Evden koşarak cikmisdim. Sanki dünyalar Başıma yıkılmıştı ya ben onların kiziyim ya ama beni dusunmuyorlarki varsa yoksa şirketleri biricik vazgeçilmez kaynakları sitketleri yüzünden beni evlendiriyorlar ya beni biricik kızlarını bir şirket Uğruna. Hemde bilmediğim biriyle. Ben napicaktim nereye gidicektim ki mecburdum bu evliliğe. Sahile gelmiştim ne zaman kafam esse uzulsem bu sahile gelirdim bu sahil benim bütün acılarima bütün gözyaşlarıma şahit olmuştu. Ne biliyim burası İnsana huzur veriyordu insanı mutlu ediyordu. Telefonumu cebimdem çıkarıp merveye mesaj attım gelmesi için. Telefonumu tekrar cebime soktum ve Deniz'i izlemeye başladım. 20dk sonra yanımda hareketlilik hissettim merve gelmişti. Ona döndüm ve aniden sıkıca sarıldım. Oda bana sarilmisti. 5dk felan sonra ayrıldık merveye bütün olanları anlatmıştım. Saat gece onikiye gelirken telefonum çaldı baktım babamdi telefonu açmadan kapattım.
- merve hadi kalk eve gidelim.
-eminmisin?
- evet onlar beni dusunmezse bende onları dusinmicem.
- sen bilirsin hadi.
Eve gelmiştik kapıyı açtım ve içeri girdim. Tam merdivenlere yonelmistimki babamın sesini duydum.
- nerden gecenin bu vakti?
- cehennemin dibinden babacim. Dedim yapmacık bir ifadeyle.
- laraaa haddini asiyorsun!
- kim benmi ya yaptıklarınız yetmediği gibi haddini aşan ben mi oluyorum yazıklar olsun gerçekten yazıklar olsun! Dedim ve direk odama çıktım. Aglamicaktim deymezdi böyle insanlara. Şu saaten sonra bunlara aglarsam aglamicaktim asla kendimi uzmicem. Uykum olmadığı için banyoya girdim. Ilık bir dus aldım. Ve kendimi yatağıma attim. Sabah uyandığımda saat öğlen bir di oha bu kadar çok nasıl uyudum ben. Banyoya girdim ve Rutin işlerimi halledip odamdan çıktım. Aşşağı indim direk mutfağa gittim. Birşeyler atistirmam gerekti. Mutfakta otururken saat iki olmuştu. Mutfakta hareketlenme olunca kafamı kaldırdım ve ikisine baktim. Annem
- akşam için elbiseni yatağının üstüne koydum hazirlanirsin. Dedi bende onlara bakmayarak
-tamam. Deyip gecistirdim. Odama çıktım ve yatagimin üstündeki elbise ve ayakkabıya baktım elbise beyazdı ne uzun nede kısaydı ayakkabim ise siyahti.akşam için hazitlanmaya basladim. Odam açılınca kapıya baktım gelen ablamdi.
- noldu tebrik etmeyemi geldin eğer öyle geldiysen hiç boşuna konuşmadan çık odamdandedim.
- ben sadece aşağıdaki işkenceye dayanamicam ve aşağıya inmicem kendini kasma ve sinirlenme olurmu bu arada çok güzel olmussun. Dedi ve odamdan çıktı. Benim gözlerimmi dolmuştu hayır hayır aglamicaktim bn kendime söz verdim. Hazirdim tam odadan cikacakken zil çaldı hadi bakalım göster kendini lara kizim.Merhabaaa bölüm nasıldı yorum ve vote bırakmayı unutmayın..