פרולוג

40 5 2
                                    

אני זוחלת על הריצפה ונתקעת בו- זה כל מה שאני זוכרת מתחילת הגן שלי, אותו.

הי אני נאיה אני גרה בנתניה בבית פרטי עם אמא שלי ואחי הגדול, אני בת 16 וזה הסיפור שלי.

״נאיה קומי!״ שמעתי את דניאל קורא לי אבל רק הסתובבתי לצד השני ושמתי את הכרית על הראש, פתאום יד גדולה הרימה אותי והניחה אותי על הכיסא שבחדר. ״דניאל! אני אוריד לך את הראש!״ צעקתי אחרי אחי שכבר עמד בדלת ״נאיה יש לך רבע שעה אחרי זה אני נשבע לך שאני נוסע! אני לא מחכה לך הפעם!!״ גלגלתי עייניים והלכתי להתארגן, הבטתי במראה רואה שקיות מתחת לעיניים שלי. שטפתי פנים ופיזרתי את הצמה שקלעתי לפני השינה (לא לכולן יש שיער מושלם שלא מתנפח לעולם) שמתי קצת קונסילר לכסות את השקיות, אני לא אוהבת להתאפר לא שמה על עצמי יותר מידי רק אם יש לי כוח והיום לא היה לי חשק.. חזרתי לחדר והתלבשתי. שמתי גינס סקיני גבוה בצבע לבן, חולצת קרופ טופ שחורה פשוטה וואנס שחורות רגילות ועשיתי גולגול מרושל. אין לי את מי להרשים אז למה לטרוח? לקחתי את התיק וירדתי למטה, ״אמא כבר יצאה?״ שאלתי את דניאל ״מה נראה לך? ברור יש לה משמרת מוקדמת, עכשיו בואי, אנחנו כבר מאחרים״ אמא שלי אחות חדר ניתוח אז זה אף פעם לא מפתיע שהיא לא בבית.. אבל היא אוהבת אותנו וזה מה שחשוב. ״אבל עוד לא אכלתי!״ צעקתי לדניאל שכבר עמד בדלת הבית, הוא התקרב אליי ותקע לי טוסט בפה ״עכשיו אכלת, בואי כבר״ אמר ומשך אותי לאוטו שלו.

״מוכנה לחזור ללימודים?״ דניאל שאל ״לא״ שתקתי והצמדתי את ראשי לחלון ״נאי אני לא אח של שיחות אזהרה וזה אבל תעשי לי טובה אל תסתבכי טוב? אין לי ראש לבנים מטומטמים בכיתה י׳״ הרמתי גבה בערמומיות ״מי אמר שאני מתעניינת בבנים מהשכבה שלי?״ שאלתי מגחכת ״נאיה יא מגעילה אני אהרוג אותך!״ ״דניאל תרגע לא הולם אותך האח המגונן״ צחקתי ״ואני לא מתכננת לצאת עם אף אחד אז תרגע״ ״מותר לי לדאוג נאיה, גם אני בן ואני יודע מה בנים חושבים עלייך״ גלגלתי עיניים ונאנחתי, הוא תמיד כזה..
הגענו ,דניאל החנה את המכונית ויצאנו לכיוון השער. ״ביי סיס״ דניאל צעק כשהוא הולך לכיוון החברים הערסים שלו ואני המשכתי ללכת לכניסה ״נאי!!!״ שמעתי את נטע החברה הכי טובה שלי צועקת ״נט, מה קורה יפה שלי?״ ״בסדר, מוכנה להכנס לגיהנום?״ ״אני לא אהיה יותר מוכנה ממה שאני עכשיו״ אמרתי וצחקנו.
היינו כבר בשער ושם הוא עמד, כרגיל מחזיק סיגרייה ביד עם שני החברים הכי טובים שלו רועי ויונתן ומסביבו שלוש שרמוטות שרק מנסות להשיג את תשומת ליבו.. עצוב פשוט עצוב מה שנהיה ממנו..
הוא לא תמיד היה ככה, הוא זרק לי מבט שפעם חשבתי שאני יודעת לקרוא אבל אני כבר לא בטוחה בשום דבר שקשור אליו.. אל עומר, הנסיך הפופולארי מי  שפעם היה החבר הכי טוב שלי..

❤anonymous

What happened to us?Where stories live. Discover now