Ajunsă în aeroport, mă urc în avion.. S-a dus cu buna mea dispozitie.. Am niste nervi de mor... Iar o să îmi facă ai mei capul calendar din cauza că am plecat si pe furis si nu am aflat nimic... Adică nu am plecat pe furis, am plecat neanuntat..
Mama spune că sunt prea matură pentru vârsta mea, si ar trebuii să mă distrez si să merg la un liceu normal, dar eu cred că pentru mine e mai bine să fiu puţin mai punctuală si să mă comport ca un adult responsabil, nu ca o pustoaică de 18 ani..
Drumul spre casă e asa stresant.. Tulburente de zbor, iar afară se dezlăntuie o furtună îngrozitoare.. Vântul face ca avionul să se clatine îngrozitor de rău iar eu devin nervoasă din ce în ce mai rău.. Norocul meu e că avion mai e putin si aterizează...
Odată avionul aterizat, cobor si mă îndrept spre motocicleta mea pe care am lăsat-o la intrare în aeroport... Îmi iau motocicleta si mă îndrept spre casă.. O plimbare cu motocicleta prin aerul liber e tot ce îmi trebuie pentru a mă linistii..
Ajunsă acasă deja stiam ce mă aşteaptă.. Îmi duc motocicleta în garajul din spatele catelului, apoi incerc să intru pe nesimtite pe usa din spatele castelului... Spre nefericirea mea, Henry, bucătarul mă observă..
Henry:Bună ziua, Nina!
Eu:Bună, Henry! Shht!! Nu vreau ca tata si mama să afle că am ajuns...
Tata:Si de ce nu ai vrea să aflăm că ai ajuns?!
Eu:Ăăau... Am dat de bucluc?!
Tata:Tiinând cont că ai plecat pe neanuntate iar... Vino să te îmbrătisez...Mă duc la tati si ne imbratisam.. Stiu că asta nu e tot si că o să îmi facă o morală, dar până atunci mă conduce până în camera mea.
Tata:Si ai gasit ceva?!
Eu:Nu.. Alarmă falsă.. Din nou..
Tata:Nu te mai amăgi acum.. Ar trebuii să faci si altceva în afară de a îl căuta pe fratele tău si de a fii ocupată cu treburile de stat... Gândeste-te si la tine.. Te rog..
Eu:Tati.. Dar stii.. (Ajungem in camera mea in care... SURPRIZĂ!!! Mama era asezată pe patul meu) Mama!
Mama:Nina.. Ce ti-am zis eu?!
Eu:Stiu.. Dar..
Mami:Nici un dar scumpo..
Tata:Mama ta are dreptate Nina.Ar trebuii să te ocupi mai mult de tine...
Mama:Din cauza că iar ai plecat fără să spui eu si Matteo am luat o decizie..
Tata:Pentru binele tău..
Mama:O să mergi la un liceu normal, ca un adolescent normal.. O să mergi la acelaşi liceu cu sora ta..
Eu:Dar eu nu vreau..
Mama:E pentru binele tău..
Eu:Dacă ar fii pentru binele meu, ar trebui să rămân aici!
Tata:Decizia deja e luată scumpo! Te-am înscris la liceu deja.. De mâine mergi la liceu..
Eu:Mamă, tată nu întelegeti că eu vreau să rămân aici, alături de voi?!
Tata:Scumpa mea.. Totul e pentru binele tău.
Mama:Si Micky va fii în aceasi clasă cu tine.. Chiar dacă e mai mic..
Tata:Si tine minte.. Nimeni nu trebuie să afle că esti o prințesă si de puterile tale.
Eu:Nu ar trebuii să mă feresc atât, dacă nu m-as duce la un nou liceu..
Mama:Te rog frumos să nu mai insisti atât.. Vei merge si gata...
Eu:Stii ceva?! Ia lasati-mă în pace.!!!.Trâtesc usa camerei mele si plec spre Anne.. Stiu că mă va înţelege! Mereu e ca o prietenă pentru mine... Îmi iau motocicleta mea Kawasaki Ninja si plec spre Anne.. Bag viteză, asta făcându-mă să mă simt eu, să mă simt ok, să mă simt în largul meu.. Nu durează cred că 10 Min si ajung la Anne.. Sun la sonerie, iar în dată usa îmi e deschisă...
Anne:Nina.. Bună!
Eu:Bună Anne..
Anne:Intră te rog..
Eu:Mersi..
Anne:Ce ai pătit?! Iar te-ai certat cu părintii tăi?
Eu:Da.. Stiai că vor să mă trimită la un liceu cu oameni?!
Anne:Da.. La liceul lui Micky si unde e si sora ta, Sofia.
Eu:Doamne!! Nimeni nu avea de gând să îmi spună?!
Anne:Mama ta m-a rugat..
Eu(nervoasă) :La dracu' cu voi toti! (Plec trântind usa)Mă urc din nou pe motocicletă si plec.. Nu stiu unde dar important e să plec.. Vreau să uit ceva timp de tot, să mă eliberez.. Asa că plec fără a mă gândi unde.. Imi pun casta pe cap si imi pornesc motocicleta mea.. Bag din nou viteză pentru a avea impresia aceea de a zbura.. Nu pot să cred că mama, tata si toti din jurul meu m-au mintit..
Sunt deja 2 ore de când sunt pe drum... Mă opresc Putin, pentru a-mi alimenta motocicleta si pentru a mă alimenta, desigur, si eu.. Tot drumul parcurs până aici a fost gol, doar eu si soseaua.Intru în benzinărie si plătesc combustibilul... Mă duc la raftul cu dulciuri, îmi iau un Snickers apoi îmi iau o doză de Pepsi.. Plătesc si mă duc la motocicleta mea.. Pe partea stângă, un băiat cred că de aceasi vârstă cu mine, umple rezervorul motocicletei lui.. Pare drăgut, are păr brunet, ochi căprui si cred că 1,87 înăltime..
El:Bună! Drăgut motor..
Eu:Mersi.. Si al tău..
El:E un Kawasaki Ninja, nu-i asa?
Eu:Da asa e..
El:(imi intrinde mâna) :Dimtri.. Îmi pare bine de cunostintă..
Eu:Dimitri?! (O fii frati-miu?!)Ce nume drăgut.. Părintii tăi ti-au ales un nume drăgut.
Dimitri:Mersi..
Eu:Eu sunt Nina..
Dimitri:Si tu ai un nume foarte frumos.
Eu:Mersi... Doamne, ce cunosc îmi pari..
Dimitri:Si tu mie.. Poate.. Ne-am mai întâlnit la vreo cursă de motoare.
Eu:Nu prea cred.. Nu am timp să particip la curse ilegale.. Oricât de mult mi-ar plăcea..
Dimitri: Nu pot să cred!! Ai un motor super misto, presupun că conduci si foarte bine după cum pare, si imi spui că nu ai participat la nici o cursă?!
Eu:Nu.. Dar mi-ar plăcea..
Dimitri:Data viitoare când ne vom întâlni sigur te voi lua la o cursă cu mine, sigur.. Acum, Nina, păpusă, trebuie să plec.. Mai vorbim..
Eu:Pa.
Dimtri:Pa păpusă.. Ne mai vedem..Si astea fiind spuse, isi pune casca pe cap, si isi porneste motorul.. Pleacă intorcandu-si capul si arătându-mi un zâmbet destul de sexy... Până acum nu am mai avut un iubit din cauza programului meu foarte încărcat.. Am avut cereri o grămadă dar am refuzat.. Mii se părea sexy băiatul.. Sper să mă mai întâlnesc cu el.. Doamne ajută!! Nu am zis nimic dar am simtit ceva.. Si numele Dimitri?! Dacă e frati-miu?! Nu e posibil.. Nu seamănă deloc cu ai mei.. E si el vampir.. Am simtit-o..
Nota autorului:Bună pufoseniile mele!! Am scris un nou capitol având timp liber.. Acest capitol a fost de 1059 de cuvinte deci mi-am respectat promisiunea.. Astept pareri sincere dragii mei.. O părere si un sfat sau ideii le primesc cu drag!! Vă iubesc!! Pa. ❤❤😘😘
CITEȘTI
Printesa Vampirilor II
VampireIubirea față de țara și poporul ei au determinat-o pe Nina să facă un jurământ... Ea are de încheiat un război care datează de 1000 de ani... În vârstă de doar 18 ani, Nina se comportă deja ca un adult responsabil dându-si viața pentru poporul ei...