Merhaba ^^
Hesabımı kurtardıktan sonra yaptığım ilk röportajım @masalkizi 'Numara 12' ile oldu.Kübra'ya röportaj teklifimi kabul ettiği için çok teşekkür ediyorum ^^ İşte röportaj !
* P. S. : ZeyKer'ci veya HanKer'ci olmak önemli değil.Bu hikayeyi, okumamış olanlara okumanızı şiddetle tavsiye ederim. ;) *
Ben:
Öncelikle seni tanıyalım ?
@masalkizi:
Ben Kübra. 24 yaşındayım. Üniversite 4. sınıf öğrencisiyim. Doğma büyüme İstanbulluyum.
Ben:
Bende Rabia.Tanıştığıma memnun oldum. :)
Ne zaman yazmaya başladın bu hikayeyi ?
@masalkizi:
Bende memnun oldum :)
Hikayeyi yazmaya geçen yıl ekim ayının sonunda başladım.
Ben:
Peki, bu kurgu nasıl geldi aklına ?
@masalkizi:
Bu kurgu kafamda önceden vardı.Okuduğum birkaç kitaptan etkilenmiştim ve böyle bir şey çıktı ortaya.Daha sonrası da yazarken şekillendi zaten.
Ben:
Güzel, peki sence okuyucuların bu hikayede Zeynep ve Kerem'in nesini seviyordur ?
@masalkizi:
Okuyucularımın yorumlarından anladığım kaadarıyla Zeynep'in iç sesi ve Kerem'in sahiplenici özelliğini seviyor.Ama en çok ikisinin aşklarını seviyorlar.
Ben:
Zaten aşklarının sevilmemesi imkansız.Okuyucularından bir kaç soru sormak istiyorum.
''Zeynep'in karakterini böyle yazmak nereden aklına geldi ?''
@masalkizi:
Bu bir romantik-komedi hikayesi.Ben de esa kızının biraz gzantirik bir tip olmasını gerektiğini düşündüm. Öyle her yerde karşımıza çıkan bir karakter yazmak istemedim. Bu yüzden de Zeynep gibi bir karakter çıktı ortaya. Zeynep hikayenin komik, Kerem ise romantik kısmını temsil ediyor aslında. Bu şekilde de birbirlerini dengeliyorlar.
Ben:
Diğer bir soru ise;
''Yağmur'un kokoş ve erkek avcısı gibi yazılması hiç hoşuma gitmiyor.Merve Hazer'i ZeyKer'i yeni tanıyanlara bu şekilde tanıtman hiç hoş olmamış.Nedenini merak ediyorum.Sorar mısın ?''
@masalkizi:
Dediğim gibi bu bir romantik-komedi hikayesi.Karakterler de biraz abartılı olacaktır.Merve Hazer'i tanımak isteyenler zaten GB'yi izleyeceklerdir.Karakterleri GB ile aynı şekilde yazsaydım bu hikayeyi yazmamın anlamı da kalmazdı diye düşünüyorum.
Ben:
Son soruları ise;
''Evlendikten sonraki aşamayı biliyoruz hepimiz.Ve senin bu konudaki fikrin nedir ? Yani, o kısmı okumak istemeyenler de olabilir.Ne yapacaksın ?''
@masalkizi:
Evlendikten sonra doğanın kanunu gereği böyle bir sahne gelecek tabiki ister istemez gelecek.Zaten çok ayrıntılı bir biçimde anlatmayacağım.Bu sahneyi okumak istemeyenler olduğu gibi görmeyi çok isteyenler de var çünkü.Ama hikayenin o kısmına birer yıldız işareti koyup sınırları belirlemek gibi bir çözüm buldum.Okumak istemeyenler yıldızlı kısımları atlayacaklar ve bu şekilde iki taraf da mutlu olacak.
Ben:
Bölümleri yazarken şans veya uğur adına yaptığın ya da inandığın bir şey var mı ?
@masalkizi:
Şans veya uğur için hiçbir şey yapmıyorum açıkçası.Yapsam mı acaba? :) Sadece kafamda bölümü tasarlayıp, kurguladıktan sonra klavyenin başına geçiyorum.
Ben:
İlham gelmesini bekliyor musun ?
@masalkizi:
İlham için müzik dinlerim.Bir de dizide izlediğim ZeyKer sahneleri de bana ilham veriyor.
Ben:
İleriki bölümler hakkın ufak bir bilgi verebilir misin ?
@masalkizi:
Tüyo vermeyi seven bir yazar değilim.Bu konuda çok katıyım sanırım.İleriki bölümlerde Zeynep ve Kerem'in başından geçen olaylar olacak.
Ben:
Son olarak söylemek istediğin bir şeyler var mı ?
@masalkizi:
Hikayemi okuyan, yorum yapan ve fikirlerini benimle paylaşan tüm okuyucularıma destekleri için teşekkür ederim.
Ben:
Bende ropörtajımı kabul ettiğin için çok teşekkür ederim.Umarım yazmaya devam edersin. :)
@masalkizi:
Çok teşekkürler :) Umarım ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Yazar Ropörtajları (TURKEY)
Não Ficção''Mission''.. ''Don't Be Afraid Of Me''.. ''Just A Dream''.. ''Bad Boy''.. ''You and I''.. ''Numara 12'':. Ve Dahası... ..En Sevilen Yazarların, En Sevilen Hikayelerinden Ropörtajlar...