DenizzK'den ''You and I'' Ropörtajı

465 17 2
                                    

Merhabalar.İlk olarak: Büşra ile olan ropörtajın saatini çok az geçirdim ve ben girdiğimde açık değildi.Ama bugün en kısa zamanda yapacağım.Şimdi, @DenizzK ile olan ropörtajımı gerçekleştiriyorum.Umarım fazla kızmaz ve ropörtajdan zevk alırsınız.İyi okumalar ! :) xx - Rabia

@xozgurdusuncex:

Merhaba.

@DenizzK:

Merhaba.

@xozgurdusuncex:

Pekala, ilk olarak.You and I'ın kurgusu nereden geldi aklına ?

@DenizzK:

İzlediğim bir kısa filmden etkilenerek yazmaya başladım.Karakterlerin özelliklerinde biraz değişiklik yaptım.Sonra da kurguyu kendi akışına bıraktım.

@xozgurdusuncex:

Harry ve Niall... Sence okuyucu onlarda en çok neyi görmek istiyor ?

@DenizzK:

Yapılan yorumlara baktığımda Niall'ın biraz daha hızlı olup, Harry'ye açılmasını istiyorlar.Biran önce birlikte olduklarını görmek istiyorlar.

@xozgurdusuncex:

Açıkcası bende öyle istiyorum. :)

Peki Harry ve Niall'ın birbirleri açısından, önemleri nedir ?

@DenizzK: 

Harry ilk başta Niall'dan nefret etmişti ama sonra ona yavaş yavaş ona olan duyguları değişmeye başladı.Bunu fark ettiğinde ilk başta ne yapacağını bilmiyordu.Hissettiklerini içinde yaşadı.Kendall ona Niall'a aşık olmaya başladığını fark ettirdi.Yani Harry için Niall, gerçeken çok değerli çünkü onun ilk aşkı oldu.Niall için Harry'nin değeri daha belli değil.Ama ilerleyen bölümlerde bunun cevabı var.Şimdilik şöyle diyebilirim; Niall Harry'den hiç nefret etmediğini fark etti ve içten içe yaptıklarından ve düşündüklerinden dolayı pişmanlık duyuyor.Harry'e değer vermeye ve ondan ciddi anlamda hoşlanmaya başlıyor.Yani Harry, Niall için yavaş yavaş değerli biri olmaya başlıyor.

@xozgurdusuncex: 

:D

Peki bu hikayeyi yazarken neyden veya nelerden, kimden ilham alıyorsun ? Sana uğur geitren bir şey var mı yazarken ?

@DenizzK: 

Kendimden, kendi ilişki hayatımda yaşadığım olaylardan ilham alıyorum.Benim bir erkek arkadaşım var.Onun karakteristik özellikerini, hikayeyi yazmaya başladığımda Niall'da kullanmıştım.Harrde bana benziyor, özellikleri bakımından.Bana uğur getiren tek şey kendi bilgisayarım.Ondan başka bir yerde bölüm yazamıyorum maalesef. :/

@xozgurdusuncex: 

Güzel. :D

Senin hikayede en sevdiğin şey nedir ?

@DenizzK: 

Benim hikayede en sevdiğim şey ilişkileri sanırım.Büyük aşklar nefretle başlar sözünü doğruluyorlar.Birbirleriyle konuşma şekillerini seviyorum.Aralarında geçen diyologlar falan.. :D

@xozgurdusuncex: 

Herkesi sanırım Harry ve Niall'ın aşkları çekiyor hikayeye.Sence, Harry ve Niall'd farklı olan şey nedir ?

@DenizzK: 

Bence farklı bir şey yok.Normal, sorunları olan, liseli, kendini keşfeden iki gençler sadece.

@xozgurdusuncex: 

Yani farklı hiçbir şey yok.

Peki, sence okurlar Niall'da en çok neyi seviyorlar ?

@DenizzK: 

İlk başta Niall için kötü yorumlar alıyordum.Bir kaç işi onun hareketlerini değiştirmemi söyledi ama ben düzeleceğini söyledim.Çoğu kişi büyük ihtimalle Niall'ın kötü çocuk hallerini seviyor.

@xozgurdusuncex:  

Peki ya Harry'nin ?

@DenizzK: 

Harry'de ne sevdiklerini tam anlayamıyorum ama bence onu saf ve temiz kalpli olduğu için seviyor olabilirler. 

@xozgurdusuncex: 

Peki, You and I'da işler nasıl gelişecek ?

@DenizzK: 

İşler ilerleyen bölümlerde değişecek.Sürprizler olacak.Bölüm olarak sadece iki bölümlük bir ayrılık söz konusu ama hikaye içinde zaman sürecinde uzun bir ayrılık var.Sonunda neler olur bende bilmiyorum daha.

@xozgurdusuncex: 

Ayrılığın nedeni hakkında kısa bir spoiler verebilir misin ? :D :D

@DenizzK: 

 Şöyle söyleyeyim, nedeni değilde kimin sebep olduğunu: Kendall ve Zayn

@xozgurdusuncex: 

Pekala, son bir şey söylemek ister misin You and I okuyucularına ? 

@DenizzK: 

Ah, bilmem.Sadece bıkmadan okudukları için teşekkür ederim.Çünkü biliyosun, bir hafta arayla koyuyorum bölümleri ve onlar gerçekten büyük bir sabırla bekliyorular bölümü :) 

@xozgurdusuncex: 

Peki şu sıralar en sevdiğin şarkıyı söyler misin ? 

@DenizzK: 

Bu aralar en çok dinlediğim albüm var aslında.Oda Imagine Dragons - Night Visions.Albümü başa sarıp sarıp dinliyorum. :)

@xozgurdusuncex: 

Ropörtaj için de ayriyetten teşekkürler. :)) 

@DenizzK: 

Ne demek canım, beni için büyük bir zevkti. :)) 

________________

Evet, biliyorum kısa oldu ama sıradaki ropörtajlara da zamanımın yetmesi gerekiyor.Daha sırada 3 ropörtaj var.3/1'i @BusraKcK ama bir türlü onunla zamanımızı denkleştiremedik.Ben online olduğum zaman o değil, o online olduğu zaman ben değilim.Ama uyuştuğu zaman -umarım en kısa zamanda- yapacağım.Şimdilik bununla idare edin canlarımm.Hepinize iyi geceler AŞKLAR'IMM ! :) :) :)

Wattpad Yazar Ropörtajları (TURKEY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin