9.Bölüm

147 10 0
                                    

"Neden bıraktın o zaman?" dedim o çok güzel parlayan gözlerinin içine bakarak kulağıma yavaşça eğilirken içimin titrediğini hissettim nefesi boynuma değerken kalp atışlarım hızlandı kulağıma birşeyler fısıldadı ama ben anlamadım sonra yavaşça kulağımdan çekildi gözlerimin içine baktı gülümsedi sonra gözleri dudaklarıma kaydı dudaklarıma yaklaştı.............

Uyandığımda etrafıma bakındım elimi kalbime götürdüm çok hızlı atıyordu yatağımda doğruldum kafama vurarak "ahhh neden uyandım ki ben aptalım" mızmızlanarak yatağımdan kalktım lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım ayanadaki yansımama bakıyordum aklım hala rüyadaydı elimi dudaklarıma götürdüm sonra gözlerimi kapattım ve Chanyeol'ün dudaklarıma eğildiği anı düşündüm vücut ısım yükselmişti saçmaladığımı düşünerek kendime sövdüm ve banyodan çıktım odama girdim ve hazırlandım parfümümü sıkıp çantamı alarak aşağı indim "anne ben gidiyorum" diyerek anneme seslendim "tamam kızım okulda yemek ye tamam mı" "tamam"
kapıyı açtım ve dışarı çıktım okula giderken yolda Sun Hee karşılaştım
"wow çok güzel olmuşsun kızım" "teşekkür ederim" dedim gülerek okula geldiğimizde kapının önünde Chanyeol vardı Sun Hee'ye dönerek "İntikam zamanı" dedim ,Chanyeol'ün yanından geçerken Sun Hee'ye
Hyun-ki nin bana dediklerini anlatarak numaradan kahkaha attım gözümün ucuyla Chanyeol'e bakarken yüzündeki sinir çizgilerini az çok görebiliyordum.

Ders başlamış hoca derse girmişti Hyun-ki yanımda oturuyor ama başını sıraya koymuş öylece bekliyordu ona döndüm ve "ne oldu" diye sordum "ah başım ağrıyor" dedi "iyi misin? Revire gitseydik" Hyun-ki "hiç iyi değilim" derken hoca bize bağırarak "aranızda ne konuşuyorsunuz öyle" ayağa kalkarak "hocam Hyun-ki'nin başı ağrıyormuş revire gidebilirmiyiz?" kafasını çevirerek Hyun-ki'ye baktı "tamam gidin" dedi Hyun-ki'nin koluna girerek onu kaldırdım ve sınıftan çıktık revire geldiğimizde koltuğa onu yatırdım "iyi misin?" diye sordum ama halini görüp iyi olmadığını anlayınca saçma bir soru sorduğumu farkederek içimden kendime sövdüm dolaptan ağrı kesici ve su alarak Hyun-ki'ye içirdim kafasını yastığa koydu ve gözlerini kapattı bende yanındaki sandalyeye oturdum.

Yarım saat sonra Hyun-ki gözlerini açtı "hala başın ağrıyor mu? " diye sordum hayır anlamında kafasını salladı "iyiysen sınıfa gidelim artık" "tamam" diyerek koltuktan kalktı sonra sınıfın yolunu tuttuk.

Sınıfa girdiğimizde Chanyeol ile göz göze geldim kolunu o kızın omzuna atmış benim gözlerime bakıyordu içimin acıdığını hissettim gözlerinde bir sürü duygu vardı sinir öfke kıskançlık gözlerimi kaçırarak yerime oturdum önümdeki defteri karalamaya başladım ara ara göz ucuyla Chanyeol ve o kıza baktığımda yakınlaştıklarını gördüm sinirlerimin tepeme çıkmasıyla ayağa kalktım Chanyeol'e duyurmak için Hyun-ki'ye "canım hadi gel kantine gidelim" dedim Chanyeol'ün gözlerine baktım sonra kafamı çevirdim sinirden Hyun-ki'nin elinden tutarak sınıftan çıkarttım.

