Bylo opět září a Jordan se vracela na studentský byt. Nemohla uvěřit, že už je to rok, co zde, před tímto domem stála poprvé a také jí přišlo neuvěřitelné, jak krásně proklouzla už do druhého ročníku. Vysoká šestnáctiletá dívka s dlouhými, rovnými havraními vlasy a modrýma očima táhla svůj kufr po schodech do třetího patra. Jakmile zdolala poslední schod, hlasitě si oddechla a kufr rovně postavila před rohoži. Usmála se ve spokojeném gestu a do zámku strčila klíče. Vtom se dveře v rychlosti otevřely, ona sebou leknutím trhla a klíče pustila - zůstaly trčet v zámku.
Jakmile o krok ustoupila a prohlédla si průchod do předsíně bytu pořádně, spatřila Lindsey. Lindsey byla už druhým rokem Jordanina spolubydlící. Po vzhledové stránce, jednalo se o pravý opak Jordan. Lindsey byla kudrnatá blondýna s vlasy podstatně kratšími, její zvědavá hnědá očka si nyní nadšeně prohlížela Jordan.
,,Tak už jsi tady!" zavýskla nadšeně dětským hlasem a vrhla se Jordan okolo krku. Ona ji také obejmula.
,,Taky tě ráda vidím." zasmála se klidným hlasem Jordan. Nikdy nebrala Lin jako svou příliš dobrou kamarádku, ale čas od času s ní volné chvilky trávila.
,,Budu ti povídat mé zážitky. Byla jsem v Austrálii!" začala se blondýnka chlubit své černovlasé spolubydlící, načež se od ní odtáhla, čapla její kufr a zmizela v jedné z chodeb. Jordan se rozpačitě usmála a vešla za ní. Klíče ze zámku vytáhla, zabouchla dveře. Ihned nato se vydala do svého pokoje.
Tam už ji čekala Lindsey s kufrem uloženým mezi skříní a postelí. Potuleně se na Jordan usmívala. Ta však měla právě jinou starost, rozběhla se k oknu, otevřela jej a podívala se dolů. Jakmile na parkovišti spatřila své rodiče, hvízdla na ně a zamávala jim. Zamávání se jí dostalo zpět. Nechala tedy okno otevřené, poodešla od něj a sedla si na svou postel. Přitáhla k sobě cestovní kufr a rozepnula jej. Začala si zkrátka vybalovat věci.
,,Máš dnes něco v plánu?" během vybalování věcí uhnula Jordan pohled k Lindsey, která dělala naprosto to stejné, co její spolubydlící.
,,Ne, ale asi se půjdu s Nessou podívat do nákupního centra," přiznala. ,,Potřebuju něco nového na sebe."
Jordan přikývla. Věděla, že ona má dobrého oblečení dostatek, takže se tím nehodlala zaobírat. Také věděla, že Nessa je dívka z vedlejšího bytu, se kterou se Lindsey druží už jistou dobu, takže nemínila do plánu své spolubydlící nijak zvlášť zasahovat. Vlastně... měla úplně jiný plán. Navštívit své milované nádraží.
ČTEŠ
Nástupiště devět
AdventureV městečku zvaném Winkstone, jenž se nachází v jižním Walesu je železniční stanice jako každá jiná. Lidé zde žijí normálním životem, stejně jako všude jinde... do práce cestují výhradně vlakem, tak si nejednou jistě všimli opuštěného nástupiště s čí...