Ustala sam rano . Neka vrtoglavica me je uhvatila. Ustala sam da uzmem malo vode . Pored mene u krevetu je lezao Harry . Izgledao je bezbrizno , on kada spava izgleda kao mala beba , ne znam ni zasto sam neprestano buljila u njega ali sam volela da posmatram njegovo disanje i loknice koje su se pomalo umrsile .
Jos par minuta sam gledala dok me nije prekinula vibracija njegovog telefona . Ustala sam i dovukla sam se do njegovog malenog stocica na kome je bio telefon . Prvo ugasila sam zvuk na telefon potpuno ne dozvoljavyam da ga bilo sta probudi sad , jako je umoran potreban mu je odmor. A zatim sam pogledala u telefon bila je to poruka od mog tate . Cekaj zasto bi moj tata slao poruku Harry-ju , njih dvoje i nisu bas u najboljim odnosim . Znam da je to Harry-jev telefon i da nije lepo da mu gledam telefon iza njegovih ledja ali prosto sam morala da otvorim tu poruku. U poruci je pisalo"Brz oporavak Harry " .Nasmesila sam se . Ostavila sam telefon tamo gde je i bio i legla ponovo pored Harry-ja. Uzela sam svoj telefon i pogledala par objava na internetu o Harry-jevom stanju , takodje citala sam milonr komentara directionerki koje su komentarise "Harry vrati nam se ", "Harry molim te prezivi" , doslo mi je da komentarisem da je dobro i da se ne brinu ali ipak to nisam uradila. Uzela sam slusalice i poslusala par pesama , volim" One Direction "muziku , slusam ih naravno kad mi Harry pokaze nove pesme i sve to ali ne slusam samo njih volim da poslusam ostale izvodjace omiljeni mi je Ed Sheeran , inace Harry-jev najbolji drug kog jos nisam upoznala zato sto je na turneji po Australiji . Dok sam slusala muziku , probudio se.Harry "Dobro jutro spavalice "
Protrljao je oci i nasmesio se .
Ja:"Ja spavalica ? "Nasmejala sam se i polako ustala.
Harry:"Koliko je sati ? "Rekao je to sanjivo zevajuci.
Ja:"12 sati gospodine Styles"Ustala sam iz kreveta i podigla
roletne.Harry je prekinuo zevanje i osmehnuo se .
Harry"Uredu godpodjo Styles"Rekao je to podizuci jednu obrvu .
Srce mi je lupalo ubrzano, nikad nisam cula tako nesto od Harry-ja , imala sam nekakav divan osecaj kao da skacem po oblacima i da nema sanse da cu da padnem . Znate obo kada ste kao male sa 5 godina stavljale svoje ime pored prezimena svoje simpatije , takav osecaj je neopisiv
Okrenula sam se prema njemu prisla krevetu i poljubila ga .Uzeo je moju ruku i stavio je na lice a onda me je privukao ka sebi .Poceo je da me ljubi po vratu a zatim je krenuo da mi skida spavacicu .
Ja "Harry pre par dana si se vratio iz
bolnice ,jos si umoran sacekaj malo "Rekla sam to brizno i stvarno sam to mislila naravno da bih volela da sada mozemo , jako sam ga se uzelela njegovog dodira i svega ali ipak moramo sacekati.
Harry je uzdahnuo .Harry"Jebem ti bolnicu i sve "
Ustao je i krenuo u kuhinju da pojed4 nesto . Ja sam sedela u dnevnoj sobi i cekala da nam donese dorucak u dnevnu sobu ,u LA je jako vruce danas tako da sto se Harry-jevog zdravlja tice najbolje je da ceo da provedemo kod kuce . Kada je zavrsio sa pravljenjem sendvica doneo ih je u dnevnu sobu i u pidzamama smo sedeli i jeli. Iskreno Harry-jevi sendvici su preukusni ali to je jedino sto zna da spremi .
Ja:"Sta kazes da pogledamo neki film ?"
Rekla sam pretrazujuci komode sa diskovima
Harry" Notebook?"
Rekao je to kroz osmeh i puppy face .
Njegov omilljeni film je notebook(beleznica) za mene je to cista patetika iako nisam gledala taj film.
Ja"Neee"Napravio je njegovu facu kada se duri ali nije me bilo briga .
Ja:"Sta kazes na "Paklene ulice 7"?
Vise volim akcione filmove.
Harry je na to prevrnuo ocima a onda rekao.Harry:"Hajdee plizzz ja sam bio u bolnici imaj malo razumevanja za mene "
Poceo je da se smeje zato sto je pobedio i sad moze da iskoriscava za neke stvari.
Ja:"Jaoo manipulatoruu "
Rekla sam to i poceli smo da se smejemo .
Harry je pustio film i gledali smo ga.Sedeli smo i gledali film u pidzamama imala sam neurednu pundju i ni trunku sminke , i par bubuljica na celu
. Iskreno nisam bila odusevljena filmom ali su me ponele emocije setila sam se moje majke , i svega sto se desilo do sada ali ipak bi se na neke momente filma jako nasmejala . Harry je znao svaki dijalog u filmu .
On nije ni gledao film gledao je sve vreme u mene i u moje reakcije, skoro sve vreme njegova ruka bile na mom ramenu zagrljena ali kada nam je bilo vruce u nekom trenutku bi je samo spustio i nase sake bi bile spojene.
Kada se film zavrsio pogledala sam u njega .Ja:"Film je bezveze"
Rekla sam to iako se vidi da sam uzivala u njemu.Harry se nasmesio.
Harry:"Hoces da cujes nesto?"
Pogledala sam ga i klimnula glavom
Harry:"Ti si meni najlepša, znas kada ustanes bez sminke, bez bespotrebnog smejanja i laznog osmeha. Najlepsa si kada places, kada grlis sama sebe kada igras bez razloga, citas, kada cutis i mislis, kada si ranjiva, kada te film rasplace, kada se setis necega a sto si davno zaboravila, kada spavas i kada se budis. Kada si svoja. Bez straha, pretvaranja i ostalih gluposti. "
Ponovo sam se rasplakala i samo ga zagrlila najace . Zelela sam ga pored sebe zauvek.
----- Hej pa cao svima , da posle jako dugo vremena ovde sam sa vama i osecaj je izvanredan .Ako ste pomalo zaboravili o cemu se radi u prici vrlo lako se mozete podsetiti .Nadam se da vam se svidja ovaj deo posto sam jako ponosna na njega iako nema puno desavanja ovaj deo je prepun emocija , takodje zelim da vam najavim uskoro 2. Sezonu ove price.
Komentarisite i glasajte i jos jednom zelim da vam se zahvalim za 59.000 pregleda na prici , takodje ako imate nesto da me pitate slobodno me pitajte preko poruke
Molim vas sto vise komentara to me ohrabruje da nastavim da pisem (trudim se da odgovorim na sve komentare na 39. delu ali ih ima previse )
VOLIM VAS ❤By :Millessa117 - NADJA
ESTÁS LEYENDO
My Angel ~Original ~
Fanfic"Prica o ljubavi , koje je spojila sudbina san, ili nesto drugo .Prica o devojci Elli i Harry-u . Da li je njihova ljubav dovoljno jaka da opstane u svetu mrznje , tuge i smrti ili je sve to samo san ?" Saznacete citajuci ○MyAngel○ By:"Millessa117 ...