/2/

101 7 1
                                    

Günlerden saliydi hergün olduğu gibi oku vardı gene.  Yavaşça yatagimdan kalktım ve banyoma girdim Rutin işlerimi hallettikten sonra normal kıyafet geçirdim üstüme neden okul forması giymiyorum onuda soyliyim bizim müdür işte size disiplin felan veririm felan diyor ama onu takan kim biz merveyle en fazla 1hafta okul forması giymisizdir bizene yaaa.  Hazirlabip çantamı alıp aşağıya indim babamlar kahvaltı yapıyorlardı bugün yüzleri gulmuyordu ama hadi hayırlısı birazcık atistirsiktan sonra evden çıktım.  Okula geldiğimde merve gil koridorun başında dururyorlardi çantamı sınıfa attığım gibi çıktım sınıftan evet doğru duydunuz firlattim😆. Saatler geçmek bilmedi ama bugün sonunda okul bitmişti şu okulu kendimi bildim bileli hep yakmak istemişimdir ama işte hayaller hayatlar.  Eve geldiğimde evde kimse yoktu.  Babamin bir holdingi vardı dünyaca bilininen KARACA Holding annem ve babam  günlerini şirkette geciriyorlardi davetler felan biricik şirketleri işte. Yukarı odama çıktım ve merveyi aradım bize gelmesini söyledim zaten evlerimiz yakın olduğu için birbirimize gelip gidebiliyorduk.  Merve geldi cips kola film mısır keyfi felan yaptık. Aksam olmuştu merve evine gideli çok olmuştu ve annemgil Hala gelmemişti. Ablam deseniz kendi gibi kokoş Arkadaşlarıyla takiliyordur zaten. Telefonum çalmaya başlayınca telefona baktım annem arıyordu.
-alo kizim
-efendim anne nerdesiniz siz gelmiyecekmisiniz
-kızım biz bugün biraz geç geleceğiz
-peki anne gorusuruz
-baybay
Telefonu kapattım  ve Yatagima girdim özlemişim yaaa biraz yatakta döndüm ama bi türlü uyku tutmadı bende hikaye okumaya başladım.sabah gözlerimi açtığımda uykumu almıştım hemen telefona baktım ve okula geç kaldığımı anladım. Bugün üstümde nedense bi ağırlık vardı hemen banyoma girdim ve dus aldım aşşağı indiğimde saat 11di.  Assagidan sesler geliyordu acaba annem ve babam şirkete gitmedimi aşşağı indiğimde babamlarin oturduginu gördüm yanlarına gittiğimde tartisdiklarini anladım nedenini sorduğumda ise bana cevap vermeyip benimle konusacaklari bi konu varmış. Bende yanlarına oturup onları dinlemeye başladım babam konuşacağı sırada anneme bakmıştım gözleri dolmuştu noluyo kaslarım çatık Babam a Bakmaya başladım.
- kızım ne olursa olsun sen bizim küçük Kizimizsin seni sevdiğimizi sakın Unutma olurmu.

- baba noluyor?

- anlaticm sabret şimdi karaca holdingle keskin holding birleşirse dünya çapında bilinen bir isim olacak eğer birlesmesse şirketimiz batacak herseyimizi kaybedecegiz.

-  tamamda Baba benimle ilgisi ne?

- kızım iki şirketinde birleşmesi için Haluğun oğlu rüzgarla evlenmen gerek

- Baba sakami yapıyorsun sen ne evlenmesi daha 17 yaşındayım ben!

-  kızım zorluk çıkartma lütfen yarın bize gelecekler seni istemeye

-  ya Baba ne diyorsun sen ya anne Babama bişey şöyle niye susuyorsun? Diye bağırdım anne me bakıp annem konusmuyordu.  Evden agliyarak koşarak çıktım merveye ihtiyacım vardi..





Merhaba arkadaşlar bölüm nasıldı yorum ve vote yapmayı unutmayın sizleri seviyoruz ❤️

//ZORAKİ EVLİLİK//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin