Pentru un moment mă opresc fiindcă aud pași..Aud inima bătând, inima aceea care cândva bătea odată doar pentru mine.. Știam sigur cine era, știam dar mă rugam ca el să nu fie..
Dimitri:-La mulți ani! Nu vreau să îți stric ziua dar am simțit nevoia să îți urez personal. Sper că nu am deranjat prea rău..
Eu:-Mersi.. cred.. Nu ai deranjat...Uite.. Dimitri.. Ar trebuii să uităm ce a fost vreodată între noi.. Serios, suntem frați! Nu ar trebuii nici să stăm certați.. Ar fii necesar să afle și părinții mei, adică ai noștrii adevărul. Trebuie să stie de tine.. Mi-aș fii dat viața pentru poporul meu, familia mea si pentru a-mi găsi fratele geamăn răpit..
Au inima frântă și zdrobită.. Te caută de atâția ani.. Iar eu... fix acum când am aflat, am dat-o-n bară și nu le-am zis adevărul chiar dacă știu ce mult își doresc să afle.. Ei sunt totul pentru mine, și crede-mă viața își bate joc de mine, la propriu, persoana pe care o iubesc enorm și care e sufletul mei pereche e chiar fratele meu, pentru care mi-am lăsat 19 ani din viață la o parte împreună cu ai mei căutându-l.. Ce ironie, nu?!!
Dimitri:-Nina, tu cum crezi că mă simt?! Sunt în aceași situație ca tine. Am fost adoptat de mic, și mințit despre familia mea. Mi-au spus că am fost abandonat împreună cu fratele meu, care, defapt nu e fratele meu!Mi-a povestit despre părinții mei că sunt niște nobili bogați pe care nu îi interesează familia și căci am o soră geamănă care mă urăște, căci ei își doreau o fată și au dat în adopție băiatul.. Apoi mama mi-a povestit despre tatăl nostru, care a fost marea ei iubire în liceu și cum a apărut mama ta și ii l-a furat.. Cum după ea a trăit vremuri grele.. Și cum m-au abandonat ai mei. Am trăit 19 ani în minciuni!! MINCIUNI! Măcar tu ai știut adevărul și ai avut adevărații părinți lângă tine.. Trebuie să ne respectăm și să le zicem alor noștrii adevărul.. De asta mă aflu azi aici, chiar dacă mă simt incomod, vreau să îmi recuperez familia.. Îmi doresc nespus să fac parte din familia mea, să stau alături de mama mea care m-a născut, să trăiesc cu oameni care mă iubesc necondiționat și care nu își mint copii.. Vreau să vin acasă, să îmi petrec viața alături de voi..
Eu:-Chiar crezi că ar trebuii ca ai noștrii să afli adevărul?! Nu crezi că vor avea un șoc?
Dimitri:-Adevarul e dureros uneori, dar e cel mai bine să anunțăm în seara asta la bal, de față cu toată lumea.. Toată lumea va știi, nimeni nu va mai putea protesta dacă facem anunțul în public, iar mama mea, mama mea trebuie pedepsită asupra pentru tot ce mi-a făcut mie, tot ce a făcut familie mele adevărate și pentru tot rău făcut.
Eu:-Dimitrii.. Nu trebuie să fii așa.. Serios..Am mers cu Dimitri în sala de festivități unde balul avea loc.. Toată lumea dansa, și nu puteam face anunțul fiindcă eram chemată pentru a fii felicitată de toată lumea.. Îi tot sâcâi pe mama și tata să vină să le spunem mai întâi lor, pentru a nu face vreun șoc când află pe scenă.. Dar ei tot se duc să facă pe gazda bună.. Într-un final, urc pe scenă cu Dimitri, unde orchestra cânta.. Iau microfonul cu repezeală din mâna cântăreței celebre, muzica se oprește, toți se opresc din dansat iar toate privirile sunt îndreptate către mine..
Eu:-Vă rog, liniște! Vreau să fac un anunț! Defapt vreau să facem un anunț~mă uit spre Dimitri ca să arăt despre cine este vorba~ iar noi vrem să fie liniște să ne puteți auzi.
Mama și tata tot trag de mine de pe margine și tot strigă în șoaptă cu "Nina, ce tot faci?" , "Fato nu-ti strica ziua!"si tot asa.
Eu:-După mulți ani, după multe căutări, l-am găsit pe...
POC, POC, POC!!
Se aud împușcaturi iar toată sala se umple de lunetiști și pistolari. Toată lumea se trântește la pământ. Sala este umplută cu gaze si solutii toxice dar si de lunetisti.
Dimitri:-MAMĂ?! CE CAUȚI AICI?!
Eu,mama si tata la unison: -Mamă?!
Mama și tata:-EASLY?!
Easly:-Credeați că ați scăpat se mine?! Am revenit scumpilor!
Eu:- O știți?!POC!!! POC!!! POC!!
După ce mama și tata mi-au zis că o știu pe mama vitregă a lui Dimitrii, totul din jurul meu s-a întunecat și am devenit inconștientă...
~Dimitri povestește~
Eu:-Ninaaaaaaaaaa!!! NINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! AJUTOR!!! NINAAAAAAAA!!!!! Mamă ce ai făcut? NU MAI RESPIRĂ!
Nota autorului: Bună seara! Am postat după mult timp, sincer voiam să anulez cartea, dar am simțit un dor imens de a continua povestea pentru voi.. Nu știu câtor persoane le place această carte dar o fac pentru aceea care tot dau comentarii și îmi pare rău că nu am putut răspunde până acum.. Voi m-ați motivat să nu îmi sterg Wattpad-ul si această aplicație... De-a lungul timpului Wattpad-ul mi-a fost cămin datorită comunitații formate în această aplicație.. Le mulțumesc enorm celor care îmi citesc cărțile! Sunt uimită de câte persoane îmi citesc cărțile făra noimă și sens. Va mulțumesc și îmi face plăcere făcând asta de aceea am hotărât să continui.❤ Oamenii de pe această comunitate sunt speciali pentru că ei găsesc frumușetea în interiorul cărților, în interiorul oamenilor. Thanks for all!❤ Aștept comentarii despre orice, chiar orice, și mesaje, vreau să vă ajut cu ce doriți voi, sfaturi sau dacă aveți nevoie să vorbiți eu sunt aici. Imi pare rău pentru minorele greșeli peste care o să dati, m-am grăbit să scriu.O seară bună❤
Număr cuvinte capitol:980 de cuvinte
CITEȘTI
Printesa Vampirilor II
Ma cà rồngIubirea față de țara și poporul ei au determinat-o pe Nina să facă un jurământ... Ea are de încheiat un război care datează de 1000 de ani... În vârstă de doar 18 ani, Nina se comportă deja ca un adult responsabil dându-si viața pentru poporul ei...