«ZÁKON SPOLEČNOSTI»

25 2 1
                                    

Myslíte často na ostatní? Nebo děláte věci jen pro sebe? Představte si že vás někdo ponižuje... Je to hnusná představa co? A teď si představte být v kůži někoho kdo je ponižován mnoho lidmi jen kvůli svojí osobnosti. Kvůli svému vyznání, postavě, celkově vzhledu a lehce řečeno jste prostě odstrkovaní od společnosti. Z pohledu tohoto člověka je to hrozné. Třeba základní škola je dobrý příklad. V každé třídě se najde minimálně jeden takovýhle případ. Nebo alespoň zdaleka podobný. Většina tříd má lavice po dvou. A teď je tu jeden důležitý znak. Počet žáků ve třídě... Pokud je počet lichý tak tahle osoba nejspíše bude sedět sama... odstrčená od všeho dění. Horší je případ druhý třída má plný počet žáků. Někdo si s vámi musí sednou. Hnusně se na vás dívá, odsune si židli co nejdál od vás. Tahle situace je dost nepříjemná. Pokud ale jste v téhle situaci delší dobu už jste si na tohle nejspíše zvyklí. Problém je ale ten že ti lidé o vás nic nevědí. Jste příjemný mladý člověk s ještě nezkazenou duší to jim vadí! Kdyby jste se chovali stejně jako oni jste už dávno v kolektivu. Existují i lidé co vámi neopovrhují a chrání vás před ostatními kteří vas buďto šikanují nebo do toho radši nemluví. Jedno vám řeknu buďte sami sebou. I když možná vámi budou lidé opovrhovat. Nezměnte se jen kvůli nim!

«Marky»

MyšlenkaKde žijí příběhy. Začni objevovat