Kendimi teselli edip aşağıya indim. Bizimkiler beni bekliyordu kapının önünde onlara baktım ablam yoktu kapıya yaklaşınca açtım kapıyı ilk bir kadın girdi kadın güzeldi işte para nelere kadirrr. Arkasindanda bir adam girdi. Sonra bi taş girdi oha amk bunlami evlencem benn ağzını kapat lara icsesime uyarak kapıyı kapatıp arkalarından yürüdüm. Hepsi oturmuştu. Bende gidip oturdum. Başımı yere eğmiş yere bakiyirdum zaten bunlarda mal mal konuşuyorlardı. Üzerimde bi göz hissediyordum ama hadi hayırlısı. kafamı kaldirdigimda göz göze geldik. O gözleri varya neyse ona sinirli bi bakış atıp tam önüme doncemki annemin sesini duydum.
- lara kahveleri yap hadi kizim.
Anneme bir bakış atıp mutfağa gittim. Kahveleri yaptım. Ama oninkine olanını doldurmustum kimyonundan tutun kekigine kadar oh olsun geber. Kahveleri dağıtırken özel hazırladığım kahvemi giciga verdim ve yerime oturdum. Bana bir bakış atıp kahvesinden bir yudum aldi. Aninda öksürmeye basladi. Ben gülmeye başlamıştım hattA haykiriuordum o derece.
Neyse isteme felan filan oldu mal gibi birde yüzük takmislarsi ama yüzük çok güzeldi.
Onlar gidince bende direk odama çıktım. Banyo felan yaptim. Sonra canimm sevgili yatağıma yattım şu hayatta en sevdiğim şeydi bu yatak ve uyku. Aklima birden merve geldi doğru ben onunla konusmamistim hic. Birden telefon çalmaya başladı. Ekrana baktım merveydi.
- alo
- efendim
- ee neler oldu iyi misin
- iyiyim sadece sindirmeye calisiyorum.
Dedim ve bütün olanları anlattım. Baya bir 1 saat konustuk. Telefonu kapatmistimki telefona mesaj geldi. BaktimGelen: bilinmeyen numara
Yarin aksam üstü hazır ol eşyalarını topla artık bende kalacaksin.Allahim sen beni neyle siniyorsun yaa. Cevap vermeden telefonu kapattim. Ve kendimi uykuya verdim.
SabAh kalktığımda direk banyoya gittim. Ondan sonra giysilerimi bavullara doldurdum. Tam tamına 5bavul olmustu. Odama son bir kere daha baktım. Bu odada Çok anım vardı bee. Odam bakmayı kesip aşağıya kahvaltıya indim. Bizimkiler oturmuslardi zaten.- o çocuk mesaj attı. Artık onunla birlikte yasiyacakmisim. HAberiniz varmi?
- var. Dedi annem
- tamam. Dedim uzatmadan. Zaten uzaticakta halim yoktu. Saat on ikiye gelirken. Merveyi aradim. Buluşalım diye. Evden çıktım. Sahile gidiyordum. Sahile gittiğimde merve Bankta oturuyordu. Yanına gidip sıkıca sarildim. Banka oturmuş dertlesiyorduk. Ona akşamki mesajı gosterdim. Gözleri dolmustu.
- ağlama sulu göz hemen Yanıma gelirsin sanki uzaya gidiyorum.
- ama kızım ben sensiz napicam. Kimin omzunda aglicam kime Doyasıya kadar sarilicam kime içimi dokucem.
- Saçmalama merve görüşürüz gine eskisi gibi
- eminmisin
-eskisi gibi olmasada ya merve yapma böyle.
Napmismiydik bir saat sarılıp aglamistik. Saat dört e geliyordu. Merveyle zorda olsun ayrilmistik. Eve geldim. Salonda o çocukla bizimkiler oturuyorlardi. Bende salona girdiğimde bütün gözler bana dondu.
- Odamda valizlerim. OnlRi alıp geliyim. Gidelim. Dedim tam arkamı dönecekken onun sesini duydum.
- gerek yok bavullarini arabaya goydum.
-tamam
Dedim ve kapıya doğru yürümeye basladik. Hadi hayirlisi.Merhaba arkadaşlar vote ve yorum yapatmisiniz lütfen öbür bölüm 5vote 5yorumda gelecek. Lütfen anlayın biraz bizi sizleri seviyoruz..