-anne babam izin verdi sende izin ver gidiyim noluuuuur.
son heceyi bilerek uzattım izin versin diye .-Hayır dedim ben seni biliyorum yine Buğrayı dikizleyeceksin
-Aaaaaaa ne günahımı alıyorsun fatma sultan hiç yaparmiyım ben öyle şey canımamı susadım ben.
-He he kızım he he .Tamam hadi git git .
-işte benim anam be...
-annemden izin kopardım Çiler akşama gidiyoruz.
Çiler benim çocukluk arkadaşım. Anasınıfında birbirimize o kadar düşmandıkki artık öğretmenimiz bile bizden bezmişti.
Nasıl bu hale geldiğimizi bizde bilmiyoruz.
-Hadi kız o zaman hazırlıklar başlasın.
-tamam çiler. âlo sana diyorum Çiler hadi kapat kapat.
-Dur kapatma kız penceredeyim birşey gördüm aşık oldum görmen lazım çook tatlı
-ne gördün çiler ?
-elbise kızııım çok şeker değilmi ? Dur sana fotoğraf atıcam iyi bak
tamam at bekliyorum.fotoğrafı incelerken ağzıma tıktığım yemek yüzünden az daha boğuluyordum.
-Çiler bu elbiseyi nerde gördün? hemen almalısın sana çok yakışacak.
-Bana değil sana benimki hazır.
-Nasıl bu şimdi benim mi yani.
-Evet tatlım.
-Tamam kapat o zaman...
Ben Çilerin aldığı elbiseyi inceliyordum ki içeri annemin gelmesiyle kapıya döndüm.
Çiler bir saat önce elbiseyi alıp bana getirmişti.
-Efendim annecim.
-Çiler salonda yanlız kaldı çabuk ol.
-Tamam giyinip geliyorum.
Elbisem siyah beyaz mini bir elbise altındada siyah stilettolarım var.çantam siyah simli bir çanta birde kafamda siyah şapkam. makyajımı sade tutup bir ruj ve göz kalemi sürdüm.
-Kız erkek fatma sonunda bi şeye benzemişsin.
-Sen kendine bak Çiler. Hadi gidelim. Bay bay anniş.
Evden çıkınca Çiler yolda Merti gördü ve onun arabasıyla gitti ve evet Mert ve Çiler sevgililer.
Bende taksiyle gitmeye karar verdim.
Bara girince gözlerim Buğrayı aradı ama bulamadım.Bir masaya geçip oturdum.Birkaç dakika sonrada çiler ve Mert yanıma oturdular. Biraz sohpet ettikten sonra içeri Buğra ve yanında bir kız girdi.
Ben hemen Buğraya bizi tanıştırırmısın? dedim. Buğrada sevgilim dedi.ben tabiyiki yıkıldım ve ağlıyarak evime gittim.
Annem sanki böyle geliceğimi biliyormuş gibi kapıda beni bekliyordu...
Sabah hiç kalmak istemesemde okula gitmek zorunda olduğum için hemen kalkıp yüzüme soğuk su döktüm.