Zapoměla jsem dodat dary upírů. Já(Bella) jsem štít. Neplatí na mě Jane moc. Jane má moc že se na tebe zadívá, řekne bolest a ty dostaneš křeče. Na mě to hold neplatí. Taky mi nikdo nedokáže číst myšlenky. Aro si vezme tvojí ruku a čte ti myšlenky. Na mě to zase neplatí. Rose neni nic a zbilí vyjmenovávat nechci.
Jo a Aro nevládne sám. Po jeho levici je Markus a po pravici Zeus. Markus a Zeus nemají dary.
Z mého pohledu (Bellina)
Nesnáším Ara...zase po mě něco chce... Bojim se co. Možná Rose měla pravdu. Dám si sprchu a on mě zase zavolá....ach jo...
Jsem před Arem.
Já: co zase...?
Aro: Jak to se mnou mluvíš? JANE!!Zasměju se.
Jane: Čemu se směješ...?
Já: ty to víš..
Jane: jo vlastně...pane?
Aro: no co je??!! Proč už se nepotí v bolestech?
Jane: zapoměl jste že je Bella štít...já nic nezmůžu...
Aro: SAKRA!!
Já(Bella): copak? Ty mě chceš zabít?
Aro: ne...byli by ztráty..Markusy!!
Markus: slyším bratře..! Jsem vedle tebe.
Aro: vymysli pro Bellu trest!!
Markus: do kdy?.
Aro: do teď...!!!
Já(Bella): toooo....jakoo..fakt?
Markus: ať zůstane celý den v pokoji...
Já(Bella): hurá..!! Tomu říkám trest!!Markus je docela hodný a připustí vinu. Zeus je něco mezi...nechce připustit vinu ale je i hodný. Prostě něco mezi.
Aro: co tě to napadlo?
Markus: uvidíš, vyplatí se to. Je zvyklá pracovat. Bude se za 10 minut nudit protože bude jen chodit po pokoji.
Zeus: ale nude neni trest..
Markus: ne?! Když si se nudil tak si nadával na Boha proč ti dává takové tresty.Musela jsem se nad tím zasmát. Ale pak...
V hlavě:
Počkat! Má pravdu..! Já to chtěla prospat ale teď si ovědomuju že spát nemohu! Mohu se jen uvolnit, zavřít oči a odvázat se od problému. A sakra..
Aro: inu ale jestli se jí to bude líbit tak strácíš možnost vymýšlet tresty!
Markus: platí...
Aro: odveďte Bellu do jejího pokoje a hlídejte dveře! Ať nevýde! Rose může ale Bella ne!!Odvedli mě.
Z pohledu Jane.
Nechtěla bych být v pokoji 24 hodin jako Bella. Jdu ji odvést. Hodím ji do pokoje a hlídám ty dveře. Nedokážu si představit co tam bude Bella dělat...chcípat nudou..?
Z pohledu Rose.
Byla jsem v pracovně na compu. Všechny informace jsem měla. Napsala jsem je do aplikace World a vytiskla na papír. Šla jsem je odnést Arovi. Když jsem procházela kolem mého pokoje a Belina, stála tam Jane. Zastavila jsem se.
Rose: potřebuješ něco?
Jane: ne.
Rose: co tu tedy...
Jane: zeptej se Belly ale nejdřív udělej co máš!
Rose: jasně...Přišla jsem k Arovi. Dala mu papíry. Poděkoval a já odešla. Šla jsem do mého i Belliny pokoje. Bella byla na posteli a přemýšlela...
Z pohledu Belly (mě)
Konečně přišla Rose.
Rose: cooo...seee..stalo?
Já: mám volno .
Rose: ty se máš..na jak dlouho?
Já: jen na dnešek..
Rose: nic moc..tak co smutníš?
Já: chcípnu tu nudou..
Rose: kde pak..máš tu mě..
Já: nejspíš ne na dlouho...
Rose: a co si plánuješ že budeš dělat?
Já: já nevím..přečtu si knihu, pudu na balkón, zase do sprchy si umejt hlavu, než mi hlava uschne budu si psát do mího tajnýho deníčkuu, a pak se uvolnim...
Rose: myslíš že ti to vystačí na celý den?
Já: jak to myslíš?.
Rose tak že jsou teprve 4h.
Já: co? Ach jo...kéž bych mohla spát aspoň 2h......
Rose: joo...ale teď tě nechápu
Já: a to myslíš jak?
Rose: tak, že chceš volno a když ho máš tak ho nechceš..
