miluje ho!!

32 7 0
                                    

Z pohledu Edwarda

Ráno měla Bella zavřené oči a byla tak uvolněná, že se mi to zdálo jakoby spala. Včerejší noc, byla ta nejlepší noc v mim životě. Vstanu z postele.

Bella: kam deš?

Otočím se. Pousměju se.

Edward: už ležet nechci...budu dole..
Bella: to já by jsem si ještě radši poležela ;)
Edward: snad jsem nebyl tak drsný slečno Swonová .... :*

Zasmějem se. Dáme si pusu a já jdu dolu. Čtu si hnihu. Přečetl jsem 3 strany. Pak ale slyším jak někdo jde po schodech. Je to Bella.

Edward: co tak najednou že si vylezla?
Bella: noo...je škola...a je 7:12 tak jsem si řekla že už můžu vylést :* ;)

Bella směřuje kroky do koupelny.

Z pohledu Belly

Ta noc byla skvělá. Jen byl trošku víc rychlý. Ale neni to můj nejoblíbenější den.

Stoupnu si před zrcadlo a začnu si česat vlasy. Když je mám pěkné, učesané a načechrané, tak si vyčistím zuby. Už jsem v koupelně zatím neměla co dělat.

Šla jsem do pokoje a otevřela svůj šatník. Vybrala jsem si všechno modré. Byla jsem celá modrá. Pak přišel Edward.

Také si otevřel šatník a oblékl se do černého trika a taky. On byl celý černý a já byla celá modrá. Pak odešel. Nejspíš do koupelny.

Je mi divné že si mě nevšímá. Milujem se, dělali sme to a tak dál. No a druhý den on dělá jakoby se nic nestalo. To je k naštvání! V 7:50 vyrážíme.

Ve škole. Chemie. Sedneme si do naší lavice. Samozdřejmě tady si ještě Alice místo nevybrala. Beztak půjde za námi. Je hodina. Přišla těsně před zvoněním. Porozhlídla se po třídě kde sme.

Já: huh?! Oh! Edwarde skrč se!

Oba zalezeme skoro pod lavice.

Z pohledu Alice.

Porozhlídnu se kde jsou. Neviděla jsem je. Pokrčím rameny a sednu si do druhé lavice. Už je hodina a učitelka je tu.

Učitelka: pro novou žákini Alice, tak jak sis dnes sedla, budeš sedět po celý rok.

Jen přikývnu. Po hodině. Vidím Edwarda a Bellu jak jdou ze třídy. Okamžitě jdu za nimi. Na cestě do Matiky.

Alice: já vás ve třídě neviděla..!

Bella zakoulí očima a Edward nasadí ignor.

Alice: halo..! Kde ste seděli..?! Co se stalo?!
Bella: seděli sme v zadu, proto je možné že si nás neviděla.
Alice: aha.....ještě něco?

Oba dva se zastaví.

Bella: Edwarde.......řekni jí to ty...
Alice: co......co mi má říct...??!
Edward: nechceme aby si s námi seděla na každé hodině!

Otevřu pusu. To jsem tak otravná?

Alice: co?!! Co je semnou špatně?!!
Bella: pořád za námi lezeš! Chcem se s tebou kamarádit ale ne takhle! Chceme aspoň na 4 hodinách sedět sami!
Edward: jo...

Otočí se a jdou na Matiku. Já zůstanu hloupě stát. Jsem v tranzu.

V hlavě:
Dělaj si srandu?!! Co to sakra bylo?! Nejsem otravná....jsem normální.... Jsem dobrá...já..to nechápu!

Jdu do třídy. Porazhlídnu se a jdu za nimi.

Alice: mužu s vámi na této hodině sedět?
Edward: Bello?
Bella: o Matice hlídá takže nemůžeme kecat.
Alice: takže?
Bella: takže můžeš.... :/

Hodina Matiky byla nudná! Nemohli sme kecat a pořád nás volala k tabuli! Hrůza!

Další hodina. Dějepis.

Alice: mohu?
Bella: Edwarde?
Edward: tady nás nehlídá takže můžeme kecet.
Alice: to je fajn! Pokocáme!

Chystám se si sednout.

Bella: tim co chtěl Edward říct je to, že s námi sedět nemůžeš....chceme kecat jen mi dva..
Alice: takže....jestli to dobře chápu, tak když vás hlídá tak s vámi sedět můžu a když vás nehlídá tak s váma sedět nemůžu?
Edward: přesně tak...
Alice: ale to si vůbec o hodinách nezakecáme...
Edward: řekni jí to Bello.

Pořád samí novinky od nich.

Alice: co?
Bella: ........ O hodinách můžeme probrat soukromé věci a o přestávkách každý poslouchá takže.....
Alice: chápu...když vás nehlídá tak o hodinách kecáte o soukromích věcech a když vás hlídá tak nekecáte a o přestávkách kecáte o nepodstatných věcech a to můžu s váma.
Bella: jo.....
Alice: aha....

Sednu si o 4 místa od nich. Už dost! Musím říct Edwardovi co k němu cítím!

Z pohledu Edwarda.

Edward: Já tu Alice nesnášim...
Bella: vím že se chceš kamarádit, jen ti ona vadí a neni tvůj typ ;), máš jí rád...
Edward: jako kámošku možná
Bella: ty si samá sranda..

Smějeme se. Alice se na nás smutně podívá. Obrátím zrak zpět na Bellu.

Edward: aaaa....jak se ti líbyla noc?
Bella: tobě?
Edward: byla to ta nej noc v mim životě...
Bella: můj nej den v životě to nebyl...
Edward: co?

Strašně chci znát důvod proč se jí to nelíbylo.

Bella: můj nejlepší den byl ten kdy jsem tě poznala. Bez toho dnu bysme to nedělali. Ale má nej noc to byla. Den ne ale noc jo ....
Edward: uff....už jsem se lek!

Strašně si oddychnu. Bella do mě strčí. Smějem se. Pak si píše poznámky.

Po celé škole. Jdeme domu když nás Alice zastaví.

Z pohledu Belly.

Při cestě domu nás zastaví Alice.

Alice: Bello snad se teď nebudeš zlobit ale musim Edwardovi něco říct...
Já: ale chci být u toho!
Alice: doobřee...ale nebude se ti to líbyt...nejspíš ani Edwardovi se to nebude líbyt.

Strašně poslouchám co řekne. Ale Edward se můj kluk!

Alice: Edwarde...
Edward: ano?
Alice: miluju tě....!
Já: co!!!!?!
Edward: eee...wow....
Alice: Bello promiň....a Edwarde...vím že ty miluješ Bellu ale...já...tebe vážně moc miluju....
Edward: to...je mi líto ale já tě beru za kamarádku....a budu rád když to tak zůstane..
Alice: dobře ale...připrav se na to že s tebou budu flirtovat.
Edward: na to jsem připraven.

Celou dobu jen sleduji tu konverzaci. Nemohla jsem to tak nechat.

Já: CO?! EDWARDE! JAK TO MŮŽEŠ BRÁT S TAKOVÍM KLIDEM?! ALICE!! POJĎ SEM! JÁ TI JEDNU ŠLEHNU!!!

Chystám se na ní rozeběhnout ale Edward mě chytí kolem pasu a přimáčkne k sobě. Alice dá spátečku.

Alice: promiň Bello ale...já za to nemou....a taky.....doufám že spolu dál budeme kamarádit.

Neodpovídám. Alice jde pryč. Doma.

Jdeme do pokoje. Edward si lehne a já chodím po pokoji a přemýšlím...

Edward: to tě to tak vzalo?
Já: si můj kluk!

Edward si stoupne a jde ke mě. Hned se uklidním a dávám spátečku. Narazím do zdi. Edward mi dá ruku na tvář.

Edward: a tak to i zůstane.....

Přikývnu. Edward mě schodí na postel. Začneme se líbat.

Mrzutá BellaKde žijí příběhy. Začni objevovat