Dylan, okulun koridorlarında etrafı dikkatlice süzerek ilerliyordu. Ona birkaç gün önce 'seni seviyorum' diyen gizemli kızı hem delicesine merak ediyor, hem de kendine dahi itiraf edemese de hiç tanımadığı birine ilgi duymaya başlıyordu.
Belki de tanıyordu, fakat bundan habersizdi.
Arkasındaki kapüşonlu kıza bakmak ile meşgulken birini çarparak hafifçe geriye yalpalandı. Fakat çarptığı kişi Dylan kadar iyi görünmüyordu.
Casey, birkaç saniye önce elinde olan kitapla birlikte yeri boylamıştı.
Dylan telaşlanarak dizlerinin üzerine eğildi ve, "İyi misin?" diye sordu.
Kestane saçları önüne düşerek yüzünü kapattığından bir şey göremeyen kız, duyduğu ses ile kalp ritimlerinin değiştiğini hissetti. Başını yavaşça beyaz zeminden kaldırdı, önüne düşen saçlarını kulaklarının arkasına itti.
"Evet," diye mırıldandı. "Sanırım."
Dylan suçluluk duygusuyla elini Casey'e uzattı, yerden kaldırmak için. Fakat Casey yaşadığı şok dalgası ile tepkisizce aşık olduğu adamın suratına baktı.
"Yardım edeyim?"
Dylan'ın mahçubiyeti yüzüne yayılırken Casey, kendine anca gelerek ince şekilli parmaklarını Dylan'ın avuç içine gömdü ve ayağı kalktı.
O anın verdiği heyecan ile yerdeki hikaye kitabını unutan Casey'in aksine Dylan'ın gözleri kitaba ilişti.
Kitabın ismiyle bir şok dalgası havaya karışarak Dylan'ın solumasına sebepiyet verdi.
MYSTERIOUS GIRL
Gizemli kız...
Yavaşça eğilerek yerdeki kitabı aldı ve anlamsızca Casey'in suratına baktı. Günlerdir konuştuğu kişinin Casey olması ihtimali sıfırdan da az geliyordu ona. Geçmişte bu kızla pek de iyi şeyler yaşanmamıştı çünkü.
"Gizemli Kız." diye mırıldandı kitabın ismini dilinde geveleyerek.
Casey'in bedeni o anın verdiği telaşla sarmalandı, kaskatı kesildi.
"Bu kitabın konusu ne?" diye sordu Dylan, bir cevap bulmak adına.
"Bi-bilmem." diye kekelerken buldu kendini aptal kız.
Dylan, kızın gözlerinde şaşkın bakışlarıyla saniyeleri devirirken kız tekrar konuşma gereksiniminde hissetti kendini.
"Yani okumadım henüz, şimdi aldım."
Dylan söylediklerine inanarak, bunun bir tesadüf olduğunu düşünse de içini kemiren bir taraf kendini belli etmişti.
Belli belirsiz kafa salladı. Ve çok geçmeden elindeki kitabı Casey'e uzattı. "İyi dersler." diye mırıldandı ardından Dylan. Onun diyeceği şeyi beklemeden yanından geçerek ilerlemeye başladı.
"İyi dersler, Dylan." dedi Casey ise, arkasından. Fakat sesi fısıltıdan öteye gidememişti.
Ve Dylan ile geçmişte yaşadıklarının hiçbirinin yaşanmamış olmasını diledi.
Casey'in ona yaptığından sonra hala bu denli iyimser olması Casey'i tekrar bir şok dalgası içine sürüklerken toparlandı ve ağır adımlarla sınıfa yöneldi.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Merhaba!
Sizce Casey, Dylan'a geçmişte ne yapmış olabilir? Tahminleriniz var mı?
Dylancığım yine de kin gütmeyerek karakterini sergilemedi mi sizce de?
Diğer bölümde görüşmek üzere, seviliyorsunuz.. 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mysterious Girl || Dylan O'brien
FanficBir Dylan O'brien Hikayesi. 〰〰〰〰〰 Delice aşık olduğu adamı uzaktan izlemekle iki yıl boyunca yetinmiş ve artık sabrı tükenmiş gizemli kızımız, Ve doğallıkta, masumlukta, şebeklikte, tatlılıkla sınır tanımayan meraklı Dylan'cığımız var elimizde. Ee...