Sabah uyandığımda kollarımı geriye açarak esnedim yatağımın içinde doğrularak telefonumu elime aldım saat 7:00'yi gösteriyordu ayaklarıma terliklerimi giyindim saçlarımı toplayıp yürüyerek lavaboya girdim aynadaki yansımama baktım bugün büyük gündü içimde heyecan vardı "yapabilecekmiyim" diye düşündüm sonra silkelenerek "saçmalıyorsun tabikide yapabilirsin o sana neler yaşattı kalbini kırdı hiçbirşey olmamış gibi devam etti" dedim yüksek sesle elimi yüzümü yıkadım sonra yüzüme temiz ve güzel gözükmesi için kremler sürdüm sonra saçlarımı açtım ve maşayla kıvırcıklaştırdım sonra odama doğru yürüdüm okul üniformalarımı giyindim parfümümü sıktım aynadaki yansıma bakarak "çok güzelim" dedim aklıma Chayeol'ün yaptıkları geldi kalbimin acıdığını hissettim sonra Sun Hee'nin dedikleri aklıma geldi canımı yaktı kalbimi kırdı ve hiçbirşey olmamış gibi hayatına devam etti bunu düşünürken içimi kızgınlık kapladı yüzüme acı bir gülümseme takındım bu gülümseme intikam gülümsemesiydi çantamı yerden alarak merdivenleri indim annemi karşımda görünce "bugün mutlu gözüküyorsun" dedi "evet anne bugün büyük gün" diyerek yanağına öpücük kondurdum "görüşürüz ben okulda yerim bişeyler" dedim annemde "görüşürüz aç kalma" dedi ve kapıya yürüyerek dışarı çıktım birden olduğum yerde kaldım içimi heyecan kaplamıştı "yaparsın güçlü ol" dedim içimden yürüyerek okulun yolunu tuttum karşımda Chanyeol vardı benden tarafa bakmıyordu adımlarımı yavaşlattım içimi heyecan ve kızgınlık kaplamıştı yüzüme acı gülümseme mi takınarak yürümeye devam ettim yanından geçerek okul kapısından içeri girdim.
CHANYEOL'DEN:
Karşımda Mi Cha vardı bana bakmadığı için onu izleyebiliyordum sonra kafamı eğdim yanıma geldi göz ucuyla ona baktım yüzüme bakmamıştı yanımdan geçerken parfümünün kokusu burnuma doluyordu çok güzel kokuyordu.
Sınıftan içeri girdiğimde bütün gözler üzerimdeydi yerime geçerek çantamı sandalyeye bıraktım ve oturdum başımı öne eğdim dışarıdan kahakaha sesleri geliyordu ve sınıfın içini doldurdu kahkaha seslerinin kime ait olduğunu sınıfa girdiklerinde anladım Chanyeol ve o kızdandı gözlerimi çevirdim yine kalbim acımıştı içimden "Mi Cha sakın yine üzülme onun ne yaptıklarını düşün" dedim düşününce üzgünlüğümün yerini kızgınlığa bıraktığını hissettim öğretmen yanında bir oğlanla sınıfa girmiş ve ders başlamıştı çocuk çok yakışıklı gözüküyordu öğretmen "sınıfa yenibirisi geldi" diyerek söze başladı ve kendisini tanıtmasını rica etti "ismim Hyun-ki" dedi ve başka hiçbirşey söylemedi öğretmen yanımın boş olduğunu fark ederek Hyun-ki'ye yanıma oturmasını söyledi yanıma oturdu ona dönerek "selam ben Mi Cha" dedim gülerek "selam" dedi sonra önüme döndüm dersi dinlemeye başladım.
Zil çaldığında Hyun-ki ile konuşuyorduk bana nelerden hoşlandığımı soruyordu bende ona soruyordum ve cevap veriyorduk arada şakalar yapıyordu gerçekten komik olduğu için kahkahalar atıyordum sonra kolumu dürterek kafasıyla arkamı işaret etti "şu çocuk neden kızgın gözlerle bize bakıyor" dedi arkamı döndüm ve o gözlerle karşılaştım bu Chanyeol'dü göz göze geldik gerçektende bize kızgın şekilde bakıyordu önüme döndüm "boşver" dedim karnımın acıktığını farkederek Hyun-ki'ye karnının aç olup olmadığını sordum "aç değilim" demişti "sen acıktın heralde" diyerek devam etti kafa salladım "hadi gel gidelim" dedi ve sıradan kalktık gözucuyla Chanyeol'e baktım bize hala bakıyordu bizi kıskanıp kıskanmadığını düşündüm içimden "tabikide kıskanmamıştır" dedim "saçmalama o zaman niye kızgın şekilde baksınki diyerek devam ettim.
Zil çalmıştı sınıfa kahkaha atarak girmiştim hem Hyun-ki'nin şakaları komikti hemde Chanyeol'ü sinir etmek istiyordum yerime oturdum öğretmen sınıfa girdi ve ders başladı. Derste aklım Chanyeol'ün kıskanıp kıskanmadığına gidiyordu bu sırada öğretmen bana seslendi irkilerek ayağa kalktım "Mi Cha ne düşünüyorsun dalıp gittin" "ıııı....şeyy" diyerek kekelemeye başladım oradan iğneleyici bir tonda biri araya girdi "kendisi attığı kahkahaları düşünüyordur" dedi bu ses Chanyeol'ün sesiydi sinirlenmiştim ona dönerek "sanane" diye sesimi yükselttim "demekki düşündün kabul ediyorsun" dedi sinir kat sayım dahada artmıştı "evet seni ilgilendirmeyen şeylere burnunu sokma " dedim sesimi birazdaha yükselterek öğretmen "Mi Cha ve Chanyeol ikinizde susun" dedi bağırarak "bugün okulda kalıyorsunuz ve kütüphanedeki rafları düzenliyorsunuz hiçbir mazeret kabul etmiyorum" diyerekte devam etti Chanyeolün gözlerine bakıyordum kafamı çevirerek yerime oturdum................
Devam edecek
Merhaba yeni bölümü geldi bakalım Chanyeol ile Mi Cha'ya ne olacak tahminlerinizi yazın görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşkım/ Park Chanyeol (DÜZENLENİYOR.)
FanfictionChanyeol ve Mi Cha'nın kavgaları kıskançlıkları onları birbirine yaklaştırıyorken Chanyeol hatırladığı bişeyle ondan uzak durabilecek mi? Zaten herşey bununla başladı Chanyeol'ün hatırlaması ve bırakıp gitmesi... Her şey Chanyeol'ün kepçe kulakları...