İstek üzerine Zeynep ile bir ropörtaj daha yaptık.Gelen okuyucu sayısı +100 olmuş, hepinize çok teşekkürler ! Daha fazla uzatmıyorum ve ropörtajı yayınlıyorum.İyi okumalar !
Ben:
Bu sefer ''Just A Dream'' ile yapmak istiyorum.Olur mu ?
Zeynep:
Hoş olur, ilk hikayem :)
Ben:
Evet, ilkin olmasına rağmen çok güzel bir hikaye.Blair ve Harry.. Onlar çok farklılar, değil mi ?
Zeynep:
Onlar kesinlikle farklılar.Belki buradaki hikayelerdeki çiftlerden çok daha farklı onlar.
Ben:
Kesinlikle, bu hikayende Harry, sanırım biraz fazla kıskanç ?
Zeynep:
Evet.Blair'Den sonra kıskançlaştı.Ondan sonra bir koruma iç güdüsü edindi.Normalde hep rahat takılan bir yapısı vardı.
Ben:
Blair'ın Harry üzerindeki değişmede, etkisi fazla var sanırım.Blair olmadan önce, Harry'nin en iyi yanı neydi ?
Zeynep:
Blair olmadan önce Harry'nin en iyi yanı... fazla duygusal değildi, yani bunu insanlara pek belli etmiyordu.Bence bu insanlarda iyi bir özelliktir.Düşmanlarına güçsüzlüğünü göstermek kolaydır.Ama Blair ile her zaman taşıdığı duygusallığı ifade etmeye başladı. :)
Ben:
Evet, bu iyi bir şey. :) Benim Just A Dream ile en merak ettiğim şey kanser olması.. Aklımda hep aynı soru var;
''İyileşecek mi?, İyileşmeyecek mi?, Biraz olsun düzelebilecek mi?'' Bunun hakkında bir şey söylemek ister misin ?
Zeynep:
Bunun hakkında bir şey söylemek istemesem de bir kaç cümleyle kapayabilirim bu soruyu..
Son bölüme kadar beklenmesi gerekiyor.Her şey olabilir.Son bölüme kadar o kadar şey değişecek ki! Kesinlikle klişe olmayacak ve zevk alacaksınız.
Ben:
Pekala, spoi vermek istemenden dolayı çok üstelemeyeceğim.Son bölümden bahsedelim biraz.En son Harry gitti ve 15 gün sonra olaylar oldu.Devamı hakkında küçük bir bilgi ? :)
Zeynep:
Ah evet, asıl heyecan şimdi başlıyor :D Blair evine dönecek ve, tam döndüğü sırada gruptan biri onula İngiltereye gelmesi için ikna etmeye çalışacak. :)
Ben:
Kesinlikle bizi harika şeyler bekliyor. :) Bir sürü hikayen var, zor olmuyor mu ?
Zeynep:
Umarım beğenerek okumaya devam edersiniz. :)
Ah kesinlikle zor oluyor.Okul olmasa hiçbir sıkıntı olmayacak, rahat rahat yazacağım ama okul zorluyor işte maalesef.. Elimden geldiğince idare etmeye ve yetişmeye çalışıyorum.
Ben:
Çok iyi başarıyorsun. :) Böyle devam et. :)
Peki Blair ve Harry ikilisinde en çok ne seviliyor ? Okuyucuyu hikayeye çeken şeyleri nedir ?
Zeynep:
Teşekkür ederim :) Bence okuyanlar en çok aşklarını ve bağlılıklarını seviyorlar. Harry'nin ne olursa olsun inatla Blair'dan vazgeçmemesini, onu bu kadar derin sevmesini seviyorlar. Diğer hikayelerdeki gibi üzme kırma aldatma gibi olayların olmamasının farklılaştırdığını söyleyen vardı. Romantik olması bence en büyüke etken. Belki hayallerindeki erkeği bulanlar oluyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Yazar Ropörtajları (TURKEY)
Non-Fiction''Mission''.. ''Don't Be Afraid Of Me''.. ''Just A Dream''.. ''Bad Boy''.. ''You and I''.. ''Numara 12'':. Ve Dahası... ..En Sevilen Yazarların, En Sevilen Hikayelerinden Ropörtajlar...