Já: jo...teď vím že mi stačí jen 15 minut :'DZ pohledu Ara..
Markus: Aro?
Aro: ano?
Markus: nesmí Rose být v pokoji...
Aro: proč pak?
Markus: pak se Bella nebude nudit..
Zeus: to je pravda...
Aro: Davide!!
David: pane?
Aro: přiveď Rose..
David: ano paneDavid je ňáký služebný....
Z pohledu Davida.
Rozkaz jsem měl jasný. Přivést Rose. Aa..Rose.. :*
David je do Rose zamilovaný..
Přišel jsem k tomu pokoji.
Jane: co tu chceš Davídk-... Teda Davidd..e??
Jane je zamilovaná do Davida..
David: jdu pro Rose..
Jane: proč pak...? :o
David: Aro jí chce vidět...
Jane: d-dobře jdi tam..Z pohledu Rose.
Rose: Bello..?!!
Bella: no?
Rose: slyšelas to?
Bella: co?
Rose: David je za dveřmi, povídá si s Jane..prý mě chce Aro vidět...
Bella: a já vím proč...
Rose: proč?.
Bella: s tebou se nemůžu nudit...
Rose: co budeme dělat?
Bella: jdi do sprchy!! Rychle!!
Rose: jasně..!Zalezu a dveře se otevřou.
Slyším:
David: kde je Rose?
Bella: ve sprše...
David: Aro jí chce vidět..
Bella: jo ale je ve sprše..!
David: a co já s tím jako?
Bella: vypadni z mého pokoje než ti nakopu prdel!!Nad Belliny slovy jsem dostala záchvat smíchu.
Slyším že David zavře dveře. Výdu ze sprchy. Byla jen puštěná voda. Ve sprše jsem jinak nebyla. Dáme si s Bellou placáka.
Bella: ještě tam radši zalez..
Rose: jasně...!Z pohledu Davida.
Jane: no..?
David: Rose je...je ve sprše...
Jane: a co s tím..?
David: jdu to říci Arovi.
Jane: j-jasně :*U Ara...
David: Aro?
Aro: KDE JE ROSE!
David: je ve sprše...... :/
Aro: sakra...!!Jdi a hlídej je v jejich pokoji ať už je tady!!
David: a-ano pan-n-e...Zachvěl jsem se. Upířím sprintem jsem letěl zpět. Bylo vidět že se Jane chtěla bavit ale já ne. Rovnou jsem tam šel. Smích přestal.
Bella: CO TY TU....
David: až Rose vyleze mám ji přinést..mám být tady uvnitř.Z pohledu Rose.
Sakra. Slyšela jsem to. Voda pořád tekla.. Nezbývalo mi nic než si dát vážne sprchu. Svlékla jsem se a namocila si vlasy i tělo. Umysla jsem se a za 12 minut jsem byla hotová. Dělala jsem že jsem se lekla.
Rose: ÁÁÁ!! BELLO CO ON TU?
Bella: čeká tu na tebe...Obleču se ale David je otočený. Vysuším si hlavu a jdeme. U Ara.
Z pohledu Ara.
David konečně přivedl Rose. Zašeptal jsem Zeusovi ať vymyslí nějaký úkol. Zeus mi pošeptal že už ví jaký.
Rose: proč tu jsem? To si nemohu dát aspoň sprchu?!!
Aro: práce nepočká...eee... Zeusi....
Zeus: potřebujeme aspoň trochu oprášit knihy a rámy v knihovně a vyprat tam t
Závěsy.
Rose: ale je už půl šesté...
Aro: no a?Ušklíbne se..
Já: bože...
Jdu dělat mou práci.
Z pohledu Belly.
Dolehla na mě nuda...ve sprše jsem byla...knihu přečetla jen 2 strany protože mě to nebavilo...na balkóně jsem byla a jsem do teď... Provětrávám myšlenky a je to celkem fajn. Ale ten vítr mi brzy vadí. Jdu do vnitř. Zapnu comp. Jdu na YouTube a koukám se na různá videa.
Jinak David má dar že mu z rukou vychází černá pára a tou dokáže dát kohokoli (kromě mě) do bezvědomí.
ČTEŠ
Mrzutá Bella
FanfictionJsem upírka. Žiju ve městě kde bydlí Volturiovi. Pracuju pro ně ale ne na dlouho. Něco se zvrtne. Řeknime že nejsem společenská a někdy nejsem ani zábavná. Jsem ta, co se spíš drží dál..na každym rohu, bude jeden kluk a bude se strašně chtít spřátel...