Het is ongeveer een jaar geleden dat ik ontvoerd ben geweest. De therapie lessen zijn gestopt maar ik heb er nog steeds een trauma aan overgehouden. Mathijs, Cody en Luke zijn nog steeds te over bezorgt om me. Het is wel schattig maar soms word het teveel, aangezien we ook nog in hetzelfde huis wonen. Alles is beter geworden maar toch heb ik het gevoel dat er iets mis is. Ik durf het de jongens en de meiden het niet te vertellen. De jongens laten me dan helemaal niet meer alleen, en ik wil niet dat de meiden weer bang worden. Ze hebben er ook een trauma van gekregen. Ze proberen zich groot te houden maar ik zie aan ze dat ze nog bang zijn.
Met me moeder betreft gaat het de laatste tijd slechter. En vooral deze week. Ze is ernstig ziek geworden en ligt nu in het ziekenhuis. De dokters zijn nog aan het onderzoeken wat het is. Maar ik vind het maar vreemd. Me moeder is bijna nooit ziek. En als ze ziek is dan heeft ze alleen maar koorts. Ik hoop maar dat alles goed komt.
"Rachel je vriendinnen zijn er!" schreeuwt Cody vanaf onder de trap. "Ik kom eraan" schreeuw ik terug. Ik trek snel een andere shirt aan en loop naar beneden toe. Ik ga vandaag met de meiden stappen. Het is carnaval! En ik had de meiden belooft om iets met hun te gaan doen en niet met de jongens. De jongens gaan ook stappen maar dan ergens anders.
Ik en de meiden knuffelen elkaar. "Leuk shirt is die van Mathijs?" lacht Liza. Ik kijk naar me shirt toe en zie dan dat het de shirt van Mathijs is. Dat ik dat niet gemerkt heb. "Ja mooi he" zeg ik maar lachend terug waardoor de meiden nog harder beginne te lachen. "Waar liggen de kleren?" vraagt Lexa. Oh shit! Ik had de kleren op moeten halen maar dat ben ik helemaal vergeten. "Vergeten zeker?" vraagt Juultje. Ik knik. We schieten weer met zijn alle in de lach. "Dan halen we de kleren nu wel" zegt Liza. Iedereen knikt. We trekken onze jassen aan en lopen naar de stomerij. Daar krijgen we al snel onze kleren. We lopen weer terug naar mijn huis en beginnen aan onze make-up.
We gaan alle vier als Barbie maar dan in verschillende stijl. Ik ga als party Barbie, Liza gaat als beach Barbie, Juultje als zeemeermin Barbie en Lexa als prinses Barbie. Als we met alles klaar zijn lopen we naar beneden en nemen afscheid van de jongens die ook al hun kleren aanhebben. Ik en de meiden lopen naar buiten toe en nemen een taxi aan die ons naar het feest brengt. De taxi bestuurder komt me heel bekent voor, maar hij heeft een masker op dus het is waarschijnlijk iemand anders. We stappen uit de taxi en lopen het feest binnen. We beginnen meteen met dansen en hebben plezier.
Woehoee eerste hoofdstukje van het tweede deel. De eerste paar delen wordt er vooral verteld wat er allemaal in hun levens gebeurd of is gebeurd. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. XXX-Kelly
ps. sorry dat het zo lang duurde. Maar Wattpad deed het bij mij niet en toen hij het deed sloeg hij de hoofdstukken niet op, dus ik heb dit hoofdstuk wel drie keer zitten schrijven. En ik kon geen leuke cover vinden, dus die wordt waarschijnlijk ook nog wel ooit veranderd.
JE LEEST
Stalker (deel 2)
PertualanganDit is het tweede deel van ontvoerd dus het is makkelijker te begrijpen als je eerst die leest. Rachel heeft sinds ze terug is het gevoel dat ze gestalkt word. En dat is ook zo. Ze probeert er alles aan te doen zodat het stopt maar niks helpt. Het w...