ΠΑΤΑ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ...

94 16 4
                                    


ΣΕΙΡΑ... ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΑΣΑΝΣΕΡ

ΑΠΟ... metalkon

ΤΙΤΛΟΣ... ΠΑΤΑ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ...


Ημέρα Εθνικής εορτής και αργίας σε μια χώρα που τον τελευταίο μήνα μετράει εκατοντάδες νεκρούς, θύματα ενός άγνωστου θανατηφόρου υιού.

Μπροστά στην είσοδο του ασανσέρ, στο ισόγειο ενός ουρανοξύστη με ογδόντα έξι ορόφους, στέκεται ένας μελαμψός άντρας(25). Δίπλα του από δεξιά βρίσκεται ένας ηλικιωμένος άντρας(80). Δεξιά του ηλικιωμένου άντρα, περιμένει το ασανσέρ μια δικηγόρος(40), που κρατάει ένα χαρτοφύλακα και είναι ντυμένη κομψά με ένα γκρι ταγέρ. Πίσω από τη δικηγόρο στέκεται μια γυναίκα(38) και δίπλα της από αριστερά και πίσω από τον ηλικιωμένο άντρα, ο σύζυγος της(40).

Ο μελαμψός άντρας πατάει το κουμπί κλήσης του ασανσέρ.

Η γυναίκα ρωτάει τον άντρα της... «Γιατί έχουν κλειστά τα άλλα δυο ασανσέρ;»

Ο άντρας την κοιτάζει, ανασηκώνει τους ώμους και της λέει... «Ποιος να ξέρει;»

Η δικηγόρος με το ταγέρ γυρίζει, κοιτάζει τη γυναίκα, της χαμογελάει και λέει... «Λόγο της αργίας! Λειτουργούν μόνο το ένα ασανσέρ για να μειώσουν την κατανάλωση ενέργειας του κτηρίου.»

Η γυναίκα τη ρωτάει με ένα τόνο διαμαρτυρίας στη φωνή της... «Και την ταλαιπωρία του κόσμου... Δεν τη σκέφτονται καθόλου;»

Ο άντρας της αναρωτιέται... «Περίεργο που δεν έχει πολύ κόσμο στο κτήριο τέτοια ώρα.»

Η δικηγόρος τον κοιτάζει, χαμογελάει και του απαντάει... «Όλες οι υπηρεσίες, καθώς και τα περισσότερα γραφεία του κτηρίου, δεν λειτουργούν λόγο της αργίας. Είναι λογικό να μην έχει πολύ κόσμο.»

Ο θάλαμος φτάνει στο ισόγειο και η αυτόματη πόρτα ανοίγει. Ο μελαμψός άντρας μπαίνει πρώτος μέσα στο θάλαμο και στέκεται μπροστά στο πλαίσιο με τα κουμπιά επιλογής ορόφου.

Τον ακολουθεί ο ηλικιωμένος άντρας βαδίζοντας με δυσκολία.

Η δικηγόρος από δίπλα του, τον πιάνει απαλά απ' το μπράτσο και του λέει... «Θέλετε βοήθεια;»

Ο ηλικιωμένος την κοιτάζει με καλοσύνη... «Όχι, σας ευχαριστώ! Τα καταφέρνω.»

Μπαίνουν στο θάλαμο, φτάνουν μπροστά στον καθρέφτη και γυρίζουν με μέτωπο στην είσοδο του ασανσέρ. Τελευταίοι μπαίνουν μαζί στο θάλαμο το ζευγάρι και στέκονται με πλάτη στην είσοδο του ασανσέρ. Η γυναίκα στέκεται μπροστά στη δικηγόρο και ο άντρας μπροστά στον ηλικιωμένο.

ΣΤΟ ΑΣΑΝΣΕΡDove le storie prendono vita. Scoprilo ora