5.Bölüm

185 15 7
                                    

Sınıf kapısından içeri girdiğimde ama girememiştim biri kolumu çekmişti bu kişi Sun Hee'ydi onu görünce suratıma endişeli şekilde bakıyordu
-Ne oldu Sun Hee?
-Bi..şey olma..dı
-Niye kekeliyorsun?
-Üf bişey olmadı Mi Cha
-Beni niye çektin?
-Niye soru sorup duruyorsun?
-Merak, ben sınıfa gidiyorum dedim.
Sınıf kapısına geldim ve içeri girdim girmemle karşımda Chanyeol'ü gördüm bir kızı öpüyordu hemen sınıftan çıktım kızlar tuvaletine girdim peşimdende Sun Hee girdi ve kapıyı kapatarak kilitledi.
Arkamı dönerek Sun Hee'ye sarıldım ağlıyordum gördün mü dedi bende evet dedim seni boşuna çekmedim ya dedi ne diye sordum seni o yüzden çektim dedi ondan ayrıldım suratımı görünce salak kız diye bağırarak kafama vurdu acıdı diyerek kafamı tuttum niye vuruyorsun diye sordum Mi Cha salakmısın da ağlıyorsun değermi hiç gözyaşlarına dedi bende yine ağlamaya devam ettim salaksın kızım sen, elini yüzünü yıka ve sınıfa gel dedi ve tuvaletten çıktı aynaya döndüm elimi yüzümü yıkadım ve tuvaletten çıktım sınıf kapısına geldiğimde kalbimin acıdığını hissettim ama yürüyerek sınıfa girdim.
Sınıfa girdiğimde çantamı sırama koydum ve oturdum Chanyeol çok mutluydu gülüp duruyordu öğretmen sınıfa girdi ve ders başladı ders boyunca Chanyeol'ü izledim bana bakmamıştı Sun Hee koluma vurdu suratına baktım kızgındı bakma Mi Cha dedi tenefüs zili çaldı Chanyeol'e baktığımda o kızın elinden tutmuş dışarsı çıkartıyordu kalbim yine acımıştı Sun Hee kolumdan tutarak beni kızlar tuvaletine götürdü ve kapıyı kilitledi bağırarak Mi Cha Chanyeol seni üzüyor ama sen hala onun peşinde dolaşıyorsun salaksın sen kızım dedi bende ne yapayım diye sordum o da ya sen değişeceksin yada ben seni değiştireceğim dedi.
Sıramızda oturuyorduk içeri gülerek Chanyeol ve o kız girdi ben üzülmüştüm Sun Hee suratıma bakıyordu öğretmen içeri girmişti derste Chanyeol'e baktım kızın saçıyla oynuyordu gözlerim dolmuştu Sun Hee koluma vurmuştu ona döndüğümde gözlerimin dolduğunu görmüştü yine kızgındı ağlamaya başladım öğretmen yüzüme baktı ağladığımı görünce neden ağladımı sordu hiçbirşey demedim ve tuvalete gitmek için izin aldım tuvalette ağladım yüzümü yıkadım ve sınıfa gittim içeri girdim ve yerime oturdum.
Ders bittiğinde okuldan çıktık Sun Hee ile yürüyerek eve geldik odama çıktık çantasını yere koydu sonra bende koydum ve sandalyeye oturdum Sun Hee ayakta dikiliyordu Mi Cha sende Chanyeol gibi olacaksın hiçbirşey yaşanmamış gibi hayatına devam edeceksin dedi nasıl olacak dedim güçlü olacaksın ağlamayacaksın üzülmeyeceksin sen hayatını yaşayacaksın dedi hayır dedim bağırarak üzülüp ağlayacakmısın onu düşünerek mi yaşayacaksın dedi evet dedim tamam o zaman dedi çantasını alıp odadan çıktı.
O gittikten sonra oturdum ve düşünmeye başladım Chanyeol için üzülüyordum ağlıyordum ama o hayatına devam ediyordu onun için ağlayıp üzülecekmiydim Sun Hee'nin dediği gibi hayatımı yaşamalıydım ve kararımı verdim Chanyeol gibi hayatımı yaşayacaktım Sun Hee'yi aradım...........

Devan edecek
Merhaba yeni bölümü geç yazdım vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!!!!!
😃😃

İlk Aşkım/ Park Chanyeol (DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin