/1/

171 6 3
                                    

Biri kolumdan hayvanca durtuyirdu ulan amk bugün pazar ama yaaa ne uyandiriyonuz
'Ne var lan ne var'
Gözümün tekini açtım ve odama baktım bu gerizakali ablam melisten başkası deyildi başka kim olabilirdiki zaten.
'Kalk hadi kahvaltı yapicaz assaya gel'
Dedi ve odamdan cikti. Yeminle bu mal mal abi yaaa. Kalktım ve canım biricik simsicacik yatağıma öpücük atıp yatagimi düzelttim neya bn bikere yatagimi çok seven bir insanım. Banyoma girdim ve günlük işlerimi haledip odama geri döndüm altıma kot pantolon giydim ve üstünede badi giydim ve püsküllü yelegimi giyip aşşağı ya indim bizimkiler masanın başında oturuyor beni bekliyorlardı.
'Gunaydinn'
Dedim ve babamın yanağını öptüm sonra anneme dönüp onuda öptüm. Kahvaltimiz bitmişti birden telefonum çalmaya başladı merveydi.
'Ulan kızım bisaatten beri ariyom seni bu telefon niye açılmıyo'
'Ne bagiriyon be sabah Sabah kulağımı siktin'
'Neyse kanki bulusakmi?'
'Bilmem buluşalım bana fark etmez bulusacamiz yeri şöyle sen bebek😆'
'Ben sana konum atarım kanki hadi baybay optum'
Telefonu kapatıp beklemeye başladım Merve konum atmıştı baktım bizim herzaman gittiğimiz cafeydi.
Kafeye gittiğimde Merve gelmemişti cam kenarına geçip oturdum. Merveyi beklemeye başladım merve 10dk felan sonra geldi işte oturdk gırgır şamata 3saat sonra evlere dagildik. Ben kendimi size tanitmamistim demi. Benim adım lara 17yasindayim biricik kankam mervem var bişey diyimmi ablamdan daha çok seviyorum merveyi yeminle işte bn sapım çok büyük bi haber sjsjsjs işte böyle bi mal ablam var böyle.

Genellikle onla sırlarımı paylaşırım.Neden diye sorarsanız ona çok güveniyorum.Ablam biraz manyağın tekidir ben ne zaman ona sırlarımı söylesem anneme veya babama söylerdi sürekli onla kavgamız hiç eksik olmazdı ve beni iyice kendinden soğuttu.biz iki kız kardeşiz ama ben Merveyide ailemden birisi sayardım onu kardeşim olarak görürdüm o da beni öyle görürdü.Size söylemişmiydim Merve benim ilkokul arkadaşımdı.Bu akşam merveyi aradım ve ona şaka yapmak istedim.
-Kanka biliyormusun çamlığa miraç geliyor dedim
-Merve hemen yerinde zıpladı ve heyecanlandı.
Ben şakayı fazla sürdürmedim kanka şaka yaptım ben dedim.
O da bana biraz kırılmıştı.
1-2 sonra İnternette dolaşırken miraçın buraya geleceğini öğrendim
Hemen merveyi aradım kanka bu tesadüf olamaz dedim.o çok sevindi.biz hemen plan yapmaya çalıştık.bizim birde Çanakkale gezisi vardı Allahtan 1-2 gün sonra gelecekti. Biz zaten kitaplarını okuyorduk hatta okumaya bile kiyamiyorduk o derece çok seviyorduk.her neyse biz diğer iki arkadaşımıza haber verdik.aslinda onlarda bizim en yakın arkadaşımızdı.onlarda çok sevindi.her neyse teneffüs zili çalmıştı biz her zamanki gibi koridorun sonunda durup orda gelen geçene bakar dedikodu yapardık.yanlis anlamayın öyle herkesin hakkında kötü konuşmazdik. Şimdi yalan söylemek gibi olmasın ama birazcık yapardık.tabi ki hocalar eksik kalırmı bizim koridorda durmamıza kizarlardi tabiki bazıları dalga geçerdi.bizde mecbur dışarı çıkardık . bizim günümüzde böyle geçerdi.merve genellikle benden habersiz dışarı çıkardı.hatta bazen kavga ederdik.illa biz iyi arkadaşız diye kavga etmemezlik yapmazdik. Ama sadece 2-3 dk küs kalırdık.Size biraz merveden bahsedeyim kısacası benim en yakın arkadaşım olur kendisi kendisi o kadar komiktir ki esprinin vaktinin bilmezdi.hatta sabah sabah yapardı.ama kendisi görseniz çok tatlıdır.

Arkɑdɑşlık kɑvun gibidir. Neden mi? Bir tɑne iyisini bulmɑk için yüzlercesini yoklɑrsɑnız dɑ ondɑn.

Arkadaşlık nedir bilirmisiniz
Arkadaşlık;birbirine yardım etmek, muhabbet etmek, paylaşmak, birbirini dinlemek, birbirine güç vermek, birbiriniz için var olmak, farklı fikir ve kültürlerden olunsa da birbirinizi olduğunuz gibi kabul etmek... demektir kısaca eğer böyle bi arkadaşınız varsa zaten o arkadasliktanda ötedir.iste bunların hepside Mervede var.

Hɑyɑttɑ kimseye güvenmeyeceksin demek sɑçmɑlıktır inɑn. Amɑ kime 'iki defɑ güveneceğini' hesɑplɑmɑlı insɑn. Sɑnɑ hep güvenirim benim cɑn dostum.

Öncelikle meraba bu bizim ilk kitabımız aslında yazım yanlışları vardır elbet kusurumuza bakmayın vote ve yorum yapmayı unutmayin. Bu arada biz diğer yazarlardan çok farklı olucZ insllh neyse sizleri seviyoruz bb diğer bölümlerde görüşmek üzere

//ZORAKİ EVLİLİK//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin