My Angel (ORIGINAL)

8.4K 130 12
                                    

UVOD

Snovi, to je teska i velika rec. Rec za kojom svi zudimo .Neki srecnici imaju srecu da im se san ostvari .Dok neki ma koliko to zeleli ne mogu da ostvare svoj san.A andjeli , to je mitsko bice za koje nije dokazano da postoji ali ipak svako na ovom svetu ima andjela koji ga cuva .Cesto sudbina odredi andjele. ...

Moje ime je Ella imam 18 godina i zivim u Londonu .Moj zivot i nije bas presavrsen.Nisam od jedna od mnogih pogatih klinki , ja sam jednostvana i obicna . Zivim sa tatom , moja mama je umrla pre godinu dana ali o tome cu kasnije . Moj tata se zove Joan , radi u restoranu kao konobar i nikada nije kuci .Takodje imam i baku zove se Ana . To je tatina mama. Ona je mnogo dobra zena.Ona zivi u ulici pored nas i cesto sam kod nje .Cesto mi sprema rucak i njoj mogu da se poverim i da joj kazem sve moje tajne.Idem u srednju skolu , u skoli imam najbolju drugaricu i najboljeg druga.Oni takodje nisu jedni od razmazene dece .Moj najbolji drug se zove Ben a moja nabolja drugarica Jodie.Ben je bas dobar drug , pomalo je streber ali to je po meni lepo jel mogu da prepisujem od njega .Takodje njega cesto znaju da zezaju u skoli , samo zato sto je streber i zato sto nosi protezu i naocare ,ali meni to nije bitno on je super drug. Jodie je jedna totalno savrsena drugarica ali cesto znaju da je iznerviraju nafurane devojke iz moje skole .Ona je kako to ona kaze 'directioner' luda je za one directionom ali mene oni ne zanimaju, cesto hoce da cujem njihove pesme i da mi pokaze njihove slike ali ne mene to ne zanima i rekla sam joj da ne zelim ,iako smo razlicite uvek uspemo da se dogovorimo naprimer ja sam joj rekla da mi nedosadjuje sa one directionom i da ne zelim da gledam njihove slike a ona je meni rekla da joj ne dosadjujem sa kompijuterima,Inace komipjuteri su moj hobi ,znam razne programe na njemu i pisem moj blog ...U mojoj skoli postoje klanovi a to su 1.klan popularni momci 2.klan popularne devojke i treci klan kako nas zovu 3.dosadnjaci tu spadam ja i moji drugari ali meni to uopste nije bitno.Postoji jedan momak zove se Cody on je predvodnik popularnih momaka. Cula sam razne prica da se on lozi na mene i da je rekao da sam lepa ali mene on ne zanima , jedino sto zna savrseno da igra fudbal i da to sto je prezgodan. Da, sto se tice moje mame , ona se zvala Amber cesto kada cujem njeno ime znam da zaplacem .Moj tata je u kutiju stavio sve njene slike zato sto svakoga puta kada ih vidim pocnem da placem .Umrla je kada sam imala 16 godina i to od raka , samo secanje na nju strasno boli, cak je iako sam vec velika cesto je znala da mi prica price,ponekad mogu da se setim nekih njenih prica o princevima i princezama i o tome da cu i ja jednoga dana naci svoga princa......Jednoga dana bas na dan kada je umrla znam da sam bila u ocaju i da sam samo nepomicno sedela i plakala ali sav taj umor me je terao da zaspem , oci su mi se poklopile .U snu sam videla moju majku da bila je to ona .Prisla mi je i poljubila me je a onda mi je rekla "Ella ne brini , snovi se ostvaruju tvoj andjeo je pored tebe ."Pogledala sam pored nje a tu je bio neki momak imao je krila bio je andjeo , bio je visoke gradje , imao je prelepe loknice i zelene oci .Bio je to stvarno decko iz mojih snova .A onda mi se priblizio i rekao mi je "Spavaj mirno ,ja te kao strazar cuvam ,upoznacemo se mi jednom i bices zauvek samnom."U tom trenutku sam se probudila i videla sam da je moja mama preminula. Od tata nikada ga vise nisam sanjala .

...............................................................

Nadam se da vam se svidja ! Prvi deo pisem ako bude bilo pregleda !

My Angel ~Original ~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora