Özet: Jules ailesinin yanında gergindir. Angela ortamı yumuşatmak için Jules ile şakalaşırken, Jules acı içinde yere çöker. Etrafındaki eşyalar uçmaya başlar. Angela yaralanır. Konsey üyesi Germmunk, John'a karşıdır. Jules evinde döndüğünde komşusu Denise ile karşılaşır. Kız onu teselli ederken öper. Jules beklemediği hareket karşısında kıza sinirlenir.
*** Yeni Bölüm ***
Birkaç gün içerisinde, emekli General Dexter eski bağlantılarını kullanarak yeni ABD Başkanı ile görüşmek için randevu almıştı. Helena ve Angela'yı da davet ettirmişti. Jules'u sorduğunda gelemeyeceğini öğrendi.
Başkan ile görüşme zamanı gelmişti. Toplantı odasında gergin bir bekleyiş vardı. Yeni Başkan selefinden çok farklıydı. Daha katı ve dik kafalıydı. Dex'in randevuyu alması bile büyük başarıydı.
Helena önüne bakarken, Angela kocaman odayı inceliyordu. Duvarlar ekranlarla doluydu. Deri koltukların rahatlığı ile tezat bir dekorasyon yapılmıştı. İnsanı bunaltan, bir an önce işini bitirip gitmesini teşvik eden bir hali vardı.
Başkan içeri girdiğinde herkes ayağa kalktı. Başkan Topper adını taşıyan biri değildi. Topper, iyi adam anlamına geliyordu. Fakat çevresindeki hiç kimse onu bu isme uygun bulmazdı.
"Geçmişdeki hizmetlerine karşılık bu toplantıyı kabul ettim" dedi içeri girer girmez. Yüzündeki katı ifade yerini şaşkınlığa bıraktı.
"Bu çocuğun ne işi var bu odada?" Angela kendisini kastettiğini anladığı halde etrafına bakındı.
"Size diyorum küçük hanım. Bu ciddi bir mesele, sizi buraya kim aldı."
Başkan yardımcısı Clayton araya girdi. "General'in ricası üzerine ben davet ettim Sayın Başkan."
Başkan Topper homurdandı ama ne dediği anlaşılamadı. Albinolara benzeyen yüzü ile her zaman ifadesini anlaşılmaz yapabiliyordu.
"Konuya girelim fazla vaktim yok."
General Dexter ayağa kalkarak boğazını temizledi. Direk konuya girmezse Başkanın çıkıp gideceğinden endişeleniyordu.
"Efendim Dünyamıza büyük bir göktaşı çarpacak."
Başkanın ifadesiz yüzü bir anda gerildi. "Bu doğru mu Clayton?"
"Araştırıyoruz efendim."
"Yani henüz doğruluğunu ispatlayamadığınız bir bilgi ile mi bu toplantıyı düzenlediğiniz."
"Fakat kaynak sağlam efendim."
"Kimmiş bu kaynak?"
"John Smith" dedi Clayton.
"Hangi John Smith? Bu ülkede adı John Smith olan milyonlarca insan vardır."
"Beş yıl önce dünyayı kurtaran John Smith efendim. Bu hanımefendi eşi Helena Smith ve kızları Angela."
Başkan misafirlere alıcı gözüyle baktı. Kadının güzelliği dikkatini çekmişti. Kız ise enerjik gözüküyordu.
"Bayan Smith kabalığımı mazur görün. Bu bilgiyi size nasıl ulaştırdı. Bildiğim ve hatırladığım kadarıyla John, uzaylılarla birlikte geri dönmemek üzere gitmişti."
"Oğlum Jules'la temas kurmuşlar efendim."
"Nasıl?"
"Telepatiyle."
"Bu kadar saçmalık yeter. Telepatiymiş. Oldu olacak dumanla iletişim kursalarmış." Başkan sinirle ayağa kalkmıştı. Aniden odanın içinde bir çocuk belirdi. Başkan odanın içinde beliren çocuktan dolayı şaşkınlıkla koltuğuna geri düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOZA-2: Yeni bir başlangıç (SY)
Science Fiction"KOZA: Dünya'nın istilası" kitabının devamıdır. İlk kitabı okumadan bu kitaba geçmeniz önerilmez.