Siedem leveli kpopu
Level 1: To jest miejsce w którym znajdują się wszyscy początkujący. Oni jeszcze nie wiedzą, że ich dusze są wciągane głębiej i głębiej im bardziej zanurzają się w fandomie.
Level 2: Tutaj są ludzie, którzy są na najlepszej drodze by stać się tymi zachłannymi fanami. Znają jakiś zespół, może słyszeli kilka piosenek, ale nadal nie potrafią rozróżnić poszczególnych członków.
Level 3: Na tym etapie mają już swój ulubiony utwór, który siedzi im ciągle w głowie. Nie lubią zespołu na tyle, by przesłuchać cały album, ale na lubią go na tyle by znać nazwę grupy i piosenki do której tak wracają bez przerwy.
Level 4: A tutaj znają już imiona wszystkich członków zespołu. Ilu by ich nie było, w tym momencie ludzie będą mogli bez zastanowienia je wymienić. Bardziej boją się poznawania innych grup.
Level 5: Tutaj zazwyczaj znajdują swojego biasa i OTP (lub kilka OTP). Zaczynają rozważać założenie sobie tumblra, ponieważ każdy kto lubi kpop go ma, prawda? Wiedzą jacy są poszczególni członkowie grupy i potrafią ich bez trudu odróżnić.
Level 6: Od tego miejsca niektórzy zaczynają nazywać swojego biasa i/lub innych członków swojego zespołu "kochaniem" bądź innym pieszczotliwym określeniem. Kpop zaczyna być czymś czego słuchają najwięcej. Zaczynają się również interesować koreańską kulturą w ogóle i zaznajamiać się z dramami i programami rozrywkowymi, które koreańska telewizja ma do zaoferowania.
Level 7: To jest już miejsce z którego trudno się wydostać. Jeśli raz znalazłeś się na tym levelu, to znaczy, że siedzisz w tym głęboko. Zazwyczaj tutaj ludzie są w posiadaniu wielu albumów, a jeśli nie to tylko i wyłącznie dlatego, że nie mają wystarczająco dużo pieniędzy. Mogą rozróżnić swojego biasa na podstawie jego postawy, głosu bądź nawet dłoni. Wiedzą również wszystko na temat swoich ulubionych członków i czują przytłaczającą falę uczuć przechodzącą przez ich ciało za każdym razem gdy zobaczą dobre zdjęcie ich biasa bądż OTP. Ludzie, którzy wkopali się tak bardzo, że potrafią spędzać wiele godzin dziennie na tumblru, do momentu gdzie mniej sypiają i przestają się dla nich liczyć sukcesy w szkole. Niektórzy potrafią to kontrolować, ale inni nie. Ludzie na tym etapie poświęcają swoje życie dla ulubionego zespołu, nawet jeśli oznacza to wstanie skoro świt by obejrzeć występ na żywo.
CZYTASZ
K-POP SUCHARY
De TodoW dużym skrócie. Śmieszne i mniej śmieszne suchary, teksty o kpopie. Zapraszam! ?