Pogledala sam kroz prozor aviona .Videla sam Harry-ja kako mase.
Ne ne mogu ja ovo.Necu uspeti da ga zaboravim . Osetila sam da me neko povukao za rukav .
Ja:"O da ?"
Bila je to neka baba koja je sedela pored mene.A onda sam se setila moje bake ,nisam uspela ni da se pozdravim sa njom .
Ta baba :"Pa sta je bilo dete moje , sto places ?"
Nasmejala sam i polako rukavom od majice presla preko ociju .
Ta baba :"Neces da ides ?"
Ja:"Ma ne ..mislim .."
Ta baba :"Neki momak ?"
Da li mi ova zena cita mislli?
Ja:"Ma ne ..."
Ta baba:"Ajde ne pricaj mi te fore.."
Nagnula se preko mene i pogledala kroz prozor i videla Harry-ja.
Ta baba:"Jel ovaj?"
Ja:"Da , on je ."
Ta baba :"Pa za takvog zgodnog se vredi boriti ."
Nasmejala sam se..
Ja:"Moram da odem u L.A ."
Ta baba:"A on?"
Ja:"On i ja ...mi vise ...ne !"
Ta baba :"Mislis da se to samo kaze i onda da vi vise ne postojite . "
Spustila sam glavu i ponovo sam pocela plakati.
Ta baba:"Ne brini...ako te je vredan cekace te.."
Podigla sam glavu .
JA:"Mislite?"
Klimnula je glavom .
Culi smo glas iz aviona.
x:"POLECEMO!"
Avion je krenuo.
Nepomicno sam gledala u jednu tacku i razmisljala o njemu .Mozda sve nije trebalo da bude ovako . Zasto sudbina nije jednostavna i zasto nas nije zauvek ostavila zajedno...zasto ...
........................................
X:"AVION SLECE!"
Otvorila sma oci i primetila sam da smo sleteli.Spaval sam skoro ceo put .
Izasla sma iz aviona sa drugim putnicima .
Izasli smo iz aviona .Ugledala sam veliki aerodrom pun ljudi .Protresla sam se na trenutak .A onda sam usla u prostoriju gde sam uzela moj kofer.
Uzela sam kofer i trazila sam izlaz sa aerodroma.
Pitala sma nekoga coveka .
JA:"Gospodine gde je izlaz?'
On:"Samo pravo pa desno .."
JA:"Hvala mnogo !"
Isla sma tim putem i izasla sam sa aerodroma .
Mahula sam i usla u zuta kola i sela u taxi .
Taxi:"Dobar dan! "
JA:"Dobar dan !"
Iz torbe sam izvadila papiric na kome pise adresa .
Dala sam adresu a on je klimnuo glavu .Bilo mi je sve tao neobicno.Nije licilo ni malo na London.Najgore je to sto ne znam ni gde idem ni kod koga, jedino znam da je on rodjak od devojke moga oca .. kakva cast da cu biti kod njega . Sama pomisao na to mi se zgadila.Najvise sam razmisljala o Harry-ju .Naslonila sam se na prozor taxi-ja i gledala sam naokolo.Videla sam ulice i ilion ljudi koji uzurbano hodaju .Videla sam nafurane devojke koje sa ajfonima stoje na sred raskrsnice i slikaju se .A onda sam videla jednu reklamu ...."one direction za 5 meseci u L.A na koncertu " Videla sam Harry-ja na njoj .Bio je tako savrsen i tako mi je nedostajao.
ESTÁS LEYENDO
My Angel ~Original ~
Fanfic"Prica o ljubavi , koje je spojila sudbina san, ili nesto drugo .Prica o devojci Elli i Harry-u . Da li je njihova ljubav dovoljno jaka da opstane u svetu mrznje , tuge i smrti ili je sve to samo san ?" Saznacete citajuci ○MyAngel○ By:"Millessa117 ...