Zeynep1Dx'ten ''Mission'' Ropörtajı

3.3K 47 2
                                    

Merhabalar.İlk ropörtajımız Mission'un yazarı Zeynep ile oldu.Uzun oldu gibi.Umarım seversiniz.

Ben:

Peki, aklında Mission ile ilgili neler var ? İleriki bölümlerde ne gibi şeyler bekliyor bizi ?

Zeynep:

Aklımda Mission ile ilgili onlarcaa şey var, sürekli bir şeyler dönüyor aklımda. Tabi belli bir kurgum var kafamda, onun üzerinden ilerleyeceğim. Mission için aklımda olanları özetlemek için bir kaç kelime kullanmam gerekirse : Psikolojik, derin, heyecanlı, karanlık, etkileyici ve sarsıcı olur. İleriki bölümler için pek bir şey söylemek istemiyorum, heyecan kaçmasın, ama madem sordun kırmayıp bir kaç şey çıtlatayım. İleriki bölümlerde Harry ve Brittany de kendilerinde bir şeyler farkedecekler. Buna birbirleri sebep olacak ve aslında birbirlerini ayakta tutmuş olduklarını görecekler. Tabi bunu nasıl görecekler orası asıl mevzu işte

Ben:

Olaylar, olaylar.Peki nerden geldi aklına bu kurgu ?

Zeynep:

Normalde kurgularımın çıkış noktalarını çok iyi hatırlarım ama Mission çok belirsiz. Oturuyordum, çok yakın bir arkadaşımla konuşuyordum ve alakasız bir şekilde vahiy gelirmiş gibi aklıma Brittany'nin geçmişi geldi. Bu geçmiş üzerinde düşündükçe Harry'nin görevi, ve ardından Harry karakteri. Ve işte kurgu ortaya çıktı.

Ben:

İlginç, yazarken ilhamını nerden veya kimlerden alıyorsun ? Bunun için belli bir inancın var mı bana ilham veriyor dediğin ?

Zeynep:

Öyle bir inancım yok ama Harry'nin bana iyi geldiğini düşünüyorum. İlham aldığım biri yok tam olarak, hayal gücüm sadece diyebilirim.

Ben:

Harry ve Brittany hakkında en beğendiğin şey ne ?

Zeynep:

Hmm, güzel soru.

Brittany hakkında en beğendiğim şey yaşama isteği, bir şeyler başarma çabası. Ve umudu. Evet, fazla umut besliyor içinde. Her konuda. Çok hassas bir kız ama dirençli. Kendini bırakmıyor

Harry hakkında ise..  Odaklı olması. Bir şeye karar verdiyse ve başarmak istiyorsa dikkatinin dağıtılmasına izin vermiyor. Zor bir karakteri var, aslında çok derin düşüncelere sahip. Bu her ne kadar kötü olsada, kendi çıkarlarını düşünebiliyor ve bu yüzden kazanıyor. Ve Zayn'e olan sadakatini çok seviyorum. Bu bölüm onların tanışmasından bir kesit okuyacaksınız orada daha iyi anlarsınız.

Ben:

Peki sence okuyucuların da en sevdiği şey bu mu Harry ve Brittany hakkında ? Yoksa ilgilerini çeken şey başka mı ?

Zeynep:

Brittany hakkında bu inatçılığını ve yaşama isteğini sevdiklerini düşünüyorum. Ama Harry'de neyi seviyorlar hatta seviyorlar mı emin olamıyorum :D Bence merak ediyorlar, bu acımasızlığı çekiyor onları..

Ben:

Peki, hikayenin böyle büyük bir ilgi göreceğini tahmin etmiş miydin ?

Zeynep:

Umuyordum, bu kurguma güveniyordum ama bu derece bir ilgiyi Mission için tahmin edemezdim sanırım.. En azından bu kadar çabuk değildi yani.

Ben:

Yeni bir kuru var mı aklında peki ? Varsa biraz çıtatabilir misin ?

Zeynep:

Tanıtım bölümünü paylaştığım, yazmamak için direndiğim bir kurgu var.Insecure.Ciddi anlamda yazmamak için direniyorım ama bakalım..

Biraz çıtlatayım bakalım, pekala.

Insecure daha farklı bir kurgu aslında.Burda kızı döven, sadist bir erkek yok.Yine Harry hikayesi.İyi huylu bir çocuk değil ama pisliğin teki de değil.Kurgu detaylı ve hoş aslındaKızın ismi HopeHope'a olan sevgisini belli etmesini bilen, sadece ona her daim kibar olan ve üzerine titreyen bir Harry göreceksiniz. Ve bu Harry'nin en büyük özelliği.. Kleptoman.

Ben:

Pekala.Sanırım sonuna geldik.Benimle zamanını paylaştığın için teşekkür ederim.Son olarak okuyucularına bir şey söylemek ister misin ?

Zeynep:

Asıl ben teşekkür ederim röportaj teklifin için, Hoştu. Onları çok seviyorum. Mission üzerine bir röportaj oldu sanki, o yüzden, Missionerların hepsini tek tek öpüyorum, iyi ki varlar ve harikalar !

İstediğiniz bir ropörtaj varsa söyleyebilirsiniz.Yakında yenisi gelecektir.

Wattpad Yazar Ropörtajları (TURKEY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin