«ZNÁŠ MĚ?»

11 1 0
                                    

Znáš mě? Vím ze v téhle společnosti je zbytečné se ptát, protože tady mě nikdo nezná, ale kdybych se zeptala své rodiny a svých přátel, s největší pravděpodobností odpoví ANO. A co si vůbec představíme pod pojmem ZNÁT?

 A co si vůbec představíme pod pojmem ZNÁT?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Výraz ZNÁT má docela jistou definici. Něco víte a umíte. Jenže když to vložíte do věty s nějakým člověkem tak to vypadá třeba takto: "Znám ji/ho, je to moje kamarád/ka." Kdo z vás nikdy neřekl podobnou větu? Ale znáte svojí/svého kamaráda/ku? Víte o ní první poslední? Ano? Můžu se zeptat na jednu otázku? Vy jste se napojili na jejího či jeho mozku a srdce?  Víte jak se cítí a jak myslí? A vůbec co si myslí? Víte, hodně lidí lže nebo trochu "vynechává pravdu". Proto tedy nemůžete NIKDY říct že někoho znáte!

A dále se tu nabízí věta, kterou často lidé říkají: "Znám ji/ho,..." aneb, když lidé potkají někoho na ulici či jinde. I když u této věty bych to asi tolik řešit nemusela, protože snad každý tuto větu pochopí ve smyslu, že tu osobu jste už někdy viděli nebo tak...

Tedy když to shrnu tak tímto článkem jsem chtěla říct to, že NIKDY nikoho neznáme na 100%. A někdy by jste se i divili že toho člověka, kterého podle vás z poloviny znáte, tak ho neznáte vůbec. A někdy by jste se zase divili, kolik toho na vás lidé vědí. 

«Marky»

MyšlenkaKde žijí příběhy. Začni objevovat