«KAŽDÝ SÁM ZA SEBE»

21 3 1
                                    

Chudák kluk... jen se zmínil že se mu líbí nějaká holka. Problém je že jeho kámoši si mysleli, že dělají dobrou věc. Ještě že to nezjistil. Asi by se hodně styděl... Abych vám objasnila situaci, jeho kámoši poslali mojí kamarádce "dopis" spíš něco jako útržek papíru, kde bylo napsané, jak moc se mu ona líbí. Jak by jste se cítili v jeho kůži, kdyby jste to zjistili? Asi by to nebyla úplně příjemná situace... Naštěstí on o tom neví. Ale začalo se to zhoršovat. Neříkám, že by se ti dva k sobě nehodili, to ani docela nemůžu posoudit, je to přece jen jejich věc. Když čekali na autobus, jeho kamarád jí ho začal dohazovat. To by bylo ještě celkem normální. Malinký problém v tom ale byl. Ten kluk byl celou dobu u toho. Teď si představte že byste byli moje kamarádka která s ním promluvila za 4 roky tak 2 slova. A naopak představte si být v jeho kůži víte jak mu muselo být? Takže ponaučení... ti daní lidé by si to měli vyřídit mezi sebou... je jasné že kamarádi chtějí pomoct, ale víte jak jim v té situaci je? Jak se cítí? Mají úplně odlišnou povahu jak vy, takže ani neberete ohled, většina zamlklých lidí by se ale nejraději propadla do země, to se se mnou klidně vsaďte...

                                                       «Marky»

MyšlenkaKde žijí příběhy. Začni objevovat