeg forstår ham godt. Hun er en sød, sjov, intelligent og bad pige.. Vent.. Var jeg også ved at falde for hende??!

Who Should I Chose? -Marcus Og Martinus (PAUSE)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن