Mă doare capul..Imi deschid ochii si observ că..sunt la spital..Mă simt ametită..Tot ce tin minte e că mă aflam cu Dimitri in masină si..am auzit niste impuscaturi..După totul s-a făcut negru in fata ochiilor mei..Imi dau masca de oxigen jos,si mă ridic..Ies din salon..O văd pe mama..
Eu:Mamaaa!-nu apuc bine să imi strig mama si cad pe podeaua rece si tare-
Mama:Nina!Cheamă doctorul!
Sofia cheamă doctorul..Mă pun pe o targă si mă duc inapoi, in salon..
Eu:Sunt ok mami, am ametit putin..
Mama:Cum să fii ok când tu ai avut un glont mână?
Eu:Sunt ok,intelegi?
Mama:Dar..
Eu:Sunt ok..Intelege mama..
Mama nu vrea sa inteleaga ca-s ok..Intre timp,doctorul ma consulta,scrie ceva peste niste fise, si, incepe a vorbii..
Doctorul:Doamna Martinez, fata dumneavoastra este bine..Poate merge acasa daca doreste..
Eu:Mama,dar..Dimit..adica baiatul cu care eram in masina unde e?!
Mama: Aaaa..Nu stiu despre cine vorbesti draga..
Doctorul:Echipajul nostru medical v-a gasit decat pe dumneavoastra acolo..
Eu:Dar ce s-a intamplat cu ...
Mama:Cu cine scumpo?
Eu:Nu mai conteaza mami..
Ceva ciudat se intampla aici..In timpul acelui atac armat, eu ma aflam in masina lui Dimitri..Ce s-a intamplat cu el?O fii bine?!Cred ca a fugit de la locul atacuui..Sa se salveze..Si pe mine..M-a lasat deoparte.. Nesimtire....Sau..Nu stiu poate a patit ceva...Dar cum e posibil?!Nu a ramas nici o urma..
-Dupa 2 luni-
Timpul a trecut rapid...Au trecut 2 luni de la accident sau atac ce o fii fost..Dimitri nu a mai venit la scoala, iar eu nu m-am mai obosit sa il caut..Mi-am facut multi prieteni, si am dat si peste niste persoane super mega enervante... Ma inteleg bine si cu profesorii..Totu e ok..Viata mea a revenit la normal..Am incetat sa imi mai caut fratele pentru o perioada..Pana nu voi gasii ceva, o dovada sigura nu ma voi mai apuca sa caut degeaba...
Diseara, voi merge impreuna cu mama, tata,Micky, Anne si Roby la castelul Predjamski unde are loc o judecata..Nu am mai participat la asa ceva pana acum..Din ce am auzit este vorba de o captura a unui vampir renegat in Slovenia, care a vrut sa omoare niste vampiri si varcolaci..Eu voi decide soarta tuturor si am mari emotii fiind prima data cand fac asta..
Deja e 12 dupa-amiaza si am plecat spre castelul Predjamski..Tata mi-a cumparat o motocicleta noua, drept rasplata pentru ca acum doua saptamani am reusit sa imi dezvolt o noua abilitate..Bine, nu este o noua abilitate, dar este o vraja destul de grea pe care o exersez de pe vremea cand aveam doar 7 ani..Asa, si cum spuneam tata mi--a cumparat o motocicleta noua..E super frumoasa, rapida si.. neagra..cum imi place mie..
Pe drum, de fapt in urma mea, il vad pe Micky..Si lui ii plac motoarele , dar nu la fel de mut ca mie..Nu mi-a vazut noul notor, deci , nu ca vreau sa ma laud , dar mi-am dorit mult motorul asta si el a zis ca nu o sa-l primesc niciodata...Deci..Vreau sa il fac putin gelos..
Micky:Salut...Nu imi vine sa cred!Ai primit pana la urma motorul?!Si e un...
Eu:Kawasaki Ninja H2R'17..
Micky:Ce frumos e Nina..Imi pare rau ca te-am subestimat..
Eu:Stai...stai..tie nu iti pare rau niciodata..Sigur ai patit tu ceva..Aaa..Cred ca vrei o tura,nu?!Lasa, nu ti-o voi da in ruptul capului..
Micky:Bine,bine...
Eu:Mergem?
Micky:Da.Hai.
Dupa vreo aproximativ 4 ore, am ajuns la castelul Predjamski...Am ajuns inaintea celorlalti asa ca am plecat sa vizitam impreujurimile...
In jurul castelului, se afla o gradina..o gradina extraordinar de frumoasa..In interiorul ei se gasesc tot felul de plante, flori si copaci..
Nota autorului:Heii..Am revenit..Imi pare rau ca nu am mai postat asa cum am promis, dar mii s-a stricat telefonul si acum folosesc laptopul..Stiu ca nu e un capitol foarte mare cum erau celelalte dar m-am gandit sa il impart in trei parti..Astept pareri.
Numar cuvinte capitol:626 de cuvinte
CITEȘTI
Printesa Vampirilor II
VampirIubirea față de țara și poporul ei au determinat-o pe Nina să facă un jurământ... Ea are de încheiat un război care datează de 1000 de ani... În vârstă de doar 18 ani, Nina se comportă deja ca un adult responsabil dându-si viața pentru poporul ei...