Koukám se na oblohu. Přemýšlím jaké by to bylo teď být člověk. Jak by se asi Edward zachoval. Myslím si, že by se mnou Edward nemluvil a pak by se do mě zamiloval. Možná......možná že by jsem mohla povolit uzdu na Edwarda... Něco mu říct o sobě...nebýt tak tvrdá a mrzutá. Ale u Triny mrzutá budu. Nikdo si nesmí zvykat že povolím uzdu. Někdo zvoní. Jdu otevřít.
Já: Trino..?!
Z pohledu Triny.
Bella otevře.
Trina: mohu dál?
Bella: ne!Je hodně mrzutá. Asi má hodně za sebou.
Trina: ale notak Bello.. Povol trochu tu uzdu....
Bella: a to proč jako?
Trina: protože dusíš koně....!
Bella: jako ty co se snaží mě upoutat...?
Trina: přesně tak..
Bella: dělám to ráda.. :/ ;)
Trina: tak pusť mě dál...Bella beze slov otevře dveře do kořán a ustoupí. Jdu dál. Jsme v Belly pokoji.
Z pohledu Belly.
Hele lidi...vážně mě nebaví psát pořád toto:
Z pohledu Belly (mě)Fakt mě to nebaví. Takže když napíšu z pohledu Belly, tak budete vědět že je to z mého pohledu... ANO?
Pozvala jsem ji ke mě do pokoje.
Já: posaď se.
Trina si sedla na postel. Upřeně na mě zírala.
Já: tak co tu děláš, co chceš..?!
Trina: promluvit si...
Já: too...jakoo...fakt..?
Trina: no..?
Já: nejdřív mě unesete s Edwordem že si chce promluvit a teď si chceš pokecat ty? To jsem tak zajímavá...?
Trina: nejspíš.Trina mě začíná vytáčet. Mam 1000 000 chutí jí poslat pryč.
Já: tak mluv....
Trina: buď povolíš uzdu, nebo si promluvíme jinak.
Já: pojďme si promluvit jinak!!Trina mě oslepila.
Řeknu vyděšeně:
Já: myslíš že si tím pomůžeš?Trina přestane. Když otevřu oči, je těsně prě demnou. Ucuknu hlavou.
Trina: co...
Já: já........já tomu nerozumím
Trina: čemu...?
Já: jsem štít.....jakto že mě můžeš oslepit.. ?
Trina: nevím, asi tvůj štít zatím neni dost silný. Zatím...
Já: hele..vím že chceš aby jsem se kamarádila ale mě je takhle líp....
Trina: prosím Bello...
Já: odejdi...
Trina: cože..?!!
Já: JDI PRYYČ..!!!!Chytnu ji za krk. Hlavu jí dam dolu a vykopnu jí z domu.
Trina: BELLO..!!
Z pohledu Triny.
Trina: uklidni se, ano?
Bella na mě zařve.
Bella: PŘÍDEŠ SI SEM, OSLEPÍŠ MĚ, A JEŠTĚ MI ŘÍKÁŠ CO MAM DĚLAT!!!!!!!!!!
Oběví se tam Edward.
Z pohledu Edwarda.
Slyšel jsem jak Bella křičí. Šel jsem tam a viděl jak Bella křičí na Trinu.
Edward: co se to tu děje..??!!
Bella: do toho ti nic-.....Skočím jí do řeči.
Edward: uklidni se! Co se stalo!
Bella: vydrž moment. Trino, VYPADNI UŽ!Trina odejde.
Edward: no?
Bella: přišla si sem, oslepila mě, seřvala mě! A říkala mi co mám dělat!!Bella strašně zuří. Řve i na mě.
Z pohledu Belly.
Strašně zuřím. Edward jde ke mě blíž. Ucuknu. Edward jde pořád blíž a já ustupuju. Jak dávám zpátečku tak mě Edward zahnal do domu a byl tam se mnou. Zavře dveře a jde ke mě. Utíkám do ložnice. Utíká za mnou. Došlo mi místo. Byla jsem namáčklá na zdi a Edward 5cm pře demnou. Neprohodil ani slovo. Neni mi jasné co chce dělat.
Já: .......nebuď tak klidný Edwarde...zařvi, zaječ! Řekni už něc-co...!
Edward mi dá ruku na tvář. Políbí mě. Koukne se na mě. Nic neříkám. Edward mě líbá. Má zavřené oči ale já je mám otevřené a vykulené. Pak se rozhodnu odtrhnout.
Já: j-j-já....musíš mi dát trochu č-času......já....
Políbí mě znova a udělá krok v zad.
Edward: chápu :) :* ;) :*
Výde z mého domu.
Z pohledu Edwarda.
Odešel jsem z domu s pocitem že jsem zaválel. Byl jsem u sebe doma. Musel jsem zavolat Trině.
Voláme si:
Trina: no?
Edward: Bella je v klidu.
Trina: nejdu tam...
Edward: to jsem neřekl. Ale ona by tě asi nepozvala dál.
Trina: ta by ani neotevřela...
Edward: užij si den čau.
Trina: čau.. :(Z pohledu Belly.
Měla jsem pocit viny i překvapení. Přemýšlela jsem že zavolam Trině ale taky jsem chtěla zavolat Edwardovi. Edward mi dal pusu. Teď jsem v šoku, nedala bych s ním teď mluvit. Trinu jsem seřvala takže s ní taky nechci mluvit. Takže nakonec nebudu mluvit s nikým :'D
Tentokrát je to krátké. Jsem nemocná. Mám kašel a rýmu. Jako by to nestačilo jsem ještě chytla zánět pravého střednýho ucha. Tak mě pochopte. Ale zítra vydám další díl. Nezlobte se...
ČTEŠ
Mrzutá Bella
FanficJsem upírka. Žiju ve městě kde bydlí Volturiovi. Pracuju pro ně ale ne na dlouho. Něco se zvrtne. Řeknime že nejsem společenská a někdy nejsem ani zábavná. Jsem ta, co se spíš drží dál..na každym rohu, bude jeden kluk a bude se strašně chtít spřátel...