Sınıfa girdiğimde o kız bana geldi çarptı "ne yaptığını zannediyorsun sen? " diye bağırdım "ahh pardon canın mı acıdı Chanyeol'ün bana dokunması gibi canım mı acıdı? dedi kalbime bir ağrı girdi o sırada Sun Hee yanımıza geldi "yürü git işine" "aa burda kim varmış Sun Hee hanım Mi Cha hanımın koruyucusu" "bak kızım uğraşma fena olur" " ne olurmuş? " "sen kaşındın" dedi ve kızın saçından tuttuğu gibi kızlar tuvaletine götürdü neyseki sınıfta Chanyeol yoktu bende hemen peşlerinden gittim Sun Hee kızın saçlarını ellerine dolamış çekiştiriyordu bir yandanda "ne olurmuş aha bu olurmuş" diye yumruğu ile ağzına vuruyordu peki ben napıyorsun oturup izleyecek halim yok Sun Hee'yi ondan çekmeye çalışıyordum biryandanda "Sun Hee yapma tamam" diye bağırıyordum biri Chanyeol'e haber vermiş olmalıki tuvaletin kapısı hızlıca açıldı ben ve Sun Hee hemen geri çekildik Chanyeol kızgın gözlerini üzerime dikmişti bense ona bakamıyordum kız ağlamaya başladı Chanyeol kızın yanına giderek sarıldı "şşş tamam ağlama burdayım" "C...han....ye..ol" diye hıçkırarak ve kekeleyerek konuşuyordu o sırada tuvaletten çıktım ve sınıfa girdim.

Ders bitmişti sınıf boşalmıştı ben sıramda otururken hızlıca kapının kapanmasıyla irkildim kafamı kaldırdığımda bana bakan Chanyeol'ü gördüm "ne yaptığını sanıyorsun sen" "onu söylüyorsan gerçekten üzgünüm ben ayırmaya çalıştım" dedim kolumdan tutarak beni kaldırdı sinirli gözlerini gözlerime dikti emir vererek "ondan özür dileyeceksin" demesiyle benim sinirler tavan oldu bağırarak "sen kim oluyorsunda bana emir veriyorsun sevgiline zarar geldi diye özür dileyecek değilim" diyerek kolumu çektim ve sınıfın kapısını hızlıca vurarak orayı terk ettim.

Teneffüste sıramda Hyun-ki ile oturuyorduk birbirimizin özelliklerinden bahsediyorduk o sırada Hyun-ki elini saçıma götürerek saçımı tutan kalemi almasıyla saçlarım açıldı "böyle daha güzel oluyorsun" dedi "teşekkür ederim" dedim utanmıştım hayır hayır gerçekten alakası yok Chanyeol nasıl bir halde diye arkamı dönmemiştim sadece refleks olarak utandığımdan arkamı dönmüştüm o gözlerle karşılaştım bana sinirle bakan gözlerle Chanyeol'ün kıskandığını düşündüm bir an ama sonra kavga ettiğimiz aklıma geldiğinde kıskanma düşüncesinden vazgeçtim.
Teneffüs bitmiş ders başlamıştı hoca "Mi Cha yarın sabah dersin yok" dedi ve gözlerini benden alarak Chanyeol'e dikti "seninde yok Chanyeol, ikinizde yarın birlikte müzik sınıfında müzik yarışması için müzik söyleyeceksiniz "ama hocam olmaz" diye çıkıştım Chanyeol oradan "ne oldu korktun mu yoksa" diye sinirli bir tonda araya girdi "ikinizde kapatın çenenizi itiraz yok o kadar" diyerek hoca devam etti gözlerimi Chanyeol'e çevirdim ve sinirli bakışlarımı suratına fırlattım o da sırıttı...........
Devam edecek

Uzun bir bölüm olmuştur dimi? Chanyeol ve Mi Cha'nın aralarında ne olacak vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın birde sizden bir isteğim daha var sizce Chanyeol ve Mi Cha hangi şarkıyı söylesin yorumlara bunu da yazın lütfen hoşçakalın....
😊😊

İlk Aşkım/ Park Chanyeol (DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin