Cred ca îl plac..

7 0 0
                                    

-Toată noaptea m-am gândit la Logan și la felul prin care mă face să zâmbesc..Deși nu îl știu de mult timp,"întâlnirea" de ieri a fost extraordinară,iar de fiecare dată când îl văd am emoții și fluturi în stomac..da,știu..sună ciudat însă asta e ce simt.

-Te înțeleg, Emma.

-Mă îndoiesc,Ashley.

-Nu!Chiar te înțeleg..aceeași situație o am și eu cu Bruce.

-Bruce?!?Adică cel mai bun prieten al lui Logan?

-Da..

-Woah!Nu ma asteptam.am zis uimită.

-Mda.

-V-ar sta foarte dragut împreună.

-Pe bune?

-Da.

-Hmm..nu te pot contrazice.

-Haha

-Haha

-Uite cine vine.zise Ashley cu un zâmbet dubios pe față.

-Oh nu..sunt Logan și Bruce.

-Mhm.zise ea făcând cu ochiul.

-Bună fetelor!au zis ei simultan.

-Bună!

-Heii!.zise Ashley.

-Emma..putem vorbi în particular puțin,te rog?

-Da sigur, Logan.am zis după care m-a tras în altă parte a holului.

-Umm Emma..azi ma poți medita?

-Știi ca în fiecare zi după școală te pot medita..nu?

-Ah da..și de aceea iti multumesc.a zis râzând după care m.a îmbrățișat și a plecat.

Ce a vrut sa însemne acea îmbrățișare?..sunt așa confuza..
În timp ce mă gândeam la această ciudată îmbrățișare am observat că holul era gol...SE SUNASE.Am alergat spre clasă.Ajunsă în clasă am observat că era un loc liber lângă Ashley,dar până să ajung eu la el Bruce s-a așezat și Ashley părea să fie foarte bucuroasă așa că am ales să mă așez lângă Logan..nu că nu mi-ar plăcea..
-Hei Emma.îmi șoptește zâmbind.
-Heii Logan.Ora de engleză,huh?
-Mda..plictisitor.
-Nu chiar..adică Shakespeare și Dolvstoiewski sunt niște scriitori foarte-..și m-am oprit.
-Ups..scuze nu am vrut să te plictisesc.
-Nu,nu..tot ce spui tu e interesant pentru mine.a zis zâmbind și atunci mi-a atins mâna.
Am stat așa timp de un minut,cred..după care s-a retras.În tot acest timp ei eram roșie ca focul și nu mai știam ce să fac de emoție.
După ore..
Am ajuns la cafenea și îl așteptăm e Logan până când un băiat simpatic s-a așezat la masa mea.
-Bună.zise el..(băiatul era brunet cu ochii albaștri)
-Oh..Hei.
-Ce face o fată așa frumoasă..aici singurică?.zise și ridicase o sprânceană într-un mod sarcastic.
-Faimoasa replică de agățat.am zis și mi-am dat ochii peste cap.
-Mrr..suntem rea.
-Eh.
-Dacă vrei să știi..aștept pe..-.și am fost întreruptă de o voce.
-Pe mine.zise el nervos.
-LOGAN?!..am zis eu în același timp cu tipul brunet.
-Gray..ce cauți aici?
-Fac conversație cu domnișoara aceasta superbă.zise după care a făcut cu ochiul.
-Mhm.zise Logan nervos.
-Voi doi vă..cunoașteți?
-E fratele meu..
-Da??..am observat eu o asemănare.
-Mda.Gray te rog să o lași.Avem de început o ședință.
-Mă rog..zise Gray cu o expresie ciudată după care s-a ridicat de pe scaun.
-Ah da!.Gray Anderson mă numesc domniță..zise zâmbind după  care îmi sărută mâna.
-Emma..Emma Robin..încântată.am zis și am chicotit.
-Poate ne mai vedem,Emma.a zis după care a plecat.
-Îmi pare rău pentru fratele meu.
-Nu e nimic...e chiar dragut.
-Mmm..
Puteam observa privirea urâtă pe care Logan o avea când auzea de fratele său.
-Nu mi-ai zis că ai un frate.
-Eh..nu prea mă interesează de el..
-De ce?
-Păi știi..mereu a râs de mine..și niciodată nu mi-a fost alături..de când mama a murit..
-Oh..înțeleg..haide să începem.
-Da hai..

Heii!Încă un capitol..scuze că am postat târziu..și sper că nu este prea lung acest capitol..și sper să vă placă..ILYSFM😘❤Vă rog să îmi lăsați părerile voastre în comentarii...Dacă nu vă place această carte,o să mă opresc din scris..pentru că nu are rost.😢

ÎnvățăcelulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum