Kali ni aq msuk kedai yg ke 10 iaitu beauty hoodie.. hahahaha bedal jelh.
Kedai ni antra fav aq sbb kedai ni hnya jual hoddie jer tpi mcm2 bentuk, corak and colour.
mungkin korng pkir tgn aq penuh dgn beg2 krtas kn tpi..... sangkaan korng slah.
Kt tgn aq cuma ada iphone ngn dompet aq je. X de bnda yg menarik perhtian aq tu lh aq x beli.
Aq membelek setiap helaian.
Beberapa mnit kemudian, aq dah buat keputusan yg aq akn beli 5 helai hoddie....
berbeza colour. Semua warna gelap.
Huhuhu biorlah life aq nk plih hoddie yg mne.
Selesai membeli, aq menuju ke cafe smart_boy yg ade didepan kedai beauty hoddie.
Mlz nk jauh2 depan sudh. Masuk aq trus duduk di meja ditepi cermin.
Beg kerts yg aq pegang aq letk di kerusi sebelh.
'Ermm cik nk order ape?' Tnya pekerja tu smbil trsenyum kearah aq.
Aq pusing and trpana hansem dokkkkkkkk.
Dahlh putih, tinggi, hansem and yg pling mnarik prhatian aq bju die colour pink... serius aq ckp cute.
Tpi aq nk taklh meroyan bile nmpk mamat hansem.
'Sya nk cheese cake and orange jus' kta tina.
'Ok... anything?' Tnya mamat ni. Aq menggeleng.
Mamat tu mengangguk lalu beredar.
Aq mengeluarkan fon lalu aq bkk insta. Hmm bosan.
Aq bkk wspp plak untuk Chat ngan black suruh amik beg kerts aq ni.
Dah selesai aq bukk wattpad. Cari2 sotry yg best akhirnya jumpa. Aq tekn MY HUBBY PEMBUNUH UPAHAN.
Wlaupon tjuk dia pelik tpi crita dia best kot. Aq bace sinopsis dia pon dh tertarik.
Aq ni suka bce story lasak2 mcm mafia, gangster, bunuh2, dendam and whteverlh.
Sbbnya nth mungkin aq ni mafia? Prnh bnuh org? Prnh berdendm? Kot... itulh aq rasa mcm serasi hahahah.
Tgh syok baca, aq disergah seseorng. Ape lgi trkejutlah aq.
Aq memndng tajam kerah dia.
'Bengong punya orng. Nyaris iphone aq tak jtuh' kata tina germ.
'Hihihi sory boss' sengih black
'Nahhh amik bag krtas aq ni and hntr kat rumh papa' arh tina.
'Baik boss' jwab black lalu mengambil beg kerts itu.
'Nah upah' tina menghulur 3 keping RM 100.
'Hihihi cayalh boss. Thnk boss. Syg boss ketat' kata black gembira.
'Ha yeye... gilah sne' halau tina.
'Ok' kata black lalu beredar.
Dri jauh aq nmpk black ni trlompt lompat mcm beruk. Aq menggelengkan kepala.
Dia dh msak sgt perangai anak2 buah dia.
5 mnit kemudian, pesanan yg aq buat tlh smpai. Mamat yg sme hntr mknn aq.
'Thnks' ucapku.
'My pleasure dear' kta mamat tu smbil mengenyit mata. Dia terus blah.
'Kepala bana kau dear!' Kata ku geram.
Ckuplh haritu aq kne wink gn mamat mne nth. Dah lh time tu dgn danie. Ni lagi skali kena wink. Aduiii skit kepla aq.
Aq mengabaikan semua tu. Aq focus kepda wattpd smbil mkn cheese cake.
Tetiba kerusi depan ditarik. Aq masih tak perasan sbb syok sgt.
'Hi baby' kata dia. Aq terus memndang ke hdpan dan secara automatik sudu yg aq pegang trjatuh.
'Miss me?' Tnya dia sambil menunjukkn senyuman mengoda.
Aq bangun dan meletak RM50 diatas meja lalu keluar dari cafe.
Dia mengejar aq lalu menarik tgn aq untuk berhenti. Aq mendng tajam kearahnya.
'Kau ni sape! Tetiba pegang2 aq! Boleh leps tak!' kataku kasar. Dia melepaskn tgn aq.
'Awk tk ingt sya ke' tnya dia.
'Buang mse aq je ingt jantan tak guna mcm kau' kataku selamba. Org sekeliling yg memandang aq abaikn.
'Im sorry ok baby. Sya buta sbb tak menghargai org didepn sya ni' kata dia.
'Baby? Hah' kataku sinis.
'I want u back tina. I luv u. Sya tau awk msih cintakn sya' kta dia.
'Hahaha.. jgn nk perasan boleh tak tengku rafie izwan. Hati aq ni dah beku disebabkn kau and secara automatik aq dah tendang kau kluar dari hati aq. So x de segelumit perkataan cinta untuk kau' kata tina pedas sambil tersenyum sinis.
'Bukn kau sendiri kte ke yg aq ni perempuan murahan yg kt club tu. Siap kau halau plus malukan aq depn org ramai. Disebabkn ponpuan jalang tu kau lebih percayakn dia dri aq. Itu ke kau kte kau cinta aq? Hahah kau wat lawak rafie' kata tina sinis lagi.
Rafie hanya mendiamkan diri sambil mendengar setiap perkataan yg kluar dru mulut aq.
'Im sory tina' ucap rafie .
'Whateverlah' kata tina lalu beredar.
'Tina sya janji sya akn curi blik hati awk tu. I Luv u baby' kata rafie perlahan sambil mata memandang tina yg jauh meninggalknnya.
YOU ARE READING
MISS BEKU (COMPLETE)
Fiksi RemajaTENGKU ALISYA KRISTINA seorang yg cantik & menawan. Dengan rupanya itu dapat menarik kaum adam jatuh hati kepadanya. tetapi disebalik kecantikannya itu, dia seorang yg brutal, hati beku, garang, kasar & anti kepada kaum adam. dahulunya tina seorang...