,, Dále'' .... ,,Zlato tobě ta noc nestačila...."
Ale neootevřel princ Andrew, ale stáli tam stráže a ....,,Dobrý den slečno Wendy, potřebujeme aby jste šla dolů ke králi." Řekl mi jeden z pěkných stráží.
Bála jsem se co se děje.
Vypadalo to jakobi jsem něco provedla. Chtěla jsem mluvit s tím pěkným strážcem a tak jsem tomu druhému řekla ať jde tak na půl hoďku pryč že je to na dlouho.
,,Vidím že se jmenujete Kevin podle vaší jmenovky."
,, Ach... Ano, co jste vůbec potřebovala Wendy?" Řekl mi chladným hlasem.
,,No.. nejprve jsem chtěla vědět proč mám jít dolů."
,,Protože jsem vás včera v noci slyšel jak vzdycháte u prince Andrewa v komnatě a tak by o tom měl vědět král aby jste dostala trest."
,,Ne prosím nic mu neříkejte nevěděla jsem, že se to nesmí, co takhle kdyby jste mi dal trest vy?" Priblížila jsem se k němu.
,, To chcete abych se s vámi vyspal a nic králi neříkal?"
,,Ano." Rozepla jsem mu košili, sundala mu ji a hodila na zem. Vím že bych to dělat neměla, ale nechci aby o tom že jsem s princem spala někdo věděl.
Začal mě líbat na krku.... hodil mě na postel a strhnul ze mě šaty. Po té mi svléknul i spodní prádlo a sundal si kalhoty a nechal si na sobě jenom boxerky. Lehl si na mě a začal líbat od krku až dolů. Bylo vidět že má vypracované břišní svaly, což jsem na klucích milovala. Už jsem cítila dělající se bouly v jeho boxerkách. Chvíli mě olizoval tam dole a po té si sundal boxerky.
,, Tak mi ho vykuř kočko."
Začala jsem ale málem jsem se udávila. Měl ho velkého. Asi 24 cm. Když jsme dokončili předehru tak jsme se na to vrhli. Strčil mi ho tam, a přirážel. A musím říct že to bolelo jako nikdy. Ale byl skvělej. Když jsme oba už byli dal mi pusu a začal se oblékat.
,, tak zas příště puso a byla si dobrá, ale byl jsem mírnej, příště budu tvrdší" hned odešel.ale stačil ještě říct:
,, Trest byl zařízen."
Zůstala jsem ležet nahá na posteli a začalo mě to dole ukrutně bolet ..... ano trest to byl ale ještě nezkončil, budu mu muset dělat hračku na které se vyřádí. Budu se s tím hold muset smířit. Snad to vydržím.Další kapitola na světě!😊 jsem moc ráda že si to někdo čte, děkuju vám❤❤
Vaše Sad_girl_dm 👑