Bu seferki ropörtajımız Don't Be Afraid Of Me'nin meşhur yazarı SevvalMalik ile oldu.Uzun tutmaya çalıştım.Vote ve yorum vermeyi unutmayın... xx !
Ben:
Aklında Don't Be Afraid Of Me ile ilgili neler var ? İleriki bölümlerde neler bekliyor bizi ?
Sevval:
Spoinin en büyüğü sanırım Harry 'nin hiç bir zaman değişmeyecek oluşu. Kişilik meselesi. Ve ben onu yumuşak bir çocuk yapmayı asla planlamıyorum.
Ben:
Yani her zamanki işkencelerine devam edecek.Peki, sence okuyucuların Lexi ve Harry'de en sevdikleri şey ne ?
Sevval:
İşkence demek doğru değil. Artık eskisi gibi değil. Tam anlamıyla kişiliği değişmese de eskisi kadar düşüncesiz değil. Harry'nin küfürlerini ve dengesiz tavırlarını seviyorlar. Lexi'nin ise saf masum ve utangaç tavırlarını. Fakat son sıralar Lexi biraz açılmaya başladığı için bunu beğenenler de var.
Ben:
Aslında tavırları çok tatlı.Pekala, sen böyle bir okuyucu kitlesi bekliyor muydun ilk yazdığında ?
Sevval:
Elbette ki bu kadar göreceğini aklımın ucundan bile geçirmemiştim. Sadece kendim için yazmaya başladım. Yazmak istediğim için. Kendi hayal gücümle yeni bir dünya yarattım ve kendimi orada tutup oraya ait kıldım. Kaptırdım da denilebilir. Bundan memnunum ama.
Ben:
Peki aklına nereden geldi bu kurgu ? Bir hikayesi var mı ?
Sevval:
Ah ben, bir kaç günde sürekli yeni kurgular keşfeden bir yapıya sahibim. Aklıma estikçe yeni şeyleri yazar kaydeder ve yeri geldiğinde toparlayıp yayınlarım. Bir çok hikayeyi bir arada götürdüğümü biliyorsundur. Aynı anda zorlansam da elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum kendimce. Bu fikir, yine hikaye yazarken aklıma gelmişti. Biraz üzerinde düşündüm. Karekterleri yaratmamıştım bile yazdığımda. Ardından isimleri uyarladım. Alexis ismi aklıma kazınmıştı. Ona takma isim olarak Lexi'yi hitap etmeyi seçtim. Ve bu hoşuma gidiyor. İlk hikayem de iki isim vardı aklımda. İlk hikayemde bu ismi kullanmadım, DBAOM ye kısmetmiş işte.
Ben:
Peki bir sürü hikayen var ve bazıları ortak.Hepsine yetişmek zor olmuyor mu ? Sonuçta okulun,sınavların ve ödevlerin de var.Özellikle de Don't Be Afraid Of Me'ye.En çok yeni bölüm istenen hikaye o.Değil mi ?
Sevval:
Kesinlikle çok zor oluyor. Bazen omzumdan tut boynuma kadar tüm vücudum ağrıyıp tutuluyor. Ama bunu onlara yansıtmamaya çalışıyorum. Elimden geldiğince her şeyi en iyi şekilde yürütmeye çalışıyorum.
Ben:
Bizce elinden gelenin en iyi yapıyorsun Sevval.Aklına estikçe yeni şeyleri yazmayı sevdiğini söyledin.Aklında yeni bir kurgu var mı ? Varsa biraz çıtlatmak ister misin ?
Sevval:
Bilmiyorum gördün mü, fakat yeni iki hikayeye başladım. Gerçi bir tanesine yaz tatilinde başlayacağım. Diğerineyse ilk bölümünü yeni ekledim.
Ben:
Yaz tatilinde başlayacağın hikayen nasıl bir şey ? Yine psikopat ve sadist bir Harry mi var ?
Sevval:
Yok, aksine iyi niyetli fakat çevresi yüzünden soğuk ve çekingen biri olacak. Dışarıdan bakıldığında kötü ve kaba biri olarak görünecek ama öyle olmayacak.
Ben:
O zaman bu yazdığın diğer hikayelerinden çok daha farklı.Peki diğer, yeni bölümünü eklediğin hikayen ? Orada nasıl bir Harry var ?
Sevval:
Bu Harry ise, hükmü elinde tutmayı seven disiplinli fakat sert görünmeye çalışan bir tip.
Ben:
Her hikayende farklı bir Harry karakteri var.Bir de Zeynep -Zeynep1Dx- ile yazdığınız A Glimmer Of Hope var.Ondan biraz bahsedelim..
Sevval:
Evet, yeni bölümü yayınladım yaklaşık 1-2 saat önce.
Ben:
Evet, az önce okumayı bitirdim.Orada işler nasıl yürüyor ? Herkes bölümlerin geç gelmesinden şikayetçi..
Sevval:
Zeynep'de tıpkı benim gibi zorlanıyor. Ve o da birden fazla hikaye yazıyor. O yüzden geç gelmesi mümkün. Fikirleri birleştirip, ortaya yaydığımız fikirleri nasıl uyarlayacağımızı tartışıyoruz. Sonra kısım kısım paylaşıyoruz. O yazıyor ben yazıyorum bütünleştiriyoruz. Bu yüzden geç gelmesi gayet normal. Biz de bir insanız sonuçta.
Ben:
Peki, hikayelerini yazarken nereden veya nelerden ilham alıyorsun ?
Sevval:
Tek ilham kaynağım dinlediğim müzikler. Kulağımdan çıkarmadığım bir kulaklığım ve yazmaktan kurgulamaktan usanmayacak kadar geniş bir hayal gücüm var.Bunu seviyorum.
Ben:
Peki, ropörtajın sonuna gelidk.Son olarak okuyucularına bir şey söylemek ister misin ?
Sevval:
Beni ve hikayelerimi bırakmamaları yeterli. Onları sevdiğimi asla unutmasınlar. Xx
Bir sornaki ropörtaj için isteklerinizi belirtin lütfen..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Yazar Ropörtajları (TURKEY)
Non-Fiction''Mission''.. ''Don't Be Afraid Of Me''.. ''Just A Dream''.. ''Bad Boy''.. ''You and I''.. ''Numara 12'':. Ve Dahası... ..En Sevilen Yazarların, En Sevilen Hikayelerinden Ropörtajlar...