4.Bölüm

219 14 3
                                    

Chanyeol geldiğimde yoktu acaba yanlış mı görmüştüm ama oydu Chanyeol'dü o, yine mi benden kaçmıştı olduğum yere çöktüm gözlerim yine dolmuştu kalbim artık dayanmıyordu ağlamaya başladım o sırada yağmur yağdı ve yağmurla göz yaşlarım birbirine karıştı.

Chanyeol'den
Mi Cha kapıyı açınca ağacın arkasına saklandım Mi Cha'yı izledim yere çökmüştü ağlıyordu içim parçalanmıştı onu öyle görmeye dayanamıyordum yağmur yağmaya başladı Mi Cha hala oradan kalkmadı yanına gitmek istiyordum ama yapamazdım.

Mi Cha'dan
Sırılsıklam olmuştum üşüyordum ama kalbimin sıcaklığı üşümemi birazda olsa bastırıyordu.
Yerden kalktım ve yürüyerek eve girdim odama girdiğimde kendimi yatağa bıraktım birden hapşurdum hasta olacaktım ama bu hiç umrumda değildi üzerimi değiştirdim ve soğuk bedenimi yatağa bırakıp uyumaya başladım.

Uyandığımda titrediğimi fark ettim hasta olmuştum üşüyordum zar zor yataktan kalktığımda annem odama girdi

-Mi Cha bu ne hal ateşin çıkmış dün evde yoktum yağmurda dışarıya mı çıktın

Kafamı sallayarak yatağa oturdum

-Kızım bir kaç gündür iyi gözükmüyorsun nolduğunuda söylemiyorsun bugün okula gitme ve dinlen

Gözlerim dolmuştu annem farkedip yanıma oturdu

-Benim güzel Mi Cha'ma nolmuş böyle

Anneme sarıldım anneme sarılmamla titremem biraz olsun geçmişti
-Anne seni seviyorum
-Bende seni seviyorum güzel kızım

Sonra annemden ayrıldım
-Bugün okula gitmeyeceğim
-Tamam kızım, Mi Cha ateşini söndürmeliyim o yüzden sen yatağa yat ben geleceğim
-Tamam anne

Yatağa yattım yorganı üzerime çektim gözlerimi kapatmamla uykuya daldım.

Chanyeol'den
Okula geldim Mi Cha ile karşılaşmak istemiyordum sınıfa çıktım yerime oturdum öğretmenler zili çaldığında Mi Cha hala gelmemişti öğretmen derse girdi ve ders başladı.

Dersin son saatinde Mi Cha'yı düşünüyordum acaba niye gelmedi? Birden dün Mi Cha'nın ıslandığı aklıma geldi sanırım hasta olmalıydı ve o yüzden gelmemişti zil çaldı ve ders bitti bende okuldan çıktım ve servise bindim.
Yol boyunca Mi Cha'yı düşündüm onun için endişeleniyordum acaba nasıldı.
Eve geldiğimde Baekhyun'u aradım ve ona Mi Cha ile konuşup konuşmadığını sordum ama o konuşmadığını söyledi.
Bende telefonu kapattım ve koltuğa oturdum.

Mi Cha'dan
Uyandığımda elimi anlıma götürdüm ateşim sönmüştü yorganı ittim ve yatağımdan kalktım aşağı indim annem mutfakta yemek hazırlıyordu
Beni farketti ve yanıma geldi

-Nasılsın kızım
-İyiyim anne
-Ateşin sönmüş

Anneme sarıldım seni sevdiğimi söylemiştim değil mi?  Dedim ve birazcıkta olsa yüzüm gülmüştü annemde güldü sonra annemden ayrıldım ve odama çıktım.
Chanyeol'e mesaj atmak istedim ve telefonu elime aldım ve Chanyeol'e mesaj attım.

-Chanyeol ordamısın

Bekledim ama hala mesaj gelmemişti
Sonra telefonu elime aldım ve yeniden mesaj attım

-Chanyeol cevap versene

Hala görmüyordu bende yazmayı bıraktım ve müzik dinlemeye başladım.
Akşam olmuştu Sun Hee beni aramıştı

-Mi Cha nasılsın
-İyiyim
-Okula neden gelmedin
-Hastalandım
-Geçmiş olsun
-Sağol
-Son günlerde hiç iyi gözükmüyordun neler oldu?
-Chanyeol beni Han Nehrine çağırdı bende gittim ama Chanyeol gelmedi sonra bankta bir mektup buldum ve mektupta Chanyeol benimle görüşmek istemediğini söyledi
-Neee!!!  Bunu sana nasıl yapar o senin en yakın arkadaşın
-Bilmiyorum
-Benim elimden çekeceği var!!
-Sun Hee sakin ol
-Boşver şimdi bunu üzülme lütfen
-Üzülüyorum ama
-Mi Cha!!! Dimdik ayakta durman gerekirken sen üzülüyorsun
-Sun Hee kızma şimdi kapatmam lazım görüşürüz.
-Görüşürüz.

Telefonu kapattım ve yatağıma uzandım ve uyumaya başladım.

Sabah alarmın çalmasıyle uyandım alarmı kapattım ve yataktan kalktım lavaboda elimi yüzümü yıkadım sonra okul kıyafetlerimi giyindim ve saçlarımı yaptım sonrada çantamı alıp aşağı indim anneme yemeği okulda yiyeceğimi söyledim ama annem zorla kahvaltı masasına oturttu kahvaltımı yaptım ve anneme görüşürüz dedikten sonra servise bindim.

Okula geldiğimde okul kapısının girişinde Chanyeol'ü gördüm kalp atışlarım hızlanmıştı, hatta koşu yarışmasında birinci Chanyeol okula giriyordu adımlarımı hızlandırdım ve okula girdim sınıf kapısından içeri girdiğimde...........
Devam edecek.

Merhaba acaba içerde kim vardı? veya içerde neler oluyordu? 
Tahmin var mı? 
Tahminleriniz varsa yorumlara
Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın hoşçakalın!!!
😁😁😁

İlk Aşkım/ Park Chanyeol (DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin