Ce se întâmplă?

5 0 0
                                    

*Peste câteva luni*
M-am trezit devreme azi și m-am aranjat după care am pornit spre școală.Ajunsă aici am auzit cum toți vorbeau despre un anumit dans așa că am întrebat-o pe Ashley care  e faza.
-Ashley,despre ce dans vorbeste toata lumea?           -OMGGG!!!Dansul de iarnă.
-Ăăă..?
-E un dans ce se organizează pe 22 decembrie în fiecare an.
-Uu..interesant..
-FOARTE!
-22..e vinerea asta.
-Da și ghici ce...Merg cu Bruce!!!!
-OMG..mă bucur pentru tine.Cand te-a întrebat?
-Vinerea trecută.
-Aha.Eu nu cred că nu  merg,nimeni nu mă va invita.
-Prostii..Ești frumoasă,drăguță,etcetera..Sigur îți vei găsi partener.
-Mda..sper.
După ore am ajuns la cafenea unde urma să mă întâlnesc cu Logan.În ultimele luni ne-am apropiat foarte mult și fratele său,Gray încă îmi dă târcoale,dar eu nu prea îl văd mai mult decât un prieten..De ceva timp rezultatele meditațiilor mele se observă la Logan și asta mă face să mă simt utilă..nu m-am mai simțit așa de mult..
-Emma..Bună.zice Logan cu un zâmbet foarte larg după care se așează.
-Bună..hai să începem.
-Nu!
-Poftim?
-Azi nu mă meditezi.
-De ce?
-Pentru că am observat că de ceva vreme încoace ești foarte agitată și înveți prea mult pentru examenele finale..trebuie să te mai relaxezi.Am să te ajut să faci asta.
-Umm..ok..?
-Așa..întâi haide să comandăm ceva.
-CHELNER!!.strigă Logan cu o expresie ciudată pe față.
-Bună seara..cu ce vă putem ajuta?
-Aș dori un meniu special iar pentru domnișoara...zise Logan după care se opri pentru a mă lăsa să continui.
-..Și eu la fel vă rog.
-Bine..revin imediat.
După câteva ore...
-Acum ce?
-Ce ai spune dacă am merge la plajă?..zise Logan după care a ridicat o sprânceană, jucăuș la mine.
-Plajă??..e cam 8 seara..
-Și ce?..plaja nu are oră de închidere.
-Bine...să mergem.
Ajunși pe plajă m-am descălțat și m-am așezat pe nisip..păi uitam la lună și o admiram până ce Logan s-a așezat lângă mine.
-Frumos,huh?
-Da..
-Logan îți muncesc pentru seara asta..m-am relaxat foarte mult.
-Plăcerea e de partea mea.
Se lăsase destul de rece,iar eu am început să tremur din cauză că eram îmbrăcată foarte subțire.
-Emma tremuri!
-Oh nu..nu mi-e frig.
-Uite ia asta.a zis în timp ce și-a dat geaca jos și a așezat-o pe umerii mei.
-Nu trebuie..
-O ba da!.zise el hotărât după care se așează din nou lângă mine,dar de data asta m-a cuprins într-o îmbrățișare foarte călduroasă.
Simțeam ceva nemaiîntâlnit până acum.Simțeam că acolo îmi este locul..în brațele sale.Până când..am adormit.

Logan POV

Am observat că Emma adormise în brațele mele..cu capul pe pieptul meu.Nu puteam sa fac nimic decât să mă holbez la ea..era superbă.Emma e cea mai frumoasă fată pe care am cunoscut-o până acum..mă înnebunește efectiv..e atât de calmă și blândă,mereu veselă și de o frumusețe rară.M-am holbat la ea până am adormit și eu.

Heii  sper că va plăcut și acest capitol..Știuacțiunea sare de la un timp la altul dar sper că o să înțelegeți.ILYSM😘😘😘

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 27, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ÎnvățăcelulